Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

problem 2.2 I-CDTI -nierównomierna praca

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • problem 2.2 I-CDTI -nierównomierna praca

    Witam, mam taki problem: auto honda civic 2006 rok, przebieg 76 tys. km. Nagle, po gwałtownym ruszeniu auto do włączenia się turbiny pracuje tak jakby tylko trzy cylindry pracowały - bardzo nierównomiernie, zrobiło mi się to już trzeci raz. Pierwszy raz samo przeszło, drugi raz kolega na biegu jałowym dał gazu aż po czerwone pole i jeszcze raz i auto zakopciło przez chwile i tak jakby się coś odetkało i było dobrze - teraz jest trzeci raz i ta metoda nie działa... nie posiadam chyba filtra cząstek stałych - nie zapala się żadna kontrolka a mnie szlak trafia. Może ktoś już miał takie objawy i wie jak temu zaradzić. Z góry dziękuje za pomoc.

  • #2
    Witam tez mam taka honde.Te silniki hondy 2,2 w civic´u to chyba wszystkie maja ten filtr fabrycznie wiec problem moze tkwic wlasnie tutaj.musisz sie polozyc pod autko i zerknac w instrkcje tam jest szkic gdzie jest taki filtr jak pamietam to jest blisko silnika.

    Pozdrawiam Jarek
    Last edited by Gość; 27-12-2009, 14:17.

    Comment


    • #3
      Wszystkie 2.2 mają filtr cząstek stałych, jeżeli to problem z filtrem to najlepiej przejechać się gdzieś poza miastem na dosyć wysokich obrotach (3,4,5 bieg, tak około 3tyś obrotów), jeżeli to filtr to się przepali i będzie ok. Jeżeli nie filtr to lepiej poszukaj serwisu.

      Comment


      • #4
        więc to nie jest wina filtra cząstek stałych bo wtedy pokazałby się jakaś kontrolka, spr.akumulator, szczotki alternatora, posprawdzałem masy i jak na razie wszystko nie wiem czemu ale działa...

        Comment


        • #5
          Hejka wszystkim w nowym 2010 roku i z gory wszystkim zycze nejlepsze zyczenia.

          Co do tych kontrolek to ja juz elektronice nie wierze te autko jest bardzo mocno nafaszerowane wiec wcale bym nie wykluczal tego tylko dlatego ze kontrolka nie zaswiecila mi tez nie swiecila az do 65 tys ( ta od DPF)i myslalem ze jest cos nie tak.

          Pozdrawiam wszystkich

          Comment


          • #6
            bodajże w katowicach albo we wrocławiu wymieniaja a raczej wyrzucaja filtr czastek stałych i zastepuja go czujnikiem który oszukuje kompa zaspawaja w jego miejsce rure i obudowe założa tak jak by on tam był komputer go widzi ale nic pokazywac nie bedzie ze jest zatkany czy coś takiego wymontowanie tego filtra kosztuje żedu od 2 tyś do 3 i 3,500 myśle ze wyzucenie tego filtru lepiej pomoze samochodzikowi a pozatym powinniśmy podziekować żielonym to ich głupota to spowodowała ze takie cholerstwo wymyślili pozdrawiam

            Comment


            • #7
              ender1 nie pisz że wszystkie mają ten filtr bo w prowadzasz w błąd ludzi ja akurat nie mam.

              Comment


              • #8
                Kilka sprostowań koledzy.
                Po pierwsze polecam takie tematy umieszczać w Dziale SILNIKI DIESLA - od tego on jest i dot. również tego silnika o którym mowa.
                Po drugie w Polsce większość modeli Civic VIII generacji z silnikiem 2,2 CTDi nie posiada filtra DPF na noje słowa mogę podaćtel do ASO w Opolu tel. 077 - 4555422 wew. 208 servis.
                Salon HONDA AVIA w Opolu nie sprzedał ani jednego civica 2,2 CTDi z tym filtrem - więc jak ktoś poszukuje - bez takiego filtra to prosze bardzo w Opolu szukajcie, może ktoś bedzie sprzedawał albo nóweczka bez DPF 2010.
                W polsce nie ma wymogu (jeszcze) sprzedaży samochodów z Normą EuroV - w niemczech już tak dlatego przywiezione z zachodu często ten filtr mają ! - ludzie kupują a tego nie wiedzą. Ja za nic w świeci nie chciałbym tego dziadostwa w swoim aucie.
                ciekawe teżjest ze w Polsce Filtr DPF znajduje sie w samochodach Hondy Accord i CRV.
                Tak że nie obwiniałbym DPF civica skoro go nie ma.
                Generalnie rynek sprzedaży urządzeń do diagnostyki samochodowej przechodzi hosse - polecam zakup jakiegokolwiek z porotcolem hondy - nie bedzie żadnego zgadywania co Go boli - odrazu będziesz wiedział na czym stoisz.
                Zakup zwraca się po 1 wizycie w ASO.
                ...a cha podałeś ze 2006 to prawie na 100% nie ma DPF.
                Last edited by rambo7; 13-09-2010, 14:27. Powód: dopisek
                Kierownik Działu Diesla

                Comment


                • #9
                  Już któryś raz z kolei czytam o tym silniku widać skomplikowane patenty nie do końca sprawdzają się u nas w Polsce ,właściwie tyczy się to także ogólnie całego rynku coraz więcej problemów z silnikami zasilanymi olejem napędowym. Najprościej zwalić to na niską jakość paliwa co po części jest prawdą jeżeli tankujesz auto na stacji NO NAME lub bierzesz paliwo od Pana Ryśka zza płotu...jednak gdy jeździsz na przyzwoitym paliwie i wymieniasz filtry na czas nie powinno się nic dziać a jednak. Więc Panowie i Panie rzecz jasna - wniosek prosty im bardziej skomplikowana budowa tym większe prawdopodobieństwo że się coś spierdzieli...pogoń za nowoczesną technologią i niezawodnością tfuuu.
                  Pomimo tego iż w tym roku mijają jakieś 132 lata od wynalezienia pierwszego silnika diesla, 125 lat od opatentowania turbosprężarki i 22 lata od zastosowania wtrysku bezpośredniego w silniku na ON nadal się coś psuje i psuć się będzie dopóty dopóki zamiast udoskonalić konstrukcję pod względem niezawodności specjaliści będą dokładać kolejne zestawy tranzystorów pod maskę Amen!
                  Last edited by Lukas_1983; 13-09-2010, 18:19.

                  Comment

                  Working...
                  X