Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Zegary 1.7 ctdi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zegary 1.7 ctdi

    Jako iż jestem nowy na forum a dopiero co zakupiłem Hanie to witam wszystkich serdecznie
    W mojej Hani jest problem z wskaźnikiem paliwa. Mianowicie jest w pozycji 1/4 i nie zależnie od pełnego baku czy rezerwy nic sie nie rusza ( na rezerwie nie jeździłem ale odpiąłem czujke od pływaka i rezerwa się ukazała) po czym stwierdzam, że wskaźnik się rozkalibrował bądź zaciął. Znalazłem na allegroszu licznik do Hani tyle że z 2002 roku (moja jest 2003) i na naklejce z tyłu obudowy u mnie oznaczenie jest S820, a na aukcji S810. Nie wiem od czego jest to oznaczenie, reszta oznaczeń jest taka sama i nie wiem czy zamawiać licznik w ciemno. Wiem, że można naprawić taki wskaźnik ale nie jestem dobry w takich robotach i wiem, że można więcej popsuć niż naprawić biorąc się za taką robotę więc pomyślałem, że lepiej będzie kupić inny sprawny licznik. Do tego mam jeszcze jedno pytanie. Czy trzeba będzie od nowa kodować imo ? Niby wszystko idzie z kostki ale nie mam pewności więc wole dopytać Dodam, że po wyłączeniu zapłonu wskaźnik paliwa zostaje w tym samym miejscu.
    Poniżej zdjęcie licznika z tyłu obudowy




    fajnie że chcesz się przywitać bo to kultura wiadomo, ale widać też że pominąłeś Regulamin - dałeś "dalej" niedoczytawszy nawet do pkt 2.
    Last edited by rambo7; 26-07-2016, 14:20. Powód: Regulamin pkt 2.

  • #2
    Najpierw odepnij jeszcze raz kość i zewrzyj obwód pływaka do masy.
    Zrób też to::

    bo zegary w tym aucie nie działają jak starsze na zasadzie zmiany natężenia pola,to są silniki krokowe zaopatrzone we wskazówki(przynajmniej sposób działania na to wskazuje) i nie ma takiej opcji żeby same z siebie się zacięły.Mogą oczywiscie mieć usterkę elektroniki,to możliwe.
    Edit: immo w tych latach w zegarach,to wynalazek grupy Vag więc o to bym się nie martwił.
    Last edited by m26; 24-07-2016, 19:54.

    Comment


    • #3
      temat przyklejony (ale zamknięty) https://www.civicforum.pl/showthread...-temp-i-paliwa
      Zamieszczone przez Wavis_ek Zobacz posta
      po wyłączeniu zapłonu wskaźnik paliwa zostaje w tym samym miejscu
      w tym modelu zawsze zostaje w miejscu aktualnego stanu wypełnienia.
      Zamieszczone przez Wavis_ek Zobacz posta
      że lepiej będzie kupić inny sprawny licznik. (...) Czy trzeba będzie od nowa kodować imo ?
      nie nietrzeba, licznik jet poza immobiliserem. Pamiętaj jednak że nie poinformowanie kupującego o faktycznym stanie licznika jest przestępstwem. W Aso można dokonać korekty licznika czyli wpisać do zakupionego innego licznika rzeczywisty stan przebiegu.
      Last edited by rambo7; 26-07-2016, 14:31.
      Kierownik Działu Diesla

      Comment


      • #4
        Zamieszczone przez rambo7 Zobacz posta
        w tym modelu zawsze zostaje w miejscu aktualnego stanu wypełnienia.
        Od VII gena zegary po wyłączeniu zasilania opadają do "zera". Dotyczy to także wskaźnika poziomu paliwa. Do VI gena wskaźnik zostawał w położeniu odpowiadającym ilości paliwa w zbiorniku.

        Zrób samodiagnostykę bo może ktoś majstrował przy liczniku i źle założył wskazówki

        Comment


        • #5
          Licznik już zrobiony, kupiłem nowy licznik i przełożyłem z nowego do mojego wskaźnik paliwa gdyż mój był zepsuty. Nie chciał opadac i nie wchodzil na właściwe wartości. Ale już wszystko jest zrobione

          Comment

          Working...
          X