Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Przy przyśpieszaniu obroty rosną o około 1000 a potem spadaja - Honda Civic 2.2 i-DTE

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Zamieszczone przez slepak Zobacz posta
    "
    Sprzęgło z i-cdti (140)nie pasuje i-dtec (150 koni)
    A jak z dwu masą?
    Koło dwumasowe LUK 415 0272 10 - Dwóch sprzedawców powiedziało że będzie pasować jeden że nie będzie.

    Comment


    • #17
      to zadzwoń tutaj i popytaj: https://www.sprzegla24.pl/sprzeglo-d...od-2012/513927

      oczywiście że chodziło mi o tarczę dociskową sprzęgła, (zresztą tak jak w tytułach które przytoczyłem napisano) ale fakt trzeba być precyzyjnym . i tu znalazłem tę była dyskusja co i jak z tym dociskiem:
      2,2 i-CTDi diesel Ślizganie sprzęgła od 3go biegu
      Last edited by rambo7; 04-09-2024, 14:51.
      Kierownik Działu Diesla

      Comment


      • #18
        Tutaj wszystko napisałem

        Witam serdecznie. Ufo maniacy, czy orientujecie się ile mm trzeba splanowac docisk od accorda VIII (180km) aby podeszlo do tarczy sprzęgła z 2.2 i-ctdi.? Podobno to najlepszy sposób na wzmocnienie sprzęgła po czipie.. Pozdrawiam

        Comment


        • #19
          U mnie niestety w ostatni wtorek też sprzęgło dokonało żywota, mimo że było nowe, ale objawy na początku wyglądały podobnie można powiedzieć że chodził jak automat. Obroty rosły trochę szybciej ale widocznie w taki sposób, że nie było to zauważalne dla kierowcy chociaż po zachowaniu samochodu dało się odczuć że coś jest nie tak. W moim przypadku postępowało to bardzo szybko, pierwszy uślizg zanotowałem w poniedziałek wieczorem a 24 godziny później jadąc z pracy autostradą w mojej głowie tkwiła jedna kwestia dosyć znana w internecie: "Idę, albo k**wa nie idę" choć lepiej by pasowało jadę. Sprzęgło już ślizgało się na każdym biegu, więc jadąc za ciężarówką 50km ze sztywną prawą nogą dokulałem się do warsztatu i to wyszło na styk. Jak już samochód zaparkowałem, tak stał i nigdzie ruszać się nie chciał. Mechanik mówi, że poprzednie sprzęgło było źle złożone, nawet coś się blokowało a tam gdzie powinno być przesmarowane, było wręcz smarem zapchane. (nie ja odbierałem samochód z warsztatu, nie mogę sprecyzować obecnie co). Powiedział bym że złożone zgodnie z wiedzą serwisu ACO . Po odbiorze wszystko hula jak należy, choć trochę mnie portfel zabolał

          Comment

          Working...
          X