Witam serdecznie zakupiłem parę miesięcy temu Honde Civic Tourer 1.6 i-DTEC 120 km z przbiegiem podobno 35 tys. po 3 miesiacach niestety wyswietlił mi sie check engine, po podpięciu skanera błąd P2A01,błąd wykasowalem jednakże na drugi dzień ponownie wyskoczył. Może ktoś miał też takie problemy proszę o pomoc bo aż nie chce mi się wierzyć że po takim przebiegu już padła druga sonda.
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
Diesel 1,6 i-DTEC Kod błędu P2A01
Collapse
X
-
Druga sonda? A to juz ją wymieniałeś?4SALE: Bluespark Pro+Boost-Pigyback/chip
If u want 2 play u got 2 pay, performance doesn't come cheap.
Its better to have it and not need it, then need it and not have it.
Chcesz podłączyć wideorejestrator w 8/9gen Civic? Nie wiesz gdzie się wpiąć? potrzebujesz wtyczkę akcesoryjną info TUTAJ
-
mamy do czynienia z dieslem.
P2A01 nie jestem pewny czy to oznacza czujnik nr 1?
P2A01 Usterka parametrów/zakresu czujnika A/F (czujnika 1) Skład mieszanki paliwo/powietrze. (ten kod jest przypisany do benzyniaka dlatego fetorman mówi o sondzie, w dieslu sondy niema (chyba że w tym jest??) . A jeśli jest to być może o niej mowa).
(nie jestem pewny tej definicji).
Czym dokonywałeś diagnostyki???
(Zastanawiam się czy to nie będzie komunikat z czujnika wału?)
Jest jak piszesz, jak silnik osiągnie ponad 70stC to generuje się kod, czyli po przejechaniu w sumie niedużego odcinka (jak złapie temp. na pograniczu otwarcia termostatu) i jest CE.
tu trochę w zasobach internetu: https://h-tune.co.uk/club/threads/en...a01.21933/live
oraz tu:
w każdym razie to jest jakiś trop, "z czym to jeść"?
Natomiast takie jaja po 35tys przebiegu... to mi nie pasuje.
.Kierownik Działu Diesla
Comment
Comment