Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Po wymianie rozrządu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Po wymianie rozrządu

    Witam. Mam pytanie, wymieniłem rozrząd komplet i słyszę lekki świst na luzie przy przegazówce (lekko miauczy). W związku z tym mam pytanie, czy jest regulacja napięcia paska? Myślę że mechanik go zbyt mocno naciągnął. Nie wiem czy coś z tym robić czy poczekać aż się ułoży.
    Pasek Contitech rolki SKF oczywiście civic 1.7 ctdi Pozdrawiam

  • #2
    Nie ma czegoś takiego jak układanie paska.Jeśli to jego wina to nie ma co czekać ,trzeba założyć nowy.
    Witam. Jakie luzy powinny być w tym silniku? Ssący 0.18-0.22 a wydech 0.25-0.29? Znalazłem w ruskiej książce logo-capa, innego źródła nie znalazłem. Nie mam LPG bo ponoć ma to znaczenie.

    Comment


    • #3
      Zamieszczone przez janusz221 Zobacz posta
      słyszę lekki świst na luzie przy przegazówce (lekko miauczy)
      świst czy miauczenie?
      generalnie użytkownicy mają zawsze wyczulony słuch po naprawach, czy to co słyszysz to świst turbiny? luz... i przygazówka ... to świst turbiny. Ja bym nic nie ruszał.
      Pasek jest zbrojony niby można go "naciągnąć" ale tak naprawdę to fizycznie nie rozciąga się jak guma. Napinacz ma sprężynę i tak jak ona napnie pasek tak się dokręca kontrę ustalającą. To nie jest tak że ktoś tam przykłada siłę do napinania, aczkolwiek dopięte siła x ramię to tak to mechanicy nie robią wiedzą jak powinno być to zmontowane, to dość standardowy rozrząd.
      Jak pasek nie rzęcholi podczas jazdy a świst jest tylko na biegu jałowym jak dodasz gazu to bym niczego nie ruszał, słyszysz wejście turbo do pracy a nie pasek.
      Kierownik Działu Diesla

      Comment

      Working...
      X