Witam,
Podczas jazdy zapalił mi się Check Engine. Jako, że jestem w Niemczech na samej granicy ze Szwajcarią mam do dyspozycji tylko skaner ELM327 -> aplikacja na telefonie pokazuje błąd p1113. Błąd daje się kasować, ale po odpaleniu silnika w ciągu 2 sekund wywala znó Check Engine.
Znalazłem ten temat:
Na rysunku zaznaczone jest, że są 2 czujniki Pierburg. Moje pytanie do was drodzy:
- czy można z tym jeździć (100km/h + bez szarpania i piłowania) - do domu w PL mam 1500km
- czy robić to tu na miejscu w serwisie DE i narażać się na koszty, które mogą być spore jak myślę
- jak trudno jest wymienić ten czujnik samemu?
Pozdrawiam
Robert
Podczas jazdy zapalił mi się Check Engine. Jako, że jestem w Niemczech na samej granicy ze Szwajcarią mam do dyspozycji tylko skaner ELM327 -> aplikacja na telefonie pokazuje błąd p1113. Błąd daje się kasować, ale po odpaleniu silnika w ciągu 2 sekund wywala znó Check Engine.
Znalazłem ten temat:
Na rysunku zaznaczone jest, że są 2 czujniki Pierburg. Moje pytanie do was drodzy:
- czy można z tym jeździć (100km/h + bez szarpania i piłowania) - do domu w PL mam 1500km
- czy robić to tu na miejscu w serwisie DE i narażać się na koszty, które mogą być spore jak myślę
- jak trudno jest wymienić ten czujnik samemu?
Pozdrawiam
Robert
Comment