Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Jazda ze zbyt napietym paskiem rozrządu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Jazda ze zbyt napietym paskiem rozrządu

    Witam kupiłem jakis czas temu honde i mam problem z jęczeniem z rozrządu ,rozrzad zmieniany 15k km temu i tyle przejechał na zbyt naciagnietym pasku który jęczy po złamaniu minimalnej temperatury,pytanie brzmi czy pasek mógł się rozciągnąć ?wystarczy prawidłowe ustawienie napinacza czy lepiej robic cały rozrząd ?

    Wysłane z mojego LG-H930 przy użyciu Tapatalka

  • #2
    pasek przewidziany jest na 10 lat lub 150tys km w silniku 1,7ctdi. poprawiłbym regulację, zbyt nowy pasek by go zmieniać. Nie piszesz jaki to pasek? Jeśli Gatest to odradzam, w takim przypadku bym zmienił.
    Kierownik Działu Diesla

    Comment


    • #3
      Wiem tyle że został zastosowany zestaw rozrządu ina więc pasek chyba też ina?

      Bo gdzieś mi się przewinęło że ina daje paski Gates ...

      Wysłane z mojego LG-H930 przy użyciu Tapatalka
      Last edited by rambo7; 28-10-2018, 21:16.

      Comment


      • #4
        Jeśli Gatest to odradzam, w takim przypadku bym zmienił.
        jakie przeciwskazania masz do gatesa? używałem conti używałem dayco używałem gatesa i nie było problemów. Masz jakieś złe doświadczenia z tymi produktami czy tylko słyszałeś?
        4gen D15B2/VW Polo AKV/8gen R18A2/407 9HZ/8gen L13A7
        Mój samochód: http://www.civicforum.pl/showthread....AN-Civic-R18A2
        https://www.civicforum.pl/showthread...L13A7-Wiferide

        Comment


        • #5
          To jedne z najlepszych o ile nie najlepsze na świecie.
          Pas za mocno napięty podlega bezwzględnej wymianie bo jest trwale uszkodzony . Poluzujesz a i tak będzie wył albo nawet się zerwie.
          Każdy jeden ponadto jeśli zostanie zdjęty ,a ma więcej niż 20% przebiegu ,to też jest do wymiany bo nie ma żadnych reguł odnośnie napinania używanych rozrządów.

          Comment


          • #6
            Właśnie z powodów "mlaskania" odradzam, bardzo wiele przypadków było, głośniej pracy, jakby z powodu przeciągniętego paska. Ustawienie nie daje możliwości przeciągnięcia, sprężyna z kołem napinacza napina tyle .. ile napina - zakręcasz kontrę i tyle. Mlaskają, i w Toyocie kiedyśmy się zerwał. Generalnie opinie podtrzymuję, nie Gates. Firma duża globalna znana, ale nie Gates.
            Przerobiłem paski Isuzu, Conti (Continetal), obecnie Dayco. Bardzo dobre produkty. Dużo jest o rozrządzie napisane i pokazane foto poczytaj tematy dot wymiany rozrządu w 1,7ctdi.
            Kierownik Działu Diesla

            Comment


            • #7
              Zamieszczone przez rambo7 Zobacz posta
              Generalnie opinie podtrzymuję, nie Gates.
              Z czystym sumieniem mogę powiedzieć że to pewniak i jeśli komuś pękł to nie z tego powodu że to Gates.
              Sprężyna sprężyną,a i tak zawsze znajdują się tacy co dopychają paluchem i po pierwszym rozgrzaniu silnika pasek jest przeciągnięty.

              Comment


              • #8
                wpisy sprzed lat tutaj na forum, wiele osób pisało (nie ja) że po zmianie paska na Gates'a pasek biegnący po rolkach po jakimś czasie się kleił, po prostu jakby się kleił płaską płaszczyzną do rolek co powodowało buczenie. Może była jakaś dziwna partia, może jakiś materiał zastosowali, nie wiem, nie wnikałem czemu po jakimś czasie ta część płaska robi się klejąca. Przypomina mi to pracę pasa transmisyjnego w Damfie, nie wiem czy ktoś słyszał, dokładnie to samo. Stosowanie innych pasków .. nie ma buczenia, takie były spostrzeżenia użytkowników. Zaistniała tu taka sytuacja, nie jedna, stąd opinia.
                Kierownik Działu Diesla

                Comment

                Working...
                X