Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Check engine + kontrolka świec Honda Civic VII Diesel 1.7

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Check engine + kontrolka świec Honda Civic VII Diesel 1.7

    Witam.
    Mam problem z kontrolką check engine + świec żarowych a mianowicie przy ok 80/90 km h czuje szarpanie silnika i spadek mocy po tym oczywiście zapala mi sie check engine + świece i auto staje . Po postoju i odpaleniu na nowo silnik normalnie pracuje natomiast po dluzej chwili znowu to samo . Moze ktos z Was sie spotkał z podobnym problemem i jest w stanie mnie nakierować co to moze byc . Odczytuje mi bledy przez program Torque (lite) kasuje je i jest spokoj . Natomiast dzien pozniej znowu to samo .

    Pozdrawiam
    Artur

    Arturze, jesteś nowy, a nowy nie pomija regulaminu przy rejestracji. Korzysta z wyszukiwarki tematów i piszemy w odpowiednim dziale. Zachęcam do zapoznania się z przewodnikiem po forum - będzie łatwiej.
    Last edited by rambo7; 01-03-2018, 13:32. Powód: Regulamin pkt 2, 3, 5.

  • #2
    Zamieszczone przez Arczi87 Zobacz posta
    Odczytuje mi bledy przez program Torque (lite) kasuje je i jest spokoj
    no i co zrobiłeś z tą informacją ?????
    NIC ! ? . ...czemu ???

    w związku z tym że jest zima a zima to "czas diesla" to trzeba się zapoznać z wątkami które istnieją.
    Nie masz problemu z "kontrolką check engine + świec żarowych", one działają! skoro komunikują informację o niedomaganiu. Problem masz z zamarzającym paliwem, i do tego faktem że twój bolid 2003r przedlift nie posiada podgrzewacza paliwa. W związku z powyższym masz klasyczną blokadę filtra paliwa - parafiną. W baku masz "kaszę" a nie olej napędowy,
    Rozwiązania są 2:
    - wstawić auto do ciepłego miejsca na 24godz.
    - zamontować podgrzewacz paliwa Stanadyne.
    - doraźnie w tej sytuacji: podnosisz maskę pompujesz gruszkę aż będzie twarda - odpalasz na strzała.

    Zapoznaj się:
    P1087 P1095 Nie odpala lub gaśnie.
    Kierownik Działu Diesla

    Comment


    • #3
      Dziękuje za odp i przepraszam ze akurat tutaj wstawiłem post . Byłem już u jednego mechanika na rekonesans i powiedział ze to coś z doładowaniem i trzeba wymienić tą nieszczęsna część , czyli wystarczy dokupić podgrzewacz paliwa i problem zniknie ?

      Comment


      • #4
        Zamieszczone przez Arczi87 Zobacz posta
        Byłem już u jednego mechanika na rekonesans i powiedział ze to coś z doładowaniem
        ja Ci dobrze radzę, unikaj mechaników baranów którzy z palca wysysają problemy, doładowanie to on ma na drugie imię = "jak doładować sobie do kieszeni" .
        Jak zapoznałeś się z tematami to już wiesz że auto masz całkowicie sprawne. Podgrzewacz jak podgrzeje olej napędowy to zniknie parafina a jak zniknie parafina to odblokuje się filtr (który jest teraz zapchany) i ...pojedziesz bez problemu.
        W związku z tym że masz Torque - to dlaczego z niego nie korzystasz ???? To że podłączyłeś i usunąłeś Komunikaty - co osiągnąłeś? - nic! a miałeś jak na talerzu konkretne informacje które Diagnostyka samochodowa do ciebie przemówiła konkretnymi Kodami błędów - które powinieneś sczytać i zapisać! a nie kasować! (kasowanie później).
        Naucz się korzystać z informacji które komunikuje samodiagnostyka twojego bolidu. Korzystaj z niej! Kasowanie nie naprawia samochodów, pozbycie się usterki na podstawie komunikatu Check Engine usuwa problem.
        Gdybyś Ty lub pseudo mechanik odczytał kody błędów to od razu byś się zorientował że to nie żadne doładowanie. Nie psuj auta i nie dawaj nikomu psuć dobrego auta. Naucz się rozumieć co do ciebie mówi samodiagnostyka.
        Zapoznaj się z tematami które istnieją w dziale diesla, tam jest 99% odpowiedzi na każde twoje pytanie o tym dieslu. Nie jeździ się do mechanika posiadając ten model, no chyba że na montaż podgrzewacza, jak w tym wypadku.
        Kierownik Działu Diesla

        Comment


        • #5
          Dzieki wielkie za rady !

          Comment


          • #6
            parę rzeczy o Oleju Napędowym i co się z nim w zimie dzieje warto wiedzieć, szczególnie jak się posiada diesla: https://www.eurodorex.pl/olej-napedowy-zima.html
            oraz uzupełnienie tak to wygląda w twoim baku, filtrze i przewodach: Co z tym olejem napędowym? czyli, cała prawda o ON na polskich stacjach paliw.
            Last edited by rambo7; 02-03-2018, 07:21. Powód: literówka
            Kierownik Działu Diesla

            Comment


            • #7
              Potwierdzam słowa rambo7. Mam a razcej miałem ten sam problem. Posłuchałem go i nic nie naprawiałem, a wiele do sprawdzenia było wdł różnych mechaników. Doraźnie dolałem prawie do pełna arctica z Circle i tylko raz musiałem dopompować ręcznie o dziwo po dolaniu paliwa. Codziennie jeżdżę i jak na razie wszystko gra.
              Generalnie wytrąciła się parafina i oto przyczyna całego zamieszania. U mnie problem wystapił po przejechaniu trasy 100km i niskim poziomie paliwa. Normalnie jeżdże po kilka km do pracy i nic się nie działo.

              Comment

              Working...
              X