Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Wymiana przewodów sprzęgła w diesel 1,7CTDi - tłumik sprzęgła

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Wymiana przewodów sprzęgła w diesel 1,7CTDi - tłumik sprzęgła

    Witam.Czy mógłby ktoś powiedzieć , doradzić jak nazywa sie część z samochodu osobowego honda civic 1.7 CTDI. 2003r. którą przedstawia fotografia poniżej. Dodam ze część ta znajduje się miedzy wysprzęglnikiem a pompą sprzęgła. Chodzi mi o nazwę tej części czy mógłbym gdzieś ją kupić?
    Załączone pliki

  • #2
    Witam.Część ta jest pod obudową filtra powietrza przy lewym kole dlatego jest tak skorodowana.Od wyprzęgnika wychodzi przewód gumowy potem łączy się z rurką ,która przykręcana jest do tej części,druga rurka wychodzi do pompy sprzęgła.Dzwoniłem do serwisu i powiedzieli mi ,że na schemacie jest ta część, ale nie jest opisana jak się nazywa i co ma za zadanie?Nie mają też możliwości zamówienia jej ponieważ ten model nie był sprzedawany u nas.Z góry dziękuję za jakieś podpowiedzi.

    Comment


    • #3
      mówią prawdę że nie był sprzedawany, ale układ siłownika, wyprzęgnika itd. sprzęgła jest identyczny jak w każdej innej Hondzie benzynowej. Odpowiedzieli na "odczep się pan" .
      Zaglądałem tam często ale nie potrafię sobie przypomnieć z pamięci co z czym i jak jest połączone.
      Coś mi się zdaje że to nie jest od układu sprzęgła a od układu hamulcowego.
      Zamieszczone przez tramso Zobacz posta
      Od wyprzęgnika wychodzi przewód gumowy potem łączy się z rurką
      hymmm, dałbym sobie 1 włosa obciąć że z wyprzęgnika wychodzi sztywny przewód stalowy, nie gumowy. Niedawno zmieniałem płyn w sprzęgle i tam są wyłącznie przewody sztywne metalowe.
      Nie widzę co jest obok elementów co na foto? Dasz rade zrobić foto tak bym widział co jest w okolicy tego przyłącza?
      Wskaż mi który to jest element sprzęgła:
      Sprzęgło do 1.7 CTDi rozmieszczenie elementów

      Generalnie aby mieć wszystko na wierzchu to jak wyjmiesz: akumulator, pojemnik na akumulator, odkręcisz podstawę akumulatora to widać całość układu wyprzęgnika - takiego elementu jak na foto nie przypominam sobie w tamtym miejscu.
      Zerknij tutaj: Wymiana płynu w układzie sprzęgła w civic 1,7 CTDi
      Ja nie przypominam sobie tego elementu.
      Poza tym jest to całe mokre - psikałeś to czymś? wyciek jest ?
      W ogóle co jest istotą tematu?
      Last edited by rambo7; 06-06-2017, 08:37.
      Kierownik Działu Diesla

      Comment


      • #4
        To nie jest żaden wyciek tylko psikane WD-40 aby to odkręcić. Załączam zdj poniżej.Na schemacie zaznaczyłem w którym miejscu to się znajduje.Skoro na schemacie ,który mi podałeś nie ma tej części to powinno sprzęgło działać bez niej. Tylko zastanawia mnie po podaniu numeru vin w serwisie na schemacie mieli tą część,tylko nie mieli nazwy ani co ma za zadanie.
        Załączone pliki

        Comment


        • #5
          Zamieszczone przez tramso Zobacz posta
          Tylko zastanawia mnie po podaniu numeru vin w serwisie na schemacie mieli tą część,tylko nie mieli nazwy
          i papieru w drukarce bidoki też nie mieli by Ci to wydrukować ? ręce opadają.
          no kurcze nie wiem co to jest ? podjedź do nich niech to wydrukują, wrzuć skan. niestety nie dysponuje schematem tego układu innym niż pokazałem.
          Do tego masz 2003 czyli to samo co u mnie ale nie kojarzę co to za ustrojstwo?
          Kierownik Działu Diesla

          Comment


          • #6
            Co to za element ? sztywny przewód 1,7CTDi

            Witam, czy mógłby ktoś podpowiedzieć co to za element zaznaczony na zdj? Dodam ze jest to honda Civic VII 2005.r 1.7 CTDI


            72647292_482540285665514_2008079094155051008_n.jpg

            Comment


            • #7
              Witam, z tego co czytałem to KOREKTOR POMPKI SPRZĘGŁA. Niestety nie można go już zakupić Chyba że ktoś się orientuje to bardzo prosił bym o info bo taki potrzebuje.

              Comment


              • #8
                była taki temat, nawet coś pisałem, połączyłem w jeden.

                Kto wie po to co jest i do czego służy?
                Last edited by rambo7; 24-04-2020, 14:28.
                Kierownik Działu Diesla

                Comment


                • #9
                  To tłumik sprzęgła. w VIII gen też to jest, nawet miałem tego awarie u siebie. W środku jest delikatna metalowa blaszka (membrana). Ma za zadanie spowalniać przepływ płynu i upłynniać pracę sprzęgła.

                  Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka

                  Comment


                  • #10
                    czyli to samo co tutaj? Diesel 2,2 i-CTDI Praca pedału sprzęgła- zła na zimnym silniku, dobra na rozgrzanym.

                    to jestem nieco zdziwiony bo ja nigdy nie wyczułem aby w 1,7ctdi sprzęgło mi łagodnie zasprzęgliło po gwałtownym puszczeniu pedału - jest po prosty potężne szarpnięcie jak nie dasz gazu albo robisz palenie gumy jak dasz gazu. No i nie ma 2-masu więc nie wiem jakie to ma znaczenie - moim zdaniem nie ma żadnego.
                    W 2,2 może to mieć znaczenie n o i jak widać nieco inaczej to rozwiązali.
                    Kierownik Działu Diesla

                    Comment


                    • #11
                      Zamieszczone przez rambo7 Zobacz posta
                      czyli to samo co tutaj? Diesel 2,2 i-CTDI Praca pedału sprzęgła- zła na zimnym silniku, dobra na rozgrzanym.

                      to jestem nieco zdziwiony bo ja nigdy nie wyczułem aby w 1,7ctdi sprzęgło mi łagodnie zasprzęgliło po gwałtownym puszczeniu pedału - jest po prosty potężne szarpnięcie jak nie dasz gazu albo robisz palenie gumy jak dasz gazu. No i nie ma 2-masu więc nie wiem jakie to ma znaczenie - moim zdaniem nie ma żadnego.
                      W 2,2 może to mieć znaczenie n o i jak widać nieco inaczej to rozwiązali.
                      W 1.8 VIII również szarpnie. Bardziej obstawiam, że ma to działać przy prawidłowym wysprzęglaniu powodując że płyn łagodnie jednostajnie przepływa.


                      W ufo tak to wygląda:


                      Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
                      Last edited by Paluch; 26-04-2020, 13:42.

                      Comment


                      • #12
                        Nie mogę znaleźć wątku, ale ktoś pisał, że można to usunąć i też będzie działać. Pedał wpadł mi w podłogę za granicą 700 km od domu, szarpanina z lokalnymi mechanikami - wymieniaczami klocków i oleju. Koniec końców potwierdzam można ten tłumik całkowicie pominąć i zardzewiałe elementy zastąpić miedzianym albo stalowym przewodem hamulcowym śr. 4,75 z podłączeniem typu SAE albo E.

                        Comment


                        • #13
                          dokładnie tak, jak tego nie znajdziesz szukaj prostych rozwiązań.
                          Kierownik Działu Diesla

                          Comment

                          Working...
                          X