Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Wyciek z pompy paliwa 2.2 ictdi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Wyciek z pompy paliwa 2.2 ictdi

    Witajcie

    Pisze z zapytaniem, czy ktoś już miał przypadek wycieku z pompy paliwa (CR) w 2.2 ictdi. W moim przypadku, dolna śruba jak i cała pompa od dołu jest czarna i gęsta od oleju. Również na skrzyni pojawiła się już plama ( na górnej części pod pompą). Doszedłem do wniosku, że do wymiany nadaje się O-Ring (nr 19) na pompie, ale zastanawiam się, czy to jedyne uszczelnienie tej pompy?
    E__3320.jpg

    Dzieki za pomoc

  • #2
    mówimy o elemencie 18 ze schematu. Uszczelniacz 19 może puszczać. zastanawiam się jednak nad tym co napisałeś:
    Zamieszczone przez Emil_sz Zobacz posta
    cała pompa od dołu jest czarna
    czy to na pewno jest ON czy olej silnikowy? bo ON nie jest czarny a czysty słomkowy. Olej jest czarny jak smoła. No i kwestia tej czarności? czy to jest czarne bo sie ON zakurzył od brudu i z czarniał? czy faktycznie jest to czarne sadzą która naturalnie jest w oleju silnikowym.
    Kierownik Działu Diesla

    Comment


    • #3
      Substancja jest ta całkowicie lepka i czarna (zbiera cały kurz z komory) i jest gęsta. Konsystencja mocno zabrudzonego oleju. Rozumiem, że jakby to był olej napędowy to byśmy podejrzewali uszczelniacz walka z pompy paliwowej ale jestem przekonany, że to właśnie olej silnikowy puszcza.

      Comment


      • #4
        ok, teraz wiem że mówimy o oleju silnikowym. Tytuł i pierwsza treść sugerowała olej napędowy.
        Skorzystaj z tematu szczególnie wpis #29:
        Strasznie szarpie po przekroczeniu 3300 obrotów Błędy P1065 i P0087

        oraz tutaj wpis #30 to Ci wiele podpowie:
        Civic 2.2 ictdi nie odpala Kody: P1065 P0087
        Kierownik Działu Diesla

        Comment


        • #5
          Zamówiłem Oring uszczelniający. Po zdemontowaniu pompy i jego wymiany podzielę się informacja. To jedyna na ten moment najbardziej prawdopodobna usterka.

          Comment


          • #6
            Zamieszczone przez Emil_sz Zobacz posta
            Zamówiłem Oring uszczelniający. Po zdemontowaniu pompy i jego wymiany podzielę się informacja. To jedyna na ten moment najbardziej prawdopodobna usterka.
            Trochę odkopię, no i jak z tym oringiem? Bo nam coś podobnego i zastanawiam się nad wymianą tego oringu.

            Comment


            • #7
              powinno pójść łatwo są 3 śruby:


              Kierownik Działu Diesla

              Comment


              • #8
                @rambo7 Tak się zastanawiam czy przy okazji zrobić cały komplet uszczelnień, zestaw ok 80 zł, tylko wiadomo trzeba rozebrać całą pompę, mam trochę obawy.

                Wysłane z mojego M2102J20SG przy użyciu Tapatalka

                Comment


                • #9
                  niby tak, ale ja jestem zdania że jak coś działa (nie cieknie) to nie ruszamy.
                  Kierownik Działu Diesla

                  Comment


                  • #10
                    Racja, tak tylko mi przeszło przed myśl, oring 5 zł.

                    Wysłane z mojego M2102J20SG przy użyciu Tapatalka

                    Comment

                    Working...
                    X