Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Silnik 1.7 ctdi w Hondzie Civic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Silnik 1.7 ctdi w Hondzie Civic

    mam pytanie praktyczne jaki kod tego silnik w oplu (opel astra II 1,7 tdci to chyba w tym modelu te silniki też występowały) ?? ponieważ szukam miski olejowej do mojej hondzi i nie moge znaleźć na allegro dla civica, tylko znalazłem dla astry tylko nie wiem czy to jest ten akurat model!! czy może mi ktoś moc ??
    czy któraś z tych pasować będdzie
    Miska Olejowa Opel Astra Vectra 1.7D 1.7TD ISUZU (738640512) - Aukcje internetowe Allegro

  • #2
    te silniki jak najbardziej występuja w Oplu (to konstrukcja Isuzu należącego do Opla, montowany w Gliwicach), z tym że układ rozmieszczenia podzespołów różni sie w hondzie i Oplach, np. filtr oleju. Stąd nie wiem, czy taka miska Tobie podpasuje. Ale mam namiary na 2 punkty w Poznaniu na specjalistów od Hondy. Moze tam znajdziesz miskę - ja znalazłem tam parę klamotów, jak składałem swoja Hondę.

    Comment


    • #3
      o to bym był zainteresowany tymi namiarami, co prawda problem z misk a ju ż rozwiązałem ale na przyszłość napewno sie przyda....

      Comment


      • #4
        Witam,
        Telefon do warsztatu: 602 288 619. Facet nazywa sie Maciej Juraszczyk - warsztat w Miękowie (za Czerwonakiem). Ale tak jak pisałem wcześniej - sam na własnej skórze go nie sprawdziłem - byłem tylko po poradę.
        Ps. A tak przy okazji - może Ty masz jakieś namiary na klamoty do Civica w Dieslu, bo gdzie nie pytam, to mówią, że nic nie ma do Diesla. Potrzebuję łape do poduszki przód prawy.
        Pozdrawiam

        Comment


        • #5
          akurat miski też długo szukałem ale dopiero w warsztacie mi pomogli, może spróbuj na giełdzie koło toru poznań...
          a warsztat na obornickiej auto szum czy coś takiego, zaraz za lidlem moze oni tobie pomogą

          Comment


          • #6
            Zamieszczone przez Maciejo Zobacz posta
            te silniki jak najbardziej występuja w Oplu (to konstrukcja Isuzu należącego do Opla, montowany w Gliwicach)

            hej mam pytanko, silniki te które latają w oplach są montowane w Gliwicach ?? w takim razie kto składa te z Hondy ??

            czytam temacik i w każdym widzę same minusy stoję przed wyborem kupna VIIgen i sam nie wiem co lepsze 1.6Vtec czy ten 1,7d ??

            Comment


            • #7
              Zacznę od końca - 1.6 benzyniak, to JAPAN, więc problemów mieć nie będziesz. 1.7 CTDi, to mieszanka. Z wypowiedzi i tematów na forum wynika, że to niezbyt szczęśliwy motor, ale jedno jest niezaprzeczalne - jest oszczedny...napewno zdecydowanie oc\szczędniejszy niż 1.6 beznzyniak. Osiągi lepsze ma beznzyniak, nieznacznie, ale ma. Ja zaryzykowałem i kupiłem 1.7 CTDi i na razie...bez zastrzerzeń... nie zapalają mi się żadne kontrolki, o których tu na forum tak głośno. Po prostu jeżdzę odkąd go przywiozłem z Niemiec.
              Niez znam odpowiedzi z kolei na pytanie kto składa silniki do Hondy. Pewne są dwie rzeczeczy: konstrukcja jest Isuzu, a osprzęt niestety made in Germany i pewnie stąd tyle kłopotów. Pozdrawiam

              Comment


              • #8
                Silniki składane u nas w Tychach, ale ponoć to dobre motory. Tak jak napisał poprzednik osprzęt niemiecki i mogą być małe problemy. Pozdrawiam.

                Comment


                • #9
                  Globalizacja... panowie globalizacja oraz tzw. zapotrzebowanie rynku !
                  kiedy zaczęto klepać te VII generację producent zorientował się że jest zapotrzebowanie w Europie na Diesla - Honda takowego nie miała - więc co zrobili: sprężyli sie: Blok od kolegów z ISUZU osprzęt GM czyli wszystko co dziadoskie( ford, fiat, chevrolet, dacia itd....15firm wchodzi w skład GM) a części do wszystkich tych samochodów robi 1500firm również w polsce i w chinach oraz BIG koncerny a jakże ...m.in Bosch Pierburg itd ..jak z brzmienia wynika totalny SYF !!! niestety nie ma tu podzespołów japan - więc ammy to co mamy zapotrzebowanie wymusiło zbudowanie na szybko dziadostwa - i jest !!!

                  podsumowujac te auto moim zdaniem - nie jest źle - trzeba umieć zrozumieć jego budowę oraz samego turbo diesla i przestawićsięz jazdą bo większość z nas wczesniej miała benzyne ja 2 Hondy w benzynie miałem.
                  Jeździłem tą 1,6 110KM V-tec i niezgadzam się z przedmówcą - to nie jest silnik do tego auta mułowaty max, pali jak smok, mocy to tam nie ma wogóle to wystarczy - wiem co mówię bo miałem wczesniejsze modele po 90KM i to były rakiety w porównaniu do tego 1,6 w VII gen. nie kupiłem go !
                  kupiłem 1,7 CTDi i nie żałuje choć problemy są - ALE DO OPANOWANIA !!!
                  zalety ten silnik nie posiada Filtra cząstek stałych DPF - dziadostwo jakich mało a Honda to podłapała i zamontowała z 2,2CTDi swoich jednostkach za co teraz cierpi - bo ten ukłąd niesprawdzony i ludzie na to narzekaja.
                  poczytajcie - przybywanie ON w silniku mieszanie sie z olejem w motorze serwis to upuszcza - nie radzi sobie nic zrobićnie może a prowadzi to wprost do zatarcia silnika.
                  1,7 CTDi nie ma takich problemów ... na form oczywiście jest mnogo o tym silniku ale zauważcie (m.in za moim udziałem awarią da się zażegnać) jeżdzętym trochę i zebrałem sporo dośwaidczenia z tym modelem i stwierdzam żę jak się panuje na sytuacją - czyli diagnoza problmu jest trafna nie ma żadnego problemu z tym autem.
                  Niestety czujniki są niemiecke - a niemieckie są dobre tylko czekoladki - natomiast i tak ten silnik ze zbieranki jest ogólnie lepszy niż jakikolwiek zniesprawdzoną techniologią DPF - już zaczynają się wątki z tymi modelami -- ale tu żaden fachowiec nie pomoże, na razie przynajmniej.
                  pozdrawiam i życzę spokoju i wytrwałości w walce z dieslami.
                  dziękuję za uwage
                  R7
                  Kierownik Działu Diesla

                  Comment


                  • #10
                    Nawiązując do tematu podobieństwa silnika hondy 1,7 ctdi do opla astry 3... Szukam serwisu w okolicach Rzeszowa dla civica 1,7 ctdi.
                    Czy warto rozglądać się za serwisami opla? Ze względu na to, że bardzo mało jest serwisów, które znają silnik 1,7 ctdi hondy, a w oplach występuje silnik zbudowany na tym samym bloku ISUZU.
                    Chce oddać mojego civica 1,7 ctdi do PORZĄDNEGO przeglądu przy 135 tys. km. (W ASO też mają nikłe pojęcie o tych silnikach)
                    Civic 1,7 ctdi, 2003 r.

                    Comment


                    • #11
                      Trudno doradzić, sam musisz to sprawdzić.
                      Dla przykładu w Opolu serwis Opla to katastrofa - rowera nie dałbym im do naprawy, dla kolegi który kupił u nich nówkę Corse na 1 szej wymianie oleju wkręcili źle korek spustowy - miska do wymiany. Jak ja pytałem o częśći do 1,7CTDi to Mistrz servisu robił wszystko przez tel. bym tam nie zawitał, nie wie, nie oriętuje sie, nie ma, wogóle zdziwiony że w hondzie taki motor itd.
                      Natomiast ASO hondy w Opolu nie robiło zadnych kłopotów mimo że takich aut nie sprzedawali, na każdą robotę dają gwarancję, posiadają każdy zamienik, mechanicy mimo że przyznał że to rzadki model na servisie - obeznani są wzorowo - sam korzystam z ich wiedzy i nie żądają za to kasy.
                      Kiedy na tym forum jeszcze mało kto rozpoczął zabawe z dieslem 1,7ctdi - ja "przecierałem szlaki" kiedy auto mi stanęło w drodze - zadzwoniłem do ASO - przyjechał sam szef z laptopem Servisowym podpiął zdiagnozował usterki zostawił mi go w aucie i pojechałem do ASO (on za mną). okazało sie zę czujnik położenia wału - dziś prosta sprawa.
                      w kazdym razie posiadają do tego modelu specjalistyczne narzędzia kompletnie nie używane - w miom aucie niektóre zostały użyte pierwszy raz.
                      nie mogę na ASO w Opolu powiedzieć ani jednego złego słowa ponieważ nawet ceny mają często mniejsze od przygodnego Henia z wymianą oleju.
                      kupiłem sobie olej i filtry na alelgro jade do ASO wymiana 45zł z pieczątką ASO gdzie Heniek chce 60zł.
                      Tych autek jest coraz więcej więc możesz pojechać do aso i zlecić im przegląd - jestem przekonany że sobie poradzą.
                      Nie wiem co masz na myśli "porządny" w każdym razie każdy civic jest zbudowany podobnie a mechanicy znają bolączki tego auta i w zasadzie tak jak oni to żaden mechanik nie przejży tobie auta.
                      większość mechaników zna się na Wv i te metody stosują do wszystkich i jak podchodzi do Hondy to sie dziwi żę to czy tamten sposób sie nie sprawdza - no bo to nie jest jak ktoś powiedział "wieśwagen".
                      Kierownik Działu Diesla

                      Comment


                      • #12
                        Kupiłem civica 1,7 ctdi - rocznik 2002 w ubiegłym roku w Niemczech, przejechałem ok. 12 tys. km i żadnych problemów z silnikiem, ponadto mogę śmiało powiedzieć że jest bardzo oszczędny. Pozdrawiam wszystkich użytkownik tego modelu.

                        Comment

                        Working...
                        X