Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

uszczelka pompy wtryskoej N22 diesel - 2,2 i-CTDi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • uszczelka pompy wtryskoej N22 diesel - 2,2 i-CTDi

    Na schemacie pompy wtryskowej jest widoczny element nr. 19 oring i zauważyłem olej pod spodem tej pompy i się zastanawiam czy może być wina tego oringu??? Jak wyglada demontaż czy trzeba potem odpowietrzac układ (wystarczy wciskanie gruszka jak to ma miejsce przy wymianie paliwa czy jakoś inaczej sie odpowietrza pompę) oraz czy programować potem coś komputerowo proszę o jakieś wskazówki. Dzieki
    2E9EFA67-8677-4C2F-9464-927AC62B9B45.jpg
    Last edited by grypsownik; 24-02-2023, 10:15.

  • #2
    Wymieniałem pompę,, do tego nowy oring (bosch) który Ci obecnie cieknie.

    Jak pamiętam kilka razy gruszką żeby była twarda i to wszystko. Zero problemów.

    Tu masz numer oringu.


    Do tego od razu filtr paliwa, denso /bosch.

    Comment


    • #3
      Dzięki. Takiej informacji potrzebowałem.

      Comment


      • #4
        był temat - wszystko widać na foto:
        Przyczyna wycieku oleju z uszczelnienia pompy wysokiego ciśnienia diesel 2,2i-CTDi

        Kierownik Działu Diesla

        Comment


        • #5
          @slepak @rambo7 @grypsownik Taki wyciek u siebie zaobserwowałem, silnik czysty, kiedyś umyty a wyciek wraca, niewielki ale jednak. Podejrzewam właśnie ten oring pompy wtryskowej, czy u was tej wyciek podobnie wyglądał?

          Wysłane z mojego M2102J20SG przy użyciu Tapatalka
          Last edited by Iron; 20-04-2024, 21:30.

          Comment


          • #6
            noo umyty jest do białego, ten O-ring nr 19 co na pierwszym schemacie, to raczej do wymiany.
            Kierownik Działu Diesla

            Comment


            • #7
              Też tak myślę, dobrze umyć silnik bo widać ewentualne wycieki

              Wysłane z mojego M2102J20SG przy użyciu Tapatalka

              Comment

              Working...
              X