Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

honda civic ufo 2,2 ictdi problemy z rozruchem Kod P1057

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • honda civic ufo 2,2 ictdi problemy z rozruchem Kod P1057

    Witam. Posiadam hondę civic z 2006r. z silnikiem 2.2 ictdi . w trakcie jazdy zaświecił się system prufen i hondzia straciła moc i przeszła w tryb awaryjny, po zgaszeniu i zapaleniu z powrotem było ok. po około miesiąca nie mogłem odpalić i znowu system prufen i kod błedu P1057. Wymieniony został zawór na pompie i zapaliła, przejechałem ok.30 km i znowu to samo .Mechanik posprawdzał wszystkie wtyczki i prąd jest.Po wyświetleniu się system prufen nie mógł go skasować ale jakimś cudem się udało i honda zapaliła. na drugi dzień to samo . Może ktoś miał podobny problem bardzo proszę o pomoc

    Pierwszy wpis nie w tym miejscu, nie pomijamy Regulaminu przy rejestracji.
    Last edited by rambo7; 23-07-2018, 08:59. Powód: Regulamin pkt 2.

  • #2
    Zamieszczone przez piotr12 Zobacz posta
    w trakcie jazdy zaświecił się system prufen
    nie bardzo wiem co to za system, ale domyślam się że mówisz o OBD2? System samo-diagnostyki pokładowej? po prostu Check Engine?
    Zamieszczone przez piotr12 Zobacz posta
    kod błedu P1057
    Najczęściej Generowane Kody błędów - DTC w Dieslach modeli CIVIC - OBD II

    faktycznie, nikt jeszcze nie meldował o tej usterce. (uzupełniłem).
    Definicja:
    DTC P1057: Przerwa w obwodzie zaworu sterującego ciśnieniem w listwie paliwowej

    Zamieszczone przez piotr12 Zobacz posta
    Wymieniony został zawór na pompie
    ale po co i dlaczego?
    Żadna informacja nie wskazuje że zawór jest uszkodzony !
    Informacja mówi że prąd nie dochodzi do zaworu regulacyjnego !

    Wymieniłeś zawór sprawny na sprawny? w jakim celu?
    Co zrobiłeś (lub mechanik) z obszarem zaniku napięcia na zawór? ... co konkretnie zrobiono w tym obszarze? (zaworów możesz wymienić jeszcze 30 razy ...tylko po co? w jakim celu?)
    Następuje zanik napięcia do zaworu sterowania ciśnieniem a mechanik wymienia zawór?... niech on sobie głowę wymieni. (ja nie rozumiem tego działania).

    Zamieszczone przez piotr12 Zobacz posta
    Po wyświetleniu się system prufen nie mógł go skasować
    no jak nie ma napięcia, to nie odpali, nad czym tu się zastanawiać ?
    Gdy nie ma napięcia, system Diagnostyki Pokładowej o tym wie, generuje Ci komunikat o kodzie P1057, mówi wprost, .... "stary nie ma napięcia na zaworze ciśnienia, nie odpalam". Mechanik wymienia zawór, - sorry, nic z tego nie kapuję. Masz teraz 2 dobre elektrozaworu sterowania podciśnieniem ... no i co dalej?
    Jeśli to wymyślił mechanik to rozumiem że on poniósł koszta?
    Rozumiem że to on płaci za swoje nietrafione pomysły a nie każe tobie płacić? bo jeśli Ty płacisz to nie jest to normalne.

    Wtyczka z kablem do elektrozaworu ma 2 piny.
    1 - pin to masa.
    2 - pin to napięcie akumulatora.

    Z informacji Diagnostyki Pokładowej twojego bolidu wynika że nieregularnie tracisz napięcie na przewodzie prądowym.
    Pytanie, gdzie jest prąd? dlaczego zanika?
    Zamieszczone przez piotr12 Zobacz posta
    Mechanik posprawdzał wszystkie wtyczki i prąd jest
    nie prawda. System Diagnostyki twierdzi co innego. Dodam że system diagnostyki jest nieomylny, nie istnieje przypadek aby się mylił.

    Wymiana zaworu nic nie dała i to potwierdza co napisałem.

    Opór między pinami elektrozaworu powinien być 3,5ohma w temp 20stC. to dla informacji.

    Między Pinem 79 a masą ma być napięcie zasilania.

    Jeśli nie ma, lub nieregularnie zanika napięcie które idzie z ECM do elektrozaworu to zrób baypas z kabla pinu 79 Komputera do wtyczki elektrozaworu i pojeździj trochę. Jak nie będzie gasnąć to już wiesz że jest przerwa gdzieś na tej trasie w instalacji elektrycznej civica.

    Wtyczki 96 Pinowej ECM nie dopinaj aby nie rozkodować immobilisera.

    Ewentualnie zamontuj jakiś kabel z żarówką i wepnij do pinu 79 EMC i miej na oku, podczas jazdy będzie widział czy zanika napięcie czy nie.

    Mechanikowi nie pozwól generować kosztów, facet nie potrafi myśleć, jest wymieniaczem, unikaj takich "mechaników".

    Poza całą sytuacją, oczywiście istnieje też możliwość że jest niedomaganie po stronie samej pompy paliwa, lub układu paliwowego, ale na tym etapie jej wymiana to znaczące koszty.
    Załączone pliki
    Last edited by rambo7; 23-07-2018, 09:44.
    Kierownik Działu Diesla

    Comment

    Working...
    X