Witam,
Mam problem z hondą civic 1.7 ctdi, auto łapie błąd (check engine) i ogranicza obroty do 2 tys. na zimnym silniku...Ponowne uruchomienie niweluje problem,ale zostaje kontrolka check engine. Dzieje się to najpierw myślełem że po przekroczeniu 3tys obrotów ale teraz bardziej wydaje mi się że wręcz cześciej na niższych obrotach...
Po przejechaniu powiedzmy około 10km już jest ok nie ma najmniejszych problemów można jechać jak się chce...
Podłączałem komputer i w systemie jest błąd P1237 w internecie czytałem że to coś z turbiną albo też napotkałem się z opinią że to coś z jakimś wtryskiem.
Swoją drogą nie mogę do usunąć próbowałem scantoolem i SDPROG PL, pierwszy pisze że traci połączenie a drugi niby usuwa ale po ponownym przeskanowaniu błąd nadal jest... Czy to wina kabla czy z tymi programami coś nie tak, czy jakiś inny ktoś poleci?
Auto miało dopiero co regenerowane wtryski a turbina była czyszczona jakieś 3-4 lata temu, ze względu na poprzednią właścicielkę...
Z tych programów wnioskuję też że błąd pojawia się w chwili osiągnięcia 100% obciążenia silnika(sprawdzane na wyżej wymienionych programach), mieszkam na górzystym terenie więc ciężko jeździć tak by unikać tych 100% tym bardziej że trzeba by jeździć non stop z laptopem i dodatkowo te 100% wchodzi bardzo szybko... Prawie że od razu po wciśnięciu gazu robiło się 99% z groszami a po chwilce takiej jazdy wskakiwało 100% i błąd... Przy czym moje obserwacje nie są jakieś długotrwałe czy dokładne odnoście tych % gdyż ciężko jeździć z laptopem...
Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy i czy te 100% to coś nie tak czy to normalne?
Mam problem z hondą civic 1.7 ctdi, auto łapie błąd (check engine) i ogranicza obroty do 2 tys. na zimnym silniku...Ponowne uruchomienie niweluje problem,ale zostaje kontrolka check engine. Dzieje się to najpierw myślełem że po przekroczeniu 3tys obrotów ale teraz bardziej wydaje mi się że wręcz cześciej na niższych obrotach...
Po przejechaniu powiedzmy około 10km już jest ok nie ma najmniejszych problemów można jechać jak się chce...
Podłączałem komputer i w systemie jest błąd P1237 w internecie czytałem że to coś z turbiną albo też napotkałem się z opinią że to coś z jakimś wtryskiem.
Swoją drogą nie mogę do usunąć próbowałem scantoolem i SDPROG PL, pierwszy pisze że traci połączenie a drugi niby usuwa ale po ponownym przeskanowaniu błąd nadal jest... Czy to wina kabla czy z tymi programami coś nie tak, czy jakiś inny ktoś poleci?
Auto miało dopiero co regenerowane wtryski a turbina była czyszczona jakieś 3-4 lata temu, ze względu na poprzednią właścicielkę...
Z tych programów wnioskuję też że błąd pojawia się w chwili osiągnięcia 100% obciążenia silnika(sprawdzane na wyżej wymienionych programach), mieszkam na górzystym terenie więc ciężko jeździć tak by unikać tych 100% tym bardziej że trzeba by jeździć non stop z laptopem i dodatkowo te 100% wchodzi bardzo szybko... Prawie że od razu po wciśnięciu gazu robiło się 99% z groszami a po chwilce takiej jazdy wskakiwało 100% i błąd... Przy czym moje obserwacje nie są jakieś długotrwałe czy dokładne odnoście tych % gdyż ciężko jeździć z laptopem...
Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy i czy te 100% to coś nie tak czy to normalne?
Comment