Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Po Civicu na bogato, teraz pora na ZR-V aka HR-V - Acura ADX

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Po Civicu na bogato, teraz pora na ZR-V aka HR-V - Acura ADX

    W przyszłym roku ma zadebiutować nowy SUV/crossover w USA - Integra na szczudłach czyli inaczej USDMowy HR-V w lepszych ciuchach.
    Pogłoski mówią o turbobenzynie - więc pewnie 1.5T


    Na razie foto brak - nawet wizualizacji nie dali


    Integra czyli posh-Civic sprzedaje się dobrze więc poszli za ciosem - w USA sprzedali 32 tysiące szt w 2023, przy sprzedaży Civica ponad 200k. (dla porównania w całej Europie sprzedaż Civica w 2022 wyniosła 5 tys szt, za 2023 nie znalazłem statystyk)


    Dla starzejących się ludzi, szukających czegoś z charakterem ale niekoniecznie niemieckiego import Acury z US zdaje się być ciekawą opcją.
    Liczyłem, że bliżniaku FL5 czyli Integrze TypeS będzie opcja automatu, to bym już szperał na copartsach, ale nadal Honda/Acura nie chce dać automatu do mocnych wersji
    Większe modele pominę, TLX podoba mi się bardzo ale sedanów nie toleruję a spalanie też nie zachwyca i moze być męczące w naszych realiach cenowych (a w miescie kotłuje pod 20 litrów)

  • #2
    Zamieszczone przez filipfm Zobacz posta
    Integra czyli posh-Civic sprzedaje się dobrze więc poszli za ciosem - w USA sprzedali 32 tysiące szt w 2023, przy sprzedaży Civica ponad 200k. (dla porównania w całej Europie sprzedaż Civica w 2022 wyniosła 5 tys szt, za 2023 nie znalazłem statystyk)
    Tyle, że tam są fajne jednostki napędowe nie mające nic wspólnego z durnymi wymysłami ECO i ciekawe, jaki procent stanowiły te auta z mocnym napędem...
    Zamieszczone przez filipfm Zobacz posta
    Dla starzejących się ludzi, szukających czegoś z charakterem ale niekoniecznie niemieckiego import Acury z US zdaje się być ciekawą opcją.
    Liczyłem, że bliżniaku FL5 czyli Integrze TypeS będzie opcja automatu, to bym już szperał na copartsach, ale nadal Honda/Acura nie chce dać automatu do mocnych wersji
    I to jest właśnie problem... jakaż szkoda ze tam nie ma automatu z accorda 9biegowego!
    Mnie ten TypeS z zewnątrz leży i brałbym ale trzeba by ta z mocniejszym silnikiem bo 1.5T do tak wyglądające auta jakoś zupełnie mi nie pasuje
    I jeszcze jedna wada - no te zegary mi mimo, że ja lubię dizajn Hondy jakoś w tak nowoczesnym modelu zewnętrznie w środku jakoś tak niekoniecznie mi leżą. Mowa o tym modelu do 2021 takim jak tu
    https://www.youtube.com/watch?v=wosZWXUU-II Może to kwestia opatrzenia na żywo (jak było z tym, że mi deska w XIgenie sie nie podobała na początku) i wtedy człowiek by polubił bo w nocy to jako tako juz sie prezentuje https://www.youtube.com/watch?v=5MCjeBLtpWU... Natomiast te po 2022 to https://www.youtube.com/watch?v=CKwCSQ9LsjQ zasadniczo zegary z mojego FL1 wiec całkiem przyjemne choć jak patrzę teraz na całokształt kokpitu to nie ma aż takiej różnicy z civic https://www.youtube.com/watch?v=jBrhZoiy9bI wiec przeskok jak dla mnie taki sobie... więc chyba bym pomyślał może o tym TLX https://www.youtube.com/watch?v=MTdcjrTaxBA bo juz 2.0T ma 272KM a 3.0 nawet 355KM - oba w automacie +AWD choc fakt spalania może znacząco obniżyc zainteresowanie tego typu autem do codziennego użytku
    Tak czy inaczej mi na razie FL1 zupełnie nie generuje potrzeby zmian ale za 2-3 lata raczej znowu pójdę w kierunku importu z USA by mieć jakiś normalny motor. To wychodzi naprawdę przyzwoicie i pachnie normalna motoryzacją. Obecnie właśnie do mnie płynie kolejne auto od nich
    Story:Civic: SL-> ED4 D15B2-> EG4 D15B3-> EJ2 D15B7-140KM-> Integra TypeR DC2 B18C6-214KM-> Si FG2 K20Z3-223KM->VolvoC30/SuzukiSS/FiestaST2->FK7 L15B7+
    Now: FL1 Boost Blue L15B7+Honda Forza 125 2023 +Honda HR-V 4x4 1.8 2021+FIT 2012

    Comment

    Working...
    X