Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Czy to charakterystyka sprzęgła? czy turbo-dziura ? diesel 2,2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Czy to charakterystyka sprzęgła? czy turbo-dziura ? diesel 2,2

    Czy w każdym dieslu jest tak że jak naciskam pedał gazu to dopiero jak złapie obroty powyżej 2 tys to jest przyspieszenie , bo tak to poniżej to jest tak żwawo jakby turbo dziura była . Pytam bo mam pierwszy raz do czynienia z dieslem i sam nie wiem . I co się da zrobić z tą turbo dziurą ?

  • #2
    Tak, tym sie nie przejmuj.
    Najwiekszy moment obrotowy jest od 2200 obrotow/min, wtedy mozesz poczuc najwieksze przyspieszenie i masaż pleców.

    Comment


    • #3
      Hmmm, miałem kiedyś Berlingo 1,6HDI i rzadko przekraczałem 2000 obr/min. Zwyczajnie wystarczało do codziennej jazdy. Nawet przez to EGR zajechałem. Nie było potrzeby go pałować, był wystarczająco elastyczny i dobrze ciągnał do tych obr., ale to był mój pierwszy i ostatni diesel. Nie moja bajka.
      Pozdrawiam Czarodziej
      Mój Szogun

      Comment


      • #4
        Masażu pleców to nie czuję chyba się przyzwyczaiłem już. Chyba że się coś popsuła , ale nie wiem .

        Comment


        • #5
          czy wiesz że mamy dział diesla?.... czy tam nie znalazłeś żadnej informacji na ten temat? pytam bo takie informacje są które wyjaśniają dlaczego, co i jak. Tak że nie piszemy w dziale 8 gen, a w dziale sprzęgło jeśli już a poprawnie to w dziale diesla.
          Temat tez jest "jałowy" sprzęgło, sprzęgle nie równe czyli może sie kojarzyć z benzyniakiem. Dlatego w tytule wato wspomnieć z czym mamy do czynienia, temat zmieniłem.
          Last edited by rambo7; 26-10-2016, 18:20.
          Kierownik Działu Diesla

          Comment

          Working...
          X