Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Nowa CR-V 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Jak nie widzicie różnicy między Suv i wszystkie jeżdżą tak samo to ta dyskusja nie ma sensu. Ja zrelaksowany z CRV nie wysiadam bo tam są krótkie siedzenia i wyjącą skrzynia. Wg mnie ta cena obecnej CRV i Tuscona odzwierciedla to ile te auta są faktycznie warte, po prostu rynek to weryfikuje.
    No i zawsze te skrajności. Emocji wam w Hondzie brakuje, że się wyżywacie w dyskusji?
    Nigdzie nie napisałem, ze Tuscon jeździ jak sportowe auto, czy są tam jakieś sportowe emocje. Po prostu jeździ lepiej niż CRV.
    To samo z Superbem. Pisałem, ze nie che dużego auta typu nowa CRV. Superb, czy Camry to wielkie krowy, jako auto uniwersalne średnio. Tuscon ma prawie identyczne wymiary jak Civic X.

    Comment


    • #77
      @Jozin. Reasumując co do tej pory napisałeś dochodzę do jedynego wniosku. Auto, którego szukasz jeszcze nie powstało.

      Comment


      • #78
        Myślę, że powstało, ale mnie na nie nie stać Czymś jeździć trzeba. Wybór zawsze zasadza się na tym żeby było jak najmniej minusów, jak najlepiej dopasowane do potrzeb. Myśle, ze mój target to Suv wielkości obecnej CRV, Tuscona, Fermentora, ZRV.

        Comment


        • #79
          Formentor, to typowy crossover, ma 151cm wysokości, Tuscon ma 165, a Crvka 168, więc, to prawie jak kompakt. Chociaż jak bezpośrednio przesiadałem się z nowego Leona do Formentora, to jednak w Leonie siedzi się wyraźnie niżej (niżej niż w moim 5f i tylko odrobinę wyżej jak w Civicu), aczkolwiek w Formentorze wrażenie robi ta muskularna maska i design. Ponadto prowadzi się świetnie jak kompakt, w wersji 310KM ma już inne turbo i tam stage 1, to praktycznie stage 2 w moim starszym typie, czyli okolice 390KM.
          Crvka jednak, to nie to samo co Formentor, a bardziej jak Seat Terraco czy Skoda Kodiaq, zupełnie inny klient i preferencje, przestrzeń, komfort i relaks, a nie ostre atakowanie zakrętów.
          Takie coś, to może spełnić Porshe Macan albo Alfa Romeo Stelvio.

          Comment


          • #80
            Zamieszczone przez katana Zobacz posta
            Crvka jednak, to nie to samo co Formentor, a bardziej jak Seat Terraco czy Skoda Kodiaq, zupełnie inny klient i preferencje, przestrzeń, komfort i relaks, a nie ostre atakowanie zakrętów.
            Takie coś, to może spełnić Porshe Macan albo Alfa Romeo Stelvio.
            W sedno tarczy. I tyle w temacie.

            Comment


            • #81
              Wiem że temat o CRV ale widzę dużo o Cuprze rozmawiacie. Ktoś ma jakieś porównanie jak wyglądają bagażniki w Formentor lub Cupra Leon KOMBI w porównaniu do Civic XI? I czy mają otwór w tylnej kanapie na długie przedmioty/dechy? Druga sprawa czy w CUPRA są dostępne jakieś adaptacyjne reflektory co by właściciele SKODY się nie śmiali że mają MATRIX a Cupra nie ma? Jakieś opinie na temat 2.0 TSI 190km? Chętnie bym poczekał jeszcze za ZRV ale głucho w eterze na temat premiery
              Wiem że o gustach się nie dyskutuje ale naprawdę podoba Wam się Tuscon? Nie widziałem/oglądałem z bliska ale na trasie jak widzę to zastanawiam się kto kupuje takie brzydactwo.

              Comment


              • #82
                Zamieszczone przez ivanik Zobacz posta
                Chętnie bym poczekał jeszcze za ZRV ale głucho w eterze na temat premiery
                Ja jestem ciekaw jaka cena będzie za to ZRV, obstawiam że około 180tyś za min. wersje, średnia pewnie około 200tyś.

                Comment


                • #83
                  Zamieszczone przez ivanik Zobacz posta
                  Wiem że temat o CRV ale widzę dużo o Cuprze rozmawiacie. Ktoś ma jakieś porównanie jak wyglądają bagażniki w Formentor lub Cupra Leon KOMBI w porównaniu do Civic XI? I czy mają otwór w tylnej kanapie na długie przedmioty/dechy? Druga sprawa czy w CUPRA są dostępne jakieś adaptacyjne reflektory co by właściciele SKODY się nie śmiali że mają MATRIX a Cupra nie ma? Jakieś opinie na temat 2.0 TSI 190km? Chętnie bym poczekał jeszcze za ZRV ale głucho w eterze na temat premiery
                  Wiem że o gustach się nie dyskutuje ale naprawdę podoba Wam się Tuscon? Nie widziałem/oglądałem z bliska ale na trasie jak widzę to zastanawiam się kto kupuje takie brzydactwo.
                  Cupra Leon kombi ma dużo większy bagażnik niż Formentor, generalnie nie dopłacał bym złotówki do Formentora, tylko brałbym Leona. Jeden i drugi ma otwór na narty, to standard w vagach, teraz już są te Matrixy, bo się ludzie na grupach chwalą, a czy to działa lepiej niż w Skodach, to nie wiem. 2,0 tsi, to bardzo udany silnik, tylko dsg przy nim strasznie zamula. W Seacie/Cuprze jako jedynych ten silnik jest z fwd, więc spalanie w trasie pewnie podobne jak w Civicu.

                  Comment


                  • #84
                    Zamieszczone przez katana Zobacz posta
                    Cupra Leon kombi ma dużo większy bagażnik niż Formentor, generalnie nie dopłacał bym złotówki do Formentora, tylko brałbym Leona. Jeden i drugi ma otwór na narty, to standard w vagach, teraz już są te Matrixy, bo się ludzie na grupach chwalą, a czy to działa lepiej niż w Skodach, to nie wiem. 2,0 tsi, to bardzo udany silnik, tylko dsg przy nim strasznie zamula. W Seacie/Cuprze jako jedynych ten silnik jest z fwd, więc spalanie w trasie pewnie podobne jak w Civicu.
                    Dziękuję za info. Cieszy mnie info o matrixach. Muszę więc się zainteresować tym modelem bliżej. Formentor z tym motorem chyba występuje w opcji 4x4. Tylko Cupra Leon KOMBI została zdegradowana i ma napęd FWD. Szkoda bo Octavia z tym motorem występuje z 4x4. Cupra ładniejsza wg mnie no i na pewno rzadziej spotykana niż O4. Jaka jest dedykowana grupa/forum dla użytkowników Cupra?

                    Comment


                    • #85
                      Cupra polska na FB. Seat Leon 4. Czy ja wiem, czy zdegradowany, w grupie Vaga jest dziwnie w wersji 2,0 190KM O4 ma 4x4, ale w wersji RS już nie, a Leon odwrotnie, napęd na dopiero Cupra 2,0 310KM. Z drugiej strony przy 190KM, to chyba ten napęd jest zbędny w normalnym użytkowaniu.

                      Comment


                      • #86
                        Zamieszczone przez katana Zobacz posta
                        w grupie Vaga jest dziwnie w wersji 2,0 190KM O4 ma 4x4, ale w wersji RS już nie,
                        Wycofali z oferty? Moja kuzynka ma w miare świeżą RS 4x4.

                        Ale fakt, nie wiem czy bena czy diesel bo gadalismy tylko w temacie napędu a nie silnika jak szukali łańcuchów na wyjazd w Alpy. A to auto służbowe wiec moze byc w sadzomiocie
                        Last edited by filipfm; 07-03-2023, 11:19.

                        Comment


                        • #87
                          Zamieszczone przez filipfm Zobacz posta
                          Wycofali z oferty? Moja kuzynka ma w miare świeżą RS 4x4.

                          Ale fakt, nie wiem czy bena czy diesel bo gadalismy tylko w temacie napędu a nie silnika jak szukali łańcuchów na wyjazd w Alpy. A to auto służbowe wiec moze byc w sadzomiocie
                          O4 RS 4x4 tylko gnojówka 200km. PB 245km ma FWD i jeszcze jest RS iV 1.4TSI + hybryda. Gdyby była O4 z 280km 4x4 jak w SuperB to byłoby idealne auto dla nas. SuperB już za duża krowa i żona by miała problemy tym manewrować w mieście

                          Dobra wracamy do tematu CRV. Ktoś ma jakieś wiarygodne info kiedy będzie CRV i ZRV w PL czy wszyscy wróżą tylko z fusów w tych naszych kochanych ASO?
                          Mi się obiło o uszy ze Honda PL ma ograniczyć autoryzację więc przypuszczam że mniejsze salony znikną z mapy Teraz na serwis trzeba będzie jechać +- 150km co nie jednego zniechęci bo to wyprawa na cały dzień. Jak to mówią niektórzy z Was koledzy/koleżanki Honda zmierza w kierunku Premium
                          Przepraszam za OT.

                          Comment


                          • #88
                            Terminów dla CR-V i ZR-V nie znam, ale w piątek mam przegląd CR-V po 3 latach w JKK to dopytam. Chociaż znając życie nic ciekawego nie powiedzą.

                            Ktoś tu dużo mówił, że Tucson lepszy i wygodniejszy. Nie jeździłem więc się nie wypowiem, ale siedziska rzeczywiście ma najdłuższe.
                            1.jpeg3.jpeg2.jpeg

                            Mam nadzieję pojeździć obecną CR-V jeszcze długie lata, bo pasuje mi idealnie i nie ma rzeczy, która by mi w niej jakoś bardzo przeszkadzała, a zalet ma wg mnie mnóstwo.
                            Chociaż wizja nowej na podjeździe na pewno będzie kusić

                            4.jpg

                            Comment


                            • #89
                              Z tego co się dowiadywałem - w czerwcu przedstawienie nowej CR-V, ZR-V i EV HR-V, lipiec/sierpień pierwsze testowe samochody w salonach i pewnie od września zapisy na.....nie wiem który rok

                              Comment


                              • #90
                                To samo usłyszałem ja.
                                Pierwsze samochody z licowych zamówień mają zjeżdżać do Polski w październiku (tego roku). Ceny oczywiście nie gwarantowane ale od 200k…
                                W sumie nic czego by się człowiek nie spodziewał, no może poza wersja PlugIn która ma być top of the top wyposażona.

                                Comment

                                Working...
                                X