Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

civic 1.7 ctdi 2004r błąd p1237 i p2413

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    wczoraj zmieniłem egr, pojeździłem przez resztę dnia okolo 40 km i nic sie nie działo, dzis trasa rano do pracy 65km i cisza auto jechało normalnie mialo moc itp, styl jazdy mieszany trochę spokojnie/ szybko itp. powrót z pracy przez około 30km jechał normalnie aż nagle zapaliła się kontrolka p2413 i po chwili podczas przyspieszania p1236...

    Comment


    • #32
      Piszecie we 2óch a wątek jeden. Piter2112, takie efekty są ściśle związane z dolegliwościami o których tu piszemy, czyli brak płynnej regulacji turbiny. Poczytaj też wątki na temat: "odcięcia mocy bez kontrolki CE".
      jdm11 temat jst o P1237 a teraz wyskoczył P1236. Jest ewidentnie zaczadzona turbina, ona na przemian ma za dużą zwłokę albo przy składaniu łopatek VTG gdy przyspieszasz albo przy rozkładaniu dy zwalniasz, albo czasu i dymania godzinami po autostradach jej trzeba abo czyszczenie.
      Kierownik Działu Diesla

      Comment


      • #33
        problem jest gdzieś w elektryce i to będę badał lub w samych używanych zaworkach, geometria sprawdzana, pracuje płynnie nie zacina się , wyciągałem turbo do precyzyjnego ustawienia sztangi na maszynie , rozkręcaliśmy je nie ma nagaru na łopatkach ani nie są zatarte , kolega ktory regeneruje sprężarki był w szoku ze jest tak czysta geometria a auto posiadam jakieś 4 lata zawsze tankuje tylko shell v power, wiec tutaj albo gdzieś coś nie łączy albo któryś pierburg po nagrzaniu szwankuje

        Comment


        • #34
          dobrze kombinujesz, więc w tematach o kodach P1236/7 będzie dużo schematów i foto do analizy.
          Kierownik Działu Diesla

          Comment


          • #35
            temat rozwiązany, pomogły nowe zawory pierburg z 3 króćcami, zaryzykowałem kupiłem nowe , autem jeżdżę od 2 dni bez żadnych błędów i niespodzianek, używki to loteria

            Comment


            • #36
              Mam pytanie co do wyczyszczenia EGR. Znalazłem jedynie krótki opis z2011 odnośnie demontażu EGR w tych silnikach. Może ślepy jestem. Ale mam pytanko. Od strony kokpitu jest szpilka zakręcona w korpus EGR, oraz rurę (czarną- nie wiem czy dolotowa czy nie). Następnie jest nakrętka a potem jeszcze czarna blaszka jakaś, i jeszcze raz nakrętka. Dochodząc do tej blaszki nie wiem jak się jej pozbyć, jakby była zamontowowana głębiej pod zaworem EGR jeszcze gdzieś. Czy może mi ktoś podpowiedzieć? Czerwony kolor- nakrętki, niebieski- blaszka, zielony- czarna rura, żółty korpus egr. Połączone wszystko szpilką.
              2.PNG

              Comment


              • #37
                trochę zawiły opis, ale rozumiem chcesz zdemontować EGR?
                Zerknij na te foto: Honda Civic 1.7 CTDI błąd p1401 i p1237 zawór Pierburg

                w dłoni trzyma to co musisz wykręcić.
                1. kołnierz EGR i tam są 2 śruby w korpusie dolotu a nakrętki trzymają kołnierz,
                2. w środku jest obejma trzymająca rurkę, to trudo odkręcić bo trzeba śrubkę odkręcić co jest w korpusie bloku silnika,
                3. 2 nakrętki trzymające w kolektorze wydechowym,
                Jak wyjmiesz EGR z rurą będzie widać tak: Jak się zabrać do demontażu zaworów podciśnieniowych Pierburg

                Kierownik Działu Diesla

                Comment


                • #38
                  Nie bawiłem się w zaworach Pierburga, ale wyczyściłem EGR. Wcześniej zauważyłem, że na bloku silnika zbiera się trochę ropy-przy wykręcaniu świec żarowych. Ale myślałem, że trzeba zobaczyć zawory. Przy czyszczeniu EGR pewnie coś ruszyłem, bo teraz po wyczyszczeniu EGR dalej tryb awaryjny. A pod domem zaczął mi się dymić. Zerknąłem pod maskę a tam strumyczkiem ropa uciekała na blok silnika. Czyżby to mogłaby być ta głupota, gdzie trójnik pękł?
                  wezyk.jpg

                  Comment


                  • #39
                    rozwalony masz przelew, tymi wężykami wraca naddatek ciśnienia paliwa do baku, masz uszkodzony króciec przelewowy na wtryskiwaczu, nie wiem jak to naprawić? czy w ogóle to jest nienaprawialne?
                    Kierownik Działu Diesla

                    Comment


                    • #40
                      Jest to wymienialne.

                      Comment

                      Working...
                      X