Słyszeliście, że będzie nowa generacja S2000 w 2024?
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
S2000
Collapse
X
-
za 400 tys.zł?
Story:Civic: SL-> ED4 D15B2-> EG4 D15B3-> EJ2 D15B7-140KM-> Integra TypeR DC2 B18C6-214KM-> Si FG2 K20Z3-223KM->VolvoC30/SuzukiSS/FiestaST2->FK7 L15B7+
Now: FL1 Boost Blue L15B7+Honda Forza 125 2023 +Honda HR-V 4x4 1.8 2021+FIT 2012
-
Po co nowa generacja?
S2000 to było auto kompletne, wystarczy ponownie uruchomić linie produkcyjne pierwotnej wersji.
Klasyczna, spartańska, czysto mechaniczna konstrukcja sprzedawałaby się lepiej niż nowa, superekologiczna turbo-hybrydowa wersja z pięcioma tabletami, asystentami jazdy, internetem ze spotifajami i tiktokami, i półautonomicznym trybem jazdy.
Pojazd dla entuzjastów, świadomie kupiony w ściśle określonym celu.
Comment
-
I nastepcy S2000 pismami fantazjuja od konca produkcji.
Ostatnie fantazje mowily o s2000 jako baby-nsx z centralnie montowanym silnikiem z CTRa.
Dopoki nie zobacze to traktuje to jako dziennikarskie plotki. Poza tym jak mialaby wrocic w 2024 to juz by byl pokazany prototyp
Comment
-
Zamieszczone przez rambo7 Zobacz postanowa z pewnością zastąpi godnie, tak jak CRZ zastąpiła godnie CRX
Comment
-
Zamieszczone przez brumzium Zobacz postaCRZ poza wyglądem z powodu baterii i faktem, że bateria padała po ~5 latach, to było super 2 miejscowe auto (bo z tyłu tylko małe dzieci). Pomimo, że wolne to feeling był świetny - chyba jedyny na tym forum miałem CRZ. Jak się przesiadłem na Civica 1.8 Sport, który jest szybszy (CRZ 11s, Civid 8s do 100kmh/h) to i tak w CRZ się czułem jakbym na tor wjeżdżał za każdym razem.Story:Civic: SL-> ED4 D15B2-> EG4 D15B3-> EJ2 D15B7-140KM-> Integra TypeR DC2 B18C6-214KM-> Si FG2 K20Z3-223KM->VolvoC30/SuzukiSS/FiestaST2->FK7 L15B7+
Now: FL1 Boost Blue L15B7+Honda Forza 125 2023 +Honda HR-V 4x4 1.8 2021+FIT 2012
Comment
Comment