Witam dawno nie zagladalem na stronke wiec niewiedzialem ze jest nadal takie zainteresowanie.Jak napisal Wlodek1985 jest wszystko wyjasnione w tym poscie ale dla tych o sa troche leniwi a wiem ze sa to pisze ze sprawa stukow w mojej Hondzie jest wlasnie uklad kieronicy dlugo tego dochodzilem zeby co kolwiek wserwisie stwierdzili mimo iz ja cos slyszalem a oni nie.
Wcale nie jestem zadowolony z mojego serwisu poniewaz po stwierdzeniu ze mam racje powiedzieli ze musza zamowic nowa i dadza znac kiedy mam sie stawic na wymiane, niestet tak dlugo czekalem ze az zmusilem sie wybrac do tego serwisu gdzie uslyszalem 15 minut przed zamknieciem z serwisant mial wlasnie do mnie dzwonic bo czesci dzis przyszlyU((dziwny zbieg okolicznosci))ale mniejsza o tym termin ustalilismy.Gdy pojechalem po odbior auta okazalo sie ze wymienili cos tam w ukladzie bo nie mdostali calego i ze niby jest juz ich zdaniem ok ale mam sprawdzic jezeli ja stwierdze ze nie to zamowia caly uklad.no i faktycznie cos robili bo kierownica inczej sie zachowuje tak jak przy nowym to pamietam ze bylo czyli dokladnie chodzi tu o moment przy srecaniu kierownica w lewo badz w prawo, jest tak ze czuc malutki opor potem kierownica idzie lekko i po chwili znowu i tego faktycznie od jakeigos czasu nie czulem wiec zgadzam sie z tym ze cos zrobili i jest juz dobrze, ale ja pokazalem zas jak tuka przy energicznych ruchach kierownica w prawo w lewo na postoju, Serwisant przyznal mi racje i niestety znowu jestem zmuszony na czeanie tym razem juz rzeczywiscie na caly uklad.Zastnawie mnie tylko po coto wszystko czy poprostu oni w tych serwisach nie licza na lud szczesia ah moze przejdzie i klient powie ze jest ok a my i tak wiemy ze by trzeba wymionic ale po co na nasz koszt jak mozna pozniej na koszt klienta po gwarancji????cos mi sie wlsnie tak wydaje.pozdrawiam wszystki wlascicieli civic-ow
Wcale nie jestem zadowolony z mojego serwisu poniewaz po stwierdzeniu ze mam racje powiedzieli ze musza zamowic nowa i dadza znac kiedy mam sie stawic na wymiane, niestet tak dlugo czekalem ze az zmusilem sie wybrac do tego serwisu gdzie uslyszalem 15 minut przed zamknieciem z serwisant mial wlasnie do mnie dzwonic bo czesci dzis przyszlyU((dziwny zbieg okolicznosci))ale mniejsza o tym termin ustalilismy.Gdy pojechalem po odbior auta okazalo sie ze wymienili cos tam w ukladzie bo nie mdostali calego i ze niby jest juz ich zdaniem ok ale mam sprawdzic jezeli ja stwierdze ze nie to zamowia caly uklad.no i faktycznie cos robili bo kierownica inczej sie zachowuje tak jak przy nowym to pamietam ze bylo czyli dokladnie chodzi tu o moment przy srecaniu kierownica w lewo badz w prawo, jest tak ze czuc malutki opor potem kierownica idzie lekko i po chwili znowu i tego faktycznie od jakeigos czasu nie czulem wiec zgadzam sie z tym ze cos zrobili i jest juz dobrze, ale ja pokazalem zas jak tuka przy energicznych ruchach kierownica w prawo w lewo na postoju, Serwisant przyznal mi racje i niestety znowu jestem zmuszony na czeanie tym razem juz rzeczywiscie na caly uklad.Zastnawie mnie tylko po coto wszystko czy poprostu oni w tych serwisach nie licza na lud szczesia ah moze przejdzie i klient powie ze jest ok a my i tak wiemy ze by trzeba wymionic ale po co na nasz koszt jak mozna pozniej na koszt klienta po gwarancji????cos mi sie wlsnie tak wydaje.pozdrawiam wszystki wlascicieli civic-ow
Comment