Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Zwiększenie mocy w 1,7 ctdi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zwiększenie mocy w 1,7 ctdi

    witam czy ktoś z was próbował zwiększyć moc w przypadku tego silnika ?? z tego co wyczytałem w przypadku większość dieseli można stosować cip tuning bez uszczerbku dla silnika i osprzętu... czy ktoś z was robił takie modyfikacje i co może się z tym wiązać prócz zwiększenie spalania ??

  • #2
    witam

    Kilka miesięcy temu założyłem chipa do chani takiej jak Twoja i jestem bardzo zadowolony jest to najmocniejszy bo zwiększający moc do 131km i moment do 305 co ci mogę powiedzieć charakterystyka obrotów zmienia się nie ma takiej dziury turbo czuć jak turbo zaczyna ciągnąc(to jest tak jak by zaczęła najpierw jedno turbo działać a później drugie) największa różnica jest w momencie obrotowym jedziesz po mieście wolno na trojce dodajes gazy a on pomału się zbiera.Chip ma pełna regulacje w każdej chwili możesz go jeszcze podkręcić(na Twoje ryzyko)w każdej chwili możesz go zdemontować a założenie zajmuje 5 minut.Ze spalaniem jest tak jak jeździsz normalnie wolno i spokojnie pali tak samo dopiero jak dasz mu w palnik pociągnie trochę więcej (1-1.5l) niestety na powietrze nie chcę chodzić ha ha z żywotnościom nie wiem bo zarazie spoko jeździ.Pozdrawiam

    Chiptuning RaceChip - Honda Civic 1.7 CTDI, 1686ccm, 74kW (ca.101PS)

    Comment


    • #3
      mam rozumieć że sam sobie to zainstalowałeś ?? narazie musi poczekać ale w przyszłości to kto wie chyba sobie taką zabawkę zasponsoruje teraz to klime mam na tapecie i troszkę pożre mi kasy

      Comment


      • #4
        a zmieniałes klocki i tarcze na mocniejsze? bo wydaje mi sie ze powinienes przy takiej mocy.

        Comment


        • #5
          Zamieszczone przez polus1982 Zobacz posta
          Kilka miesięcy temu założyłem chipa do chani takiej jak Twoja i jestem bardzo zadowolony jest to najmocniejszy bo zwiększający moc do 131km i moment do 305 co ci mogę powiedzieć charakterystyka obrotów zmienia się nie ma takiej dziury turbo czuć jak turbo zaczyna ciągnąc(to jest tak jak by zaczęła najpierw jedno turbo działać a później drugie) największa różnica jest w momencie obrotowym jedziesz po mieście wolno na trojce dodajes gazy a on pomału się zbiera.Chip ma pełna regulacje w każdej chwili możesz go jeszcze podkręcić(na Twoje ryzyko)w każdej chwili możesz go zdemontować a założenie zajmuje 5 minut.Ze spalaniem jest tak jak jeździsz normalnie wolno i spokojnie pali tak samo dopiero jak dasz mu w palnik pociągnie trochę więcej (1-1.5l) niestety na powietrze nie chcę chodzić ha ha z żywotnościom nie wiem bo zarazie spoko jeździ.Pozdrawiam

          Chiptuning RaceChip - Honda Civic 1.7 CTDI, 1686ccm, 74kW (ca.101PS)
          Witam

          Jak wrażenia z jazdy na tym chipie po miesiącu bo zastanawiam sie na zakupem tego cacka warto wydac te pare złoty? Bo kusi mnie strasznie

          pozdr

          Comment


          • #6
            tez jestem ciekaw, ale za podobna cene to juz mozna miec tuning z hamownia (teoretyczna gwarancja) wiec nie wiem czy nie lepiej

            Comment


            • #7
              Zamieszczone przez civic03 Zobacz posta
              a zmieniałes klocki i tarcze na mocniejsze? bo wydaje mi sie ze powinienes przy takiej mocy.
              nie no nie przesadzajmy..raptem ok 20 koni podskoczylo wiec ori klocki i tarecze bez problemu daja rade

              Comment


              • #8
                odnośnie tego chip tuningu dowiedziałem się co nie co od fachowca, który pracuje w aso hondy a prywatnie kręci różne cacka dla pewnego teamu..... no i powiedział mi tak chcesz podkręcić na 130 kucy to zacznij od wymiany turbo no i masz 130 kucy. sam chip tuning przy oryginalnej turbinie wykończy ją za około 50 kkm.... To opinia fachowca w tej dziedzinie....może wam będzie pomocna. Jak dojdę trochę do kasy to pewnie tak też sam zrobię. A koszt takiej turbiny hmmmm pewnie niewiele większy od tego chipa. Wstępnie mi określił że taką turbinę mogę za 1 tys. zł dostać np. od jakiegoś ducato hheee pozdrawiam fanów mocy!!!

                Comment


                • #9
                  ja latam juz na chipie prawie rok i nic się nie dzieje.Zrobiłem już z 40tys.k sto koni to za mało ha ha pozdrawiam

                  Comment


                  • #10
                    no i powiedz byłeś na hamowni? wiesz ile masz kucy pod maską? ile Ci spala? słuchaj co do tej opinii to dziele się tym co wiem od gościa który się tym zajmuje...... bo ja z mechaniki to lewy jestem... ja potrafię lać i jeździć.. hehe

                    Comment


                    • #11
                      taki chip którego sobie sam montujesz jest nic nie warty. Co więcej możesz sobie narobić tylko kłopotów. To musi być zrobione przez profesjonalna firmę która się zna na tym i pisze program pod dane auto. Każda z naszych civicow jest inna... inny przebieg, stan silnika itp. i to od tego zależy ile koni zrobią z auta. Bezpieczny przyrost w tym silniku jest 25KM i 40Nm. Co do turbo to nie polecam zmiany bo rozmawiałem z kilkoma najlepszymi firmami w Polsce i w tych silnikach nie ma sensu wymieniać turbo bo przy mocy powyżej 130KM silnik nie wytrzymuje i pęka jakiś wałek. pozatym wymiana turbo to koszt ok 3 tys a dobry program w profesjonalnej firmie która zrobi to najlepiej to koszt ok 1300-1500zł. Kilka razy zostanie auto z hamowane i zrobią prosty wykres, że w większości zakresu obrotów bedzie ta sama moc, a nie że powiedzmy przy 2 tys mamy 100KM a przy 4 tys 130KM. Uważam, że jak już coś takiego robić to u profesjonalistów a nie jakieś wtyczki itp.

                      Mogę polecić firmy JET TRONIC ( w niej będę już niebawem robił program) Wrocław, DYNO-SOFT Wrocław, COPM SPORT Bielsko biała.

                      Natomiast mam dużą chęć zamontowania blow offa i szukam kogoś kto już ma i mógłby coś doradzić.

                      Comment

                      Working...
                      X