Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

2.2 iCTDi - Powolne przyszpieszanie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • 2.2 iCTDi - Powolne przyszpieszanie

    Witam,

    od pewngo czasu zauwazylem, ze moj Civic strasznie wolno wkreca sie w obroty ponizej 2 tys. Nie jest to regula, ale zdarza sie to bardzo czeczujniksto. Natomiast przy wlaczonej klimatyzacji, zdarza sie to prawie zawsze , tylko do 2 tys. Powyzej zalacza sie turbina i wszystko smiga w miare ok. Choc do ideau troche brakuje. Jakies pomysly?? Gdy skanowalem ostatnio auto w poszukiwaniu kodu bledow, wyskoczyl mi blad 22-01. Nie moge nic znalezc na sieci odnosnie ewentualnek diagnostyki. Jakies ponysly?
    Last edited by xenion; 28-08-2016, 13:56.

  • #2
    Witaj.
    Lektura regulaminu pozwoli uniknąć błędów z etykietą Tak już na poważnie, witamy się ze sąbą w wyznaczonym "miejscu"
    Co do meritum sprawy, to wpisz w wyszukiwarkę IMRC i poczytaj wskazane wątki. To powinno Ci nieco rozjaśnić problem.
    Pzdr.

    Comment


    • #3
      Jak zauważono, pisząc w tym miejscu widać od razu że pominąłeś Regulamin nawet niedoczytaszy do pkt 2. pkt 3 mówi jak znaleźć wątek, pkt 5 mówi jak poruszać się po forum. To wszystko po to by był łatwiej dla Ciebie i dla porządku na forum.

      Co do kodu błędu, 22-01 to kod zapisany w wewnętrznym systemie numerycznym Hondy i brzmi: 22-01: Sygnał prędkości silnika obwodu wewnętrznego modułu sterującego EPS (diagnoza wstępna)
      natomiast kody błędów najwłaściwiej odczytywać za pomocą urządzenia diagnostycznego.
      Dla mnie z twojego opisu bardzo lakonicznego, trudno coś wyrokować jako pewnik. Bardziej bym powiedział że: z kodu nie wynika żaden problem w powiązaniu do dynamiki silnika bo to zupełnie inne obszary EPS a dynamika silnika.
      Dalej,
      Zamieszczone przez xenion Zobacz posta
      moj Civic strasznie wolno wkreca sie w obroty ponizej 2 tys.
      a czego się spodziewałeś? czy jeździłeś wcześniej jakimś dieslem? z opisu wynika że chyba nie ... jeśli za wolno się wkręca "poniżej" źle dobrane słowa. Powinno być: za wolno się wkręca do 2 tys obr? tak? no to załóżmy że wkręcał by się szybko, to co powinno się dziać powyżej 2 tys obr? - powinien rwać asfalt? tak?
      nie, nie ani w jednym ani w drugim przypadku tak nie będzie.
      Pytanie, dot. jak znasz swój samochód ? od jakich obrotów w tym silniku N22 załączą się turbina?
      Last edited by rambo7; 29-08-2016, 09:25.
      Kierownik Działu Diesla

      Comment


      • #4
        Parę słów ode mnie... Filtr powietrza wymieniany na czas? Paliwo tankowane tam gdzie zazwyczaj? "Przymulanie" jest też dość uzależnione od wysokich temperatur które ostatnio panują.
        Front IC by FMIC, CG Motorsport Exclusive 8 Paddle Clutch Kit, CG Motorsport SMF kit, DPF out, front BBK K-Sport floating discs 330mm x8, rear BBK ARTMotorSport 280mm, Eibach Pro-Kit -25mm, Short Shifter, Poliuretany w zawieszeniu, forged wheels SSR-Type-C 17", a reszta to pierdoły

        Comment

        Working...
        X