Witam, posiadam honde Civic VIII 2006, 2.2CDTI, nie znalazłem na forum żadnej pomocy ani chociażby podobnego tematu do mojego problemu. Spróbuje to jakoś opisać, jeżeli będą problemy to spróbuję nagrać video. Problem zaczal się od ponad 2tygodni.
Zaczynając od początku. Około dwóch tygodni temu zostalo wymienione koło pasowe ponieważ aktualne się zuzylo przez co pasek chodził nierówno. Wszystko zostało dobrze złożone. Pasek założony, samochód odpalił i było ok. Po rozgrzaniu samochodu dochodzi w momencie załączeniu turbosprężarki do przeskoku obrotów z 2000obr/min do około 2700 oraz powrót do 2000 mówiąc tu o dynamicznym przyspieszeniu wciskajacym pedal w podłogę. Dzieje się to tylko w momencie właśnie kiedy wcisne pedal w podłogę (przed zmianą koła pasowego nic takiego nie miało miejsca) lecz wątpię żeby był to problem. Jadąc z prędkością około 77km/h przy na 4 biegu przy 2000obrotow wciskajac właśnie pedal w podłogę obrotomierz poprostu swiruje w tych granicach 2000-3000 ale nie wygląda to na sprzęgło czy dwumas ponieważ działo by to się na każdym biegu. Nie znalazłem żadnej pomocy w internecie.
Zaczynając od początku. Około dwóch tygodni temu zostalo wymienione koło pasowe ponieważ aktualne się zuzylo przez co pasek chodził nierówno. Wszystko zostało dobrze złożone. Pasek założony, samochód odpalił i było ok. Po rozgrzaniu samochodu dochodzi w momencie załączeniu turbosprężarki do przeskoku obrotów z 2000obr/min do około 2700 oraz powrót do 2000 mówiąc tu o dynamicznym przyspieszeniu wciskajacym pedal w podłogę. Dzieje się to tylko w momencie właśnie kiedy wcisne pedal w podłogę (przed zmianą koła pasowego nic takiego nie miało miejsca) lecz wątpię żeby był to problem. Jadąc z prędkością około 77km/h przy na 4 biegu przy 2000obrotow wciskajac właśnie pedal w podłogę obrotomierz poprostu swiruje w tych granicach 2000-3000 ale nie wygląda to na sprzęgło czy dwumas ponieważ działo by to się na każdym biegu. Nie znalazłem żadnej pomocy w internecie.
Comment