Utworzyłem ten temat ponieważ uważam, że w tym modelu wymaga rozwiązania sprawa zasypywania paska wieloklinowego
piaskiem i przedwczesne zużycie kuł pasowych oraz samego paska.
dodanie osłony na pewno może poprawić warunki pracy silnika.
Pisałem już o tym problemie w temacie "Akumulator do 1,7 ctdi + alternator".
Kilkukrotnie zdejmowałem pasek napędu podzespołów i za każdym razem okazywało się, że jest w niego nabite kamieni.
Krawędzie kola alternatora zostały sklepane najbardziej.
W związku z tym jest konieczne dodanie osłon które zapobiegną sypaniu kamieniami na pasek napędu podzespołów.
Zauważyłem, że piasek przede wszystkim może wpadać przez dziurę na drążek kierowniczy w nadkolu, koło jezdne zarzuca piasek zabierany z jezdni?
Piasek może również zasypywać koło jezdne od dołu pomiędzy wahaczem a osłoną w nadkolu.
Na początku dodałem osłonę zabezpieczającą dziurę na drążek kierowniczy (bo jest to dość łatwe).
Osłonę wykonałem z kawałka gumy olejoodpornej (takie gumy można kupić w chemia np: Kraków itp.) i przymocowałem na opaskach do kabli elektrycznych poniżej zdjęcia osłony.
Osłona przymocowana na trzech opaskach od góry.
Jeździłem z z nią szybko 160 i nie odpada.
Osłona.jpg
Po zimie sprawdzę czy osłona spełniła swoje zadanie i czy nie ma piasku w pasku wieloklinowym. Na osłonie zbiera się mnóstwo pisku.
Jeśli ta osłona nie spełni zadania konieczne będzie dodanie jeszcze jednej pomiędzy wahaczem a osłoną w nadkolu.
Czy u was jest ten problem?
Czy są jakieś osłony w otworze na drążek kierowniczy?
piaskiem i przedwczesne zużycie kuł pasowych oraz samego paska.
dodanie osłony na pewno może poprawić warunki pracy silnika.
Pisałem już o tym problemie w temacie "Akumulator do 1,7 ctdi + alternator".
Kilkukrotnie zdejmowałem pasek napędu podzespołów i za każdym razem okazywało się, że jest w niego nabite kamieni.
Krawędzie kola alternatora zostały sklepane najbardziej.
W związku z tym jest konieczne dodanie osłon które zapobiegną sypaniu kamieniami na pasek napędu podzespołów.
Zauważyłem, że piasek przede wszystkim może wpadać przez dziurę na drążek kierowniczy w nadkolu, koło jezdne zarzuca piasek zabierany z jezdni?
Piasek może również zasypywać koło jezdne od dołu pomiędzy wahaczem a osłoną w nadkolu.
Na początku dodałem osłonę zabezpieczającą dziurę na drążek kierowniczy (bo jest to dość łatwe).
Osłonę wykonałem z kawałka gumy olejoodpornej (takie gumy można kupić w chemia np: Kraków itp.) i przymocowałem na opaskach do kabli elektrycznych poniżej zdjęcia osłony.
Osłona przymocowana na trzech opaskach od góry.
Jeździłem z z nią szybko 160 i nie odpada.
Osłona.jpg
Po zimie sprawdzę czy osłona spełniła swoje zadanie i czy nie ma piasku w pasku wieloklinowym. Na osłonie zbiera się mnóstwo pisku.
Jeśli ta osłona nie spełni zadania konieczne będzie dodanie jeszcze jednej pomiędzy wahaczem a osłoną w nadkolu.
Czy u was jest ten problem?
Czy są jakieś osłony w otworze na drążek kierowniczy?
Comment