Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Wymiana sprzęgła 1,7CTDI 2005r

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    ...typowa odzywka do kobiety, , ważne że on psuje a ty płacisz, w tym jest fachowcem
    Kierownik Działu Diesla

    Comment


    • #17
      Podpinam się pod temat.
      Dzis odebrałem auto od mechanika po wymianie sprzęgła.
      Na nowym Blueprint chodzi mega ale to mega lekko. Żadnego wysiłku przy wciśnięciu na odpalonym silniku. Na zgaszonym już czuć lekki opór ale nie taki jak przed wymianą. Na starym zestawie sprzęgło to był... kamień.
      Dodam też, że mechanik strasznie zdziwiony takim producentem sprzęgła I dzwonił czy na pewno ma to zakładać. Według jego opinii nowe było dużo lżejsze od starego (LUK)

      Comment


      • #18
        dasz radę napisać konkretnie numery części jakie zmieniłeś i ceny? Docisk, tarcza, łożysko oporowe, rozumiem że koło zamachowe zostało? Numery części były by pomocne.
        Kierownik Działu Diesla

        Comment


        • #19
          Sprzęgło Blueprint ADH230108.
          Oznaczenia części : F14050BP , 622 3428 00 , KH-073 (Nie wiem czy to to. Tak podane w aukcji)
          Cena za komplet: docisk, tarcza, łożysko -529 zł.
          Last edited by Don_Diego_De_La_Vega; 01-08-2017, 20:31.

          Comment


          • #20


            Wracam z tematem sprzęgła. Co według Was może powodować ten stuk przy wciśnięciu sprzęgła? Mechanik mówił, że nowe łożysko było bardziej pasowne na wieloklinie i właśnie to podejrzewa. Dodał, że można tak spokojnie jeździć ale ja tego nie kupuje. Proszę o pomoc.

            Comment


            • #21
              no nie jest to komfortowa sytuacja, w pierwszej części filmu słychać skrzypienie - ono pochodzi od bolca który wchodzi do pompy - to się smaruje, czyli nurkujesz se środkiem smarnym (byle nie WD40!) i wstrzykujesz do środka gdzie wchodzi pręt. Oczywiście 1 dłonią wepchaj pedał (bolec) drugą psikaj. gimnastyka ale da się to zrobić.
              Wyraźnie stopa wpada do środka p wstępnym oporze stukanie pochodzi od braku ogranicznika pod pedałem sprzęgła - zajrzyj na ściankę grodziową ramie pedału opierać się powinno o taką okrągłą gumę a u Ciebie jakby jej nie ma i ramie metalowe dźwigni wali o metalową ścianę grodzi - to nie jest odgłos od sprzęgła a od uderzania ramieniem metal w metal / ramie w ściankę grodziową.
              Kierownik Działu Diesla

              Comment


              • #22
                Ale przed wymianą sprzęgła tego nie było a skrzypienie może pochodzić... od "bujanego" fotela kierowcy.

                IMG_20170829_181005473.jpg

                Chodziło Ci Rambo o tą plastikową zaślepkę? Jest na swoim miejscu a stuk jest nadal.

                Nikt nic nie pomoże?
                Last edited by rambo7; 01-09-2017, 11:09.

                Comment


                • #23
                  jeśli o ten guzik się opiera ramie dźwigni sprzęgła a stuka dalej nie mam pomysłu, sprawy odgłosów są dość trudne do interpretowania. Pojedź do mechanika co to robił i spytaj go co on na to?
                  Kierownik Działu Diesla

                  Comment


                  • #24
                    Zamieszczone przez rambo7 Zobacz posta
                    jeśli o ten guzik się opiera ramie dźwigni sprzęgła a stuka dalej nie mam pomysłu, sprawy odgłosów są dość trudne do interpretowania. Pojedź do mechanika co to robił i spytaj go co on na to?

                    Mechanik ten, który to robił rozkłada ręce.

                    Comment


                    • #25
                      nie rozumiem takiego podejścia, przecież miał to w rękach!
                      wymienił łożysko? dał ci to stare? wymieniał lub nie wymieniał nic więcej? a nasmarował te miejsca o których tu wskazałem we wpisie #5 poniżej? / obejrzałem filmik 15 razy w pętli, słychać skrzypienie, jesteś w stanie ustalić czy to od pręta który wchodzi do pompy? czy to widełki jak tu we wpisie #5 Wymiana płynu w układzie sprzęgła w civic 1,7 CTDi

                      to tak jakby pedał wpadał do środka a wcześniej był opór, a potem wpada pedał i jest stukanie o blachę grodziową. Wymień jeszcze raz płyn DOT4. Od czegoś trzeba zacząć.
                      Last edited by rambo7; 01-09-2017, 20:45.
                      Kierownik Działu Diesla

                      Comment

                      Working...
                      X