Oficjalnie i prasowo - https://hondanews.eu/pl/pl/cars/medi...iecie-wiecej-s
W skrócie:
CR-V będzie oferowany z w pełni hybrydowym układem napędowym (e:HEV) lub – po raz pierwszy na rynku europejskim – z układem hybrydowym plug-in (e:PHEV). W obu wariantach zastosowano 2-litrowy, czterocylindrowy silnik benzynowy z bezpośrednim wtryskiem paliwa, pracujący w cyklu Atkinsona, który zmodyfikowano w celu podwyższenia wydajności , kultury pracy i dynamicznych osiągów samochodu w każdej dostępnej wersji.
e:PHEV
Układ napędowy e:PHEV wykorzystuje te same lekkie i wydajne silniki elektryczne, znane z napędu e:HEV, którezapewniają imponujące przyspieszenie, szybkie ładowanie z zewnętrznego źródła energii oraz bardzo dobry zasięg w trybie elektrycznym.
CR-V plug-in oferuje możliwość przejechania 82 km w trybie napędu w pełni elektrycznego, co pozwoli na zrealizowanie większości codziennych podróży korzystając wyłącznie z silników elektrycznych. Przy temperaturze akumulatora w okolicach 25 stopni Celsjusza, stan pełnego naładowania można osiągnąć w zaledwie 2,5 godziny, zaczynając od całkowicie rozładowanego akumulatora.
E:HEV
Samochód będzie wyposażony w najbardziej zaawansowaną wersję wielokrotnie nagradzanego, w pełni hybrydowego układu napędowego e:HEV. Akumulator litowo-jonowy o dużej gęstości gromadzonej energii oraz dwa kompaktowe, lekkie silniki elektryczne współpracują z silnikiem benzynowym, umożliwiają płynne przełączanie pomiędzy trybami elektrycznym, hybrydowym i silnika spalinowego, dzięki czemu układ napędowy idealnie nadaje się do wszystkich scenariuszy jazdy.
Nowy CR-V jest pierwszym modelem, w którym zastosowano Honda SENSING 360 – autorski, wielokierunkowy system bezpieczeństwa i wspomagania kierowcy, który pokrywa martwe pola widoczności wokół pojazdu i dodatkowo przyczynia się do unikania kolizji poprzez zmniejszenie obciążenia kierowcy.
Rozstaw osi dłuższy o 38 mm pozwala na uzyskanie o 15 mm większej przestrzeni na nogi dla pasażerów podróżujących z tyłu oraz o 18% większej pojemności bagażowej. Ośmiostopniowa regulacja pochylenia oparć tylnej kanapy, z kątem powiększonym o 10,5°, pozwala pasażerom na bardziej komfortowy wypoczynek.
W skrócie:
CR-V będzie oferowany z w pełni hybrydowym układem napędowym (e:HEV) lub – po raz pierwszy na rynku europejskim – z układem hybrydowym plug-in (e:PHEV). W obu wariantach zastosowano 2-litrowy, czterocylindrowy silnik benzynowy z bezpośrednim wtryskiem paliwa, pracujący w cyklu Atkinsona, który zmodyfikowano w celu podwyższenia wydajności , kultury pracy i dynamicznych osiągów samochodu w każdej dostępnej wersji.
e:PHEV
Układ napędowy e:PHEV wykorzystuje te same lekkie i wydajne silniki elektryczne, znane z napędu e:HEV, którezapewniają imponujące przyspieszenie, szybkie ładowanie z zewnętrznego źródła energii oraz bardzo dobry zasięg w trybie elektrycznym.
CR-V plug-in oferuje możliwość przejechania 82 km w trybie napędu w pełni elektrycznego, co pozwoli na zrealizowanie większości codziennych podróży korzystając wyłącznie z silników elektrycznych. Przy temperaturze akumulatora w okolicach 25 stopni Celsjusza, stan pełnego naładowania można osiągnąć w zaledwie 2,5 godziny, zaczynając od całkowicie rozładowanego akumulatora.
E:HEV
Samochód będzie wyposażony w najbardziej zaawansowaną wersję wielokrotnie nagradzanego, w pełni hybrydowego układu napędowego e:HEV. Akumulator litowo-jonowy o dużej gęstości gromadzonej energii oraz dwa kompaktowe, lekkie silniki elektryczne współpracują z silnikiem benzynowym, umożliwiają płynne przełączanie pomiędzy trybami elektrycznym, hybrydowym i silnika spalinowego, dzięki czemu układ napędowy idealnie nadaje się do wszystkich scenariuszy jazdy.
Nowy CR-V jest pierwszym modelem, w którym zastosowano Honda SENSING 360 – autorski, wielokierunkowy system bezpieczeństwa i wspomagania kierowcy, który pokrywa martwe pola widoczności wokół pojazdu i dodatkowo przyczynia się do unikania kolizji poprzez zmniejszenie obciążenia kierowcy.
Rozstaw osi dłuższy o 38 mm pozwala na uzyskanie o 15 mm większej przestrzeni na nogi dla pasażerów podróżujących z tyłu oraz o 18% większej pojemności bagażowej. Ośmiostopniowa regulacja pochylenia oparć tylnej kanapy, z kątem powiększonym o 10,5°, pozwala pasażerom na bardziej komfortowy wypoczynek.
Comment