Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Sprawdzone Skanery Diagnostyczne i Interfejsy OBDII z Hondą Civic (i innymi).

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Ostatnio kupiłem wtyczkę do OBD2 ELM327 na najnowszym sterowniku V2.1. Wtyczka działa i łączy się z moją Hanią 1,7 CTDI z 2002 roku. ELM łączy się z większością aplikacji dostępnych na Google Play (Torque Lite i Pro, Priston, OBD Car Doctor, SanMaster). Wtyczka jest mała więc można z nią jeździć. Link do aukcji z tą wtyczką

    Comment


    • #32
      Autel MS309 łączy się poprawnie z hondą civic VIII
      4gen D15B2/VW Polo AKV/8gen R18A2/407 9HZ/8gen L13A7
      Mój samochód: http://www.civicforum.pl/showthread....AN-Civic-R18A2
      https://www.civicforum.pl/showthread...L13A7-Wiferide

      Comment


      • #33
        No dobra a może ktoś się wypowie na temat takich wynalazków których kiedyś bylem ciekawy ale cena była zaporowa a teraz widzę ze całkiem całkiem cenowo są dobre, mój mechanik ma coś takiego i już od 3 lat to używa, sam nawet miałem styczność i w v40 i c3 picasso audi bmw itp i nie było żadnych problemow tylko on mówi ze dal tysiaka 3 lata temu ponad a teraz cena jest od 250 do 700?? Ktoś ma też możliwość wstawienia zdjęć z tego ELM jak działa z programami z telefonu tego w tym temacie brakuje chociaż niektórzy piszą niby ze działa . Przeczytałem cały temat in a chwile obecna może by mi koledzy coś poradzili na zasadzie diagnostyki, usuwania błędów, przeglądania parametrów pracy silnika itp czyli coś ciekawszego niż zwykle i proste za 100zl tylko do usuwania błędów ale tez w przestępnej cenie w EP4

        Comment


        • #34
          Jeśli chodzi o ELM327 to działa on z większością samochodów. Oficjalnie każdy samochód benzynowy sprzedawany w UE po 2001 roku i diesle sprzedawane po 2003 roku muszą mieć złącze OBDII. Do łączenia się z moją Hondą Civic 1,7 CTDI z 2002r wtyczka wykorzystuje protokół ISO 9141-2 (5 baud init, 10.4 kbaud). Jeśli chodzi o ilość danych które można wyciągnąć to zależy to chyba z tego co wiem od komputera samochodu. Kasowanie błędów działa bez problemu . W przypadku mojej hondy kasować błędy można przy włączonym zapłonie (zapalone kontrolki), nie można kasować błędów podczas jazdy. Poniżej kilka screenów z telefonu. Mała uwaga dla osób korzystająca z produktów apple, iphone nie połączy się z ELM327 bo według apple bluetooth jest tylko do słuchawek i trzeba szukać droższej wtyczki z wifi. Poniżej kilka screenów. Piszcie co konkretnego chcielibyście zobaczyć to postaram się dodać.
          Torque Pro (kupiłem razem z ELM)
          Screenshot_20170208-070038.jpg Screenshot_20170208-070110.jpg Screenshot_20170208-065959.jpgScreenshot_20170208-070015.jpgScreenshot_20170208-070023.jpg Screenshot_20170208-070103.jpg

          ScanMaster (wersja lite za free z google play)
          Screenshot_20170208-070149.jpgScreenshot_20170208-070144.jpgScreenshot_20170208-070122.jpgScreenshot_20170208-070159.jpg

          Piston (polska apka za free w google play)

          Screenshot_20170208-070245.jpgScreenshot_20170208-070251.jpg

          Dezpol pytasz czy warto? Moim zdaniem za kwotę około 30 zł warto sprawić sobie takiego ELMa. Odczyt błędów i dostęp do danych z czujników też może być przydatny. Przyznam że nie testowałem opcji typu pomiary przyspieszenia czy rejestracji trasy z GPS'em. Do Torque Pro dostępne są również różne pluginy np wtyczka pozwalający na nałożenie na obraz z kamery telefonu danych z OBD. Ważna informacja: Nie wszystkie dane które pozwala "wyciągnąć" apka będą pokazywane. Zależy to od tego jakie dane udostępnia komputer silnika.

          Comment


          • #35
            pod tym linkiem też jest jakaś opcja: https://www.civicforum.pl/showthread...5%82adowy-OBD2
            Kierownik Działu Diesla

            Comment


            • #36
              czy używał ktoś skanera UNITEC ?
              allegro: https://archiwum.allegro.pl/oferta/n...071991689.html
              Podany skaner będzie odpowiedni do Hondy Civic VII z 2003 roku?pobrane.jpg

              Comment


              • #37
                Odpuść,to jest ubogie w możliwości. Przeczytanie błędu daje tyle co nic,a gdzie podgląd wartości,wykresy itd. To już telefonem można więcej.

                Comment


                • #38
                  W przypadku silnika 1.7 CTDI odczytanie kodu błędu to niezbędna informacja, warunkująca dalsze postępowanie. Nie potrzeba nic więcej. Owszem dla kogoś kto jest żywo tematem zainteresowany, podgląd parametrów i wykresu to pomocna informacja, jednak nie jest to niezbędne.

                  Comment


                  • #39
                    Zamieszczone przez tomq Zobacz posta
                    Nie potrzeba nic więcej.
                    Do czasu .
                    Urządzenie które nie jest w stanie pokazać w dieslu ciśnienia paliwa, czy choćby temperatury jest bezużyteczne.
                    Zaniżenie temperatury o 190 st nie wygeneruje błędu,jak wtedy znajdziesz usterkę.
                    Nie odpali bo nie wykryje obrotów (błędu nie ma) do czego przyda się to urządzenie wtedy?
                    Nie odpali bo nie napompuje 120 bar na samym rozruszniku-jak do tego dojdziesz skoro będziesz głuchy i ślepy.
                    Tematów w których pada "błędów nie ma,co zrobić ?" jest jak mrówków.
                    Lepiej kupić coś użytecznego.

                    Comment


                    • #40
                      Zamieszczone przez m26 Zobacz posta
                      Urządzenie które nie jest w stanie pokazać w dieslu ciśnienia paliwa, czy choćby temperatury jest bezużyteczne.
                      nie zgadzam się. Ja 7 lat miałem urządzenie na poziomie ww Unitec'a, i zupełnie mi wystarczyło do napisania Książki o CTDi.
                      Unitec jest dość drogi jak za ten egzemplarz, szukałbym innego (na forum znajdziesz co kupowano).
                      Podsumowując na rynku nie ma urządzenia które odczyta ciśnienie paliwa w 1,7CTDi jedynie takie cudo widziałem w ASO. (po prostu nie ma takiej opcji to nie VAG).
                      Zamieszczone przez tomq Zobacz posta
                      W przypadku silnika 1.7 CTDI odczytanie kodu błędu to niezbędna informacja, warunkująca dalsze postępowanie. Nie potrzeba nic więcej.
                      dokładnie tak. Informacje zawarte na forum w 99% przypadkach pomogą zdiagnozować usterkę.
                      Kierownik Działu Diesla

                      Comment


                      • #41
                        nitro_gbm , kupiłem to co polecasz.
                        Program na telefon ściągnąłem z dołączonej płytki ale ni cholery nie mogę się podłączyć.
                        Jak już jest połączony z adapterem to nie chce się łączyć z ECU.

                        Comment


                        • #42
                          Zamieszczone przez rambo7 Zobacz posta
                          Informacje zawarte na forum w 99% przypadkach pomogą zdiagnozować usterkę
                          99 to nie100 o ile to rzeczywiście 99
                          Ja nie twierdzę że to złe urządzenie ,ale wystarczy do czasu,więc po co się ograniczać na samym starcie,tym bardziej że bywają usterki bez kodu.

                          Comment


                          • #43
                            Zamieszczone przez eror Zobacz posta
                            nitro_gbm , kupiłem to co polecasz.
                            Program na telefon ściągnąłem z dołączonej płytki ale ni cholery nie mogę się podłączyć.
                            Jak już jest połączony z adapterem to nie chce się łączyć z ECU.
                            A jaką masz wersje oprogramowania w tej kostce? Spróbuj połączyć się przez apke Piston, może na tej się połączy.

                            Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka

                            Comment


                            • #44
                              Proszę o informację gdzie jest gniazdo OBD2 w Hondzie H-RV 2015 -}

                              Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka

                              Comment


                              • #45
                                OBD PORT LOCATOR Enter Vehicle Information Make Year Model OR Enter VIN Number 17 SUBMIT YEAR LOCATION ACCESS COMMENTS

                                Menu - Support - DLC Locator - wpisz swój VIN lub wpisz rocznik i model. Dostaniesz foto.
                                Kierownik Działu Diesla

                                Comment

                                Working...
                                X