Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Wymiana rozrządu - mechanik w okolicy Warszawy oraz jakie części

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Wymiana rozrządu - mechanik w okolicy Warszawy oraz jakie części

    Witam,

    Potrzebuję w pierwszej kolejności polecenia jakiegoś mechanika w okolicach Warszawy lub Radomia który wymieni rozrząd w Civicu 1.7 rok 2004.

    Oraz czy ktoś mógłby mi doradzić czy znaleziony przeze mnie rozrząd będzie się nadawał oraz nie będzie odstawał jakościowo?
    Poniżej linki:







    Dodatkowo tak jak zrobił Rambo7 chcę wymienić rolki paska wielorowkowego natomiast nie mam pojęcia czy te które znalazłam będą w porzadku, poniżej również linki z rolkami:





    Z góry bardzo dziękuję za podpowiedzi
    Last edited by karokaro; 23-11-2016, 21:10. Powód: uzuełnienie

  • #2
    link Ad 1. nie znam tego, nie wypowiem się.
    Wszystkie pozostałe zestawy posiadałem założone, Continental i Dayco obecnie. żadnych uwag nie mam.
    Wymiana rozrządu jest dość prosta, powinien to zrobić każdy szanujący się mechanik. Jeśli chcesz to mieć pewnie zrobione i z gwarancją rozważ ASO, cena cię zaskoczy pozytywnie do tego masz pewność że to zrobi ktoś kto robi takie rzeczy z zamkniętymi oczami. Większość mechaników jak widzi tę Honde to dostaje "na głowę" i chyba z niewiedzy śpiewa takie ceny że ASO jest tanie.
    Last edited by rambo7; 24-11-2016, 07:51.
    Kierownik Działu Diesla

    Comment


    • #3
      Świetnie, w takim razie wybór rozrządu z głowy
      A czy mógłbyś jeszcze zerknąć tylko na te rolki paska wielorowkowego? Czy się nadają?

      Comment


      • #4
        w rolkach wielkiego wyboru nie ma, kiedy ja dobierałem dla swojego bolidu to nie było ich w ogóle, dobierałem suwmiarką w sklepie.
        O rolkach wymiarach rodzaju jest tu: https://www.civicforum.pl/showthread...%C4%99%C5%9Bci
        jeśli wymiary się zgadzają, a widzę że się zgadzają to bez problemu wejdą, warto je zmienić bo "ćwierkają" z przepracowania. Generalnie czy mechanik czy ASO nie będą mieli części do tego silnika od ręki, warto mieć wszystko zakupione przed robotą. Części mechaniczne jeśli nie pasują jest możliwość zwrotu, wiec nie powinno z niczym być problemu.
        Kierownik Działu Diesla

        Comment


        • #5
          Obecnie rolki od paska wielorowkowego "ćwierkają" i to dosyć mocno Więc wymiana na pewno. Myślisz, że skoro sam pasek był wymieniany jakieś 15tyś km temu, dokładnie rok temu to lepiej wymienić rolki razem z paskiem? Mechanik mówi, że może się okazać, że sama zmiana rolek może nie pomóc.

          Co do ASO to podzwoniłam po wszystkich ceny wahają się między 400zł a 750zł :/
          Na szczęście udało mi się znaleźć chętnego który wymieni rozrząd plus rolki i ewentualnie pasek wielorowkowy za 200zł. Kieszeni nie szarpnie

          Comment


          • #6
            jeśli oceniasz pasek że wygląda dobrze, a pasek widać bo jest na wierzchu wiec w czym to ma nie pomóc? Ja bym nie wymieniał dopóki nie będzie innych efektów dźwiękowych. Wymiana paska Mikro to jest pikuś.
            Straszny rozjazd cenowy jest w tych ASO'ach
            Zamieszczone przez rambo7 Zobacz posta
            Cena jaka wyszła za te operacje wymiany rozrządu w ASO to 240zł
            Mówię, wymiana paska w tym samochodzie to powinno się robić samemu, tyle że się nie ma warunków, cena 200zł to jest cena odpowiednia do tej roboty.
            Zamieszczone przez karokaro Zobacz posta
            Co do ASO to podzwoniłam po wszystkich ceny wahają się między 400zł a 750zł
            to cena łączna z częściami oczywiście ? (nie musisz odpowiadać jeśli odpowiedź jest negatywna ).
            Last edited by rambo7; 24-11-2016, 13:03.
            Kierownik Działu Diesla

            Comment


            • #7
              Rozumiem, w takim razie najpierw sprawdzę pasek i wtedy będzie ocena

              Tutaj w Warszawie niestety mocno się cenią, te 200zł udało mi się załatwić u mechanika który zrobi to u siebie w "garażu".
              Natomiast w ASO z częściami usłyszałam nawet 1500zł, ups

              Rambo7 wielkie dzięki za wszystkie podpowiedzi, jednak zawsze jak tutaj zaglądam wracam do mechanika z pewną wiedzą i pewnością siebie, czego nam kobietom zazwyczaj brakuje w kwestii mechaniki

              Comment


              • #8
                Jeśli ten mechanik ma warunki, tj podnośnik itd. to sobie poradzi. Tam nie ma nawet co spieprzyć, choć popsuć można coś zawsze , no nie wiem, łeb śruby ukręcić jak będzie miał badziewne klucze, ale tam nawet się nic wsadzić np. na odwrót nie da , dojście i wymiana standardowa jak w każdej hondzie od 30 lat, mimo że to diesel.
                Kierownik Działu Diesla

                Comment

                Working...
                X