Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Nowy Accord 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Nowy Accord 2023

    Honda pokazała nowego Accorda. Prawie 5m długości. Poprawiony 1.5T i hybryda z 204 konie z nowej CRV. Przód jak dla mnie zbyt mocno ugrzeczniony. Linia boczna i tył ładnie zrobione. Wnętrz w stylu nowego civica. W Europie dostępny od lipca 2023. Żart

    Filmik i dokładne dane
    https://www.carsifu.my/news/all-new-...-for-us-debuts
    Dużo zdjęć
    https://www.autoblog.com/2022/11/10/...7vqu1G6HxBGZTJ

  • #2
    Może kiedyś europejski klient zmądrzeje i zrozumie, że taka forma nadwozia przynosi same korzyści w stosunku do paskudnych szczudlaków.

    Comment


    • #3
      Fajnie że po braku w EU IX i X generacji wraca Accord

      Comment


      • #4
        Zamieszczone przez katana Zobacz posta
        Może kiedyś europejski klient zmądrzeje i zrozumie, że taka forma nadwozia przynosi same korzyści w stosunku do paskudnych szczudlaków.
        Widocznie przeciętny europejski klient jest na tyle zamożny, że bez mrugnięcia płaci +25% więcej od ceny auta segmentu B lub C za napompowanie go do formy SUV-a, nie zyskując przy tym nic.
        Zresztą jak elektryfikacja ruszy pełną parą w formie jaką sobie pięknoduchy z UE wydumały to w związku z nowymi uwarunkowaniami konstrukcyjnymi (akumulatory, silniki) aranżacja podzespołów i wnętrza a co za tym idzie i sama bryła auta zmienią się tak bardzo, że obecne podziały na segmenty przejdą do historii. I zapewne pojazdy wyewoluują do formy mdłej, jednobryłowej, wysokiej mydelniczki na wielkich kołach.

        A nowy Accord?
        Amerykański Acco to od baaardzo dawna już odrębna opowieść niż to znamy w Europie.
        Tam wyrosła na okazałą kobyłę i konkuruje od lat z Camry. Ale nadal to fajna fura i żal że tutaj jej nie ma.
        Nowa generacja jak widzę poszła stylistycznie tą samą drogą co Civic, czyli do formy stonowanej, oszczędnej, mniej agresywnej.
        I nie wiem czy mi się podoba bardziej niż poprzednia generacja. Pewnie (jak to z Hondą bywa) zyskuje na żywo i po oswojeniu się ale u nas z tym będzie kłopot

        Technikalia pominę milczeniem, bo jeśli w 15 lat z 3-litrowego V6 zjechali do dmuchanego R4 1.5, uzupełnianego w ofercie przez hybrydę - to o czym tu gadać...
        Last edited by Pete; 11-11-2022, 15:12.

        Comment


        • #5
          Zamieszczone przez Pete Zobacz posta
          I zapewne pojazdy wyewoluują do formy mdłej, jednobryłowej, wysokiej mydelniczki na wielkich kołach
          Nieprawda, panujące ekotrendy wymuszą zunifikowany kształt odwróconej o 90 stopni spadającej kropli wody

          s_header_aerodynamika.jpg

          Zamieszczone przez Pete Zobacz posta
          Technikalia pominę milczeniem, bo jeśli w 15 lat z 3-litrowego V6 zjechali do dmuchanego R4 1.5, uzupełnianego w ofercie przez hybrydę - to o czym tu gadać...
          Brak dobrego 2.0T w ofercie nowego Acco wielu rzeczywiście zasmuci, a mnie przede wszystkim trochę dziwi, że to co u nas, dzieje się (1:1) również za Atlantykiem.
          Last edited by MiCyran; 11-11-2022, 15:54.

          Comment


          • #6
            Z tymi elektrycznymi paskudami, to racja wystarczy spojrzeć na linię EQS czy EQE albo ioniq-a 6, by odechciało się śledzić nowości, bo co jeden, to coraz gorszy, myślałem, że mało jest brzydszych sedanów niż Tesla 3, ale wyżej wymienione przebijają Tesle 3 w brzydocie conajmniej 2 krotnie. Zresztą o tym jakie teraz wychodzą pokraki świadczy nowa BMW 7, która swym przytłaczającym designem i wysokością na poziomie 154cm jest brzydsza niż najbrzydsza w historii 7 czyli przedlift e65.
            Więc na tle dzisiejszych suvów i aerodynamicznych elektrobadziewi Accord mimo wszystko cieszy oko, rzeczywiście szkoda braku w ofercie uturbionego k20, ale co zrobić, tam przynajmniej mają Accorda, a jak komuś mało jest jeszcze Acura z 3,0turbo

            Comment


            • #7
              Co do +25% na zakup suwa to ja tu widze tak : im dalej na wschód tym gorzej, u ruskich najgorzej.
              Niemcy zachodnie to bardzo mało suwa widać, za to segment C , BMW i Mercedes, potem Audi wszystko sedan.
              Kombi tu kupują na firmę, lub gdy ktos psy wozi...w takich klatkach, bo zdaje się przepisy zabraniaja inaczej...
              A u nas nowobogacki musi sie pokazać , nie ?
              Tesla 3 i S mi się podobają, za to e-tron czy BMW ev to nie jest ładne , a dziwne.
              Mb ev za to śliczny.

              A Honda stylistycznie idzie we właścieym kierunku, za mało finezji w wykonaniu foteli.
              Wysłane z mojego 2109119DG przy użyciu Tapatalka
              Last edited by Bodex1; 11-11-2022, 19:49.

              Comment

              Working...
              X