Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

świszczący dźwięk w okolicach pasków honda 1.7 ctdi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • świszczący dźwięk w okolicach pasków honda 1.7 ctdi

    Witam,
    Może ktoś z Was spotkał się z podobnym problemem. W okolicach pasków (alternatora i rozrządu ) słychać dziwny dźwięk (jakby świszczenie albo gwizdanie). Kolega stwierdził, że to może być rolka od paska alternatora, ale po przeszukaniu internetu wygląda na to, że takiej rolki nie ma ....

    Przy okazji szukałem też tylnego nadkola - ale również wygląda na to że nie ma do tego typu samochodu
    Pomocy

  • #2
    Z nadkolami do tyłu rzeczywiście jest problem,też szukam.Doradzono mi poszukać na giełdzie,może jakiś prywaciarz rozpoczął produkcje.Pozdrawiam

    Comment


    • #3
      szukajcie na allegro rozbitkow albo anglikow dzwonic a znajdziecie

      Comment


      • #4
        Zamieszczone przez pieniek Zobacz posta
        Witam,
        Może ktoś z Was spotkał się z podobnym problemem. W okolicach pasków (alternatora i rozrządu ) słychać dziwny dźwięk (jakby świszczenie albo gwizdanie). Kolega stwierdził, że to może być rolka od paska alternatora, ale po przeszukaniu internetu wygląda na to, że takiej rolki nie ma ....

        Przy okazji szukałem też tylnego nadkola - ale również wygląda na to że nie ma do tego typu samochodu
        Pomocy
        nie wiem czy chodzi ci o to samo. W każdym razie przy uruchomieniu mojego auta, przez kilkadziesiąt sekund albo kilka minut słychać jakby ocieranie. Jak auto stoi to miarowe, jak przyśpieszam to szybsze. Szukałem i pytałem - wychodzi na to, że pasek od alternatora (lub przy)(sam pasek). Czy o to Ci chodziło?

        Comment


        • #5
          Byłem z u mechanika i stwierdził to samo - pasek - tyle, że wymieniany był dosłownie przed rokiem....
          I teraz pytanie - czy to kwestia paska , czy nieumiejętej (czyt. niechlujnej ) wymiany (np. poprzez nie wyczyszczenie rolek....)

          Comment


          • #6
            na swoim zauważyłem swego rodzaju nalot, nie wiem - wydaje się jakby był fabryczny... Wydaje mi się, że coś ma do rzeczy materiał z którego jest zrobiony. Gdy było mroźno ten dźwięk był dopóki się nie rozgrzał. Teraz mam ale oczywiście krócej. Miałem go od początku.A robiłem na Boschu - nie spodziewam się, by niechlujnie to zrobili - faceci wiedzieli, że jestem znajomym ich kolegi (chyba że kolegi nie lubią), ale byłem u innego faceta, pytałem się nie mówił nic na ten temat...

            Comment


            • #7
              Zamieszczone przez pieniek Zobacz posta
              Byłem z u mechanika i stwierdził to samo - pasek - tyle, że wymieniany był dosłownie przed rokiem....
              I teraz pytanie - czy to kwestia paska , czy nieumiejętej (czyt. niechlujnej ) wymiany (np. poprzez nie wyczyszczenie rolek....)
              witam
              mam podobny problem, jak stoje na światłach to mi gdzieś buczy ale tylko jak się rozgrzeje, byłem u kolesie specjalisty od japońców i mi powieział jak tylko włączyłem silnik że to pasek zle naciągnięty (za bardzo) albo zęby sie nie zgadzają radził abym jechał z reklamacją tam gdzie robili mi rozrząd.

              Comment


              • #8
                Jezeli chcecie jeszcze kupic nadkola, to zadzwoncie po ten nr501 702 403 ja bralem od niego tylne nadkola do civica 6gen - wyszlo mnie po 40 zl za nadkole z przesylka. sprobujcie tez u tego goscia 501 010 050 - handluje na zeraniu w warszawie.
                1.4 iS 90 KM 1998 r. 3d

                Comment


                • #9
                  świszczący dźwięk - u mnie przyczyną jest alternator, rozleciały się w nim jakieś dwa niewielkie łożyska

                  Comment


                  • #10
                    Trochę odkopię temat :-) faber, jak sobie poradziłeś z tymi łożyskami w alternatorze?

                    Comment


                    • #11
                      widzę że chłopaki "główni testerzy" z bieguna PL skromi są ale również donoszą mi na priv że jedyny ratunek który rozwiązuje problem to wymiana łożysk alternatora, one są powodem rzęzienia. Aby je wymienić no to trzeba wyjąć alternator, chyba że są fachowcy co potrafią je zdjąć/nałożyć bez ściągania prądnicy.
                      Kierownik Działu Diesla

                      Comment


                      • #12
                        jakie łożysko siedzi w tym alternatorze?

                        Comment


                        • #13
                          Powodem może być również pompa wody. Tak było w moim przypadku. Wymieniłem wszystko co jest możliwe i nic dalej jakieś dziwne dzięki wydobywały się spod maski.. Po wymianie pompy wszystko ustało. Pompa od astry 1,7 cdti pasuje. koszt ok 160zł.

                          Comment

                          Working...
                          X