Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Nowy HR-V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    A ja mam nadzieję, że już wkrótce pókną się w swoje ekozboczone łby i to wszystko rozłoży się na spokojnie w czasie.
    Last edited by katana; 15-09-2021, 20:04.

    Comment


    • #62
      Fajna dyskusja, po porażce serwisowania hrv i usterkach oraz wadach poważnie walne głową w ścianę zanim kupię Hondę wogule.
      Za 150 kola mam Mazdę 2.0 skyactiv , tan nowa porządnie wykończona i jedzie oraz spalanie jak diesel .
      Chociaż jeździłem CRV hybrid i powiem wam całkiem przyjemnie i komfortowo . Duże auto widoczność lepsza niż w HR-V , przyjemnie rusza na prądzie.

      Wie ile czemu Honda projektuje auta w ten sposób by do 110 jechało i było cicho ? Większość krajów Azji , Japonia i USA , czyli ich główne rynki zbytu mają prędkość autostradowa 100-110 km/h i do tych prędkości auto jedzie i jest ok . A u nas i w DE się zapier...La 150 .
      Wyjątkiem był ten Civic X.
      Poprzednie niestety też nie były żwawe.
      Dlaczego Eco ? Kary CO² producent się stara obniżyć maksymalnie CO² by jak najmniej płacić tego idiotycznego podatku .
      Dotyczy to wszystkich producentów.

      Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka

      Comment


      • #63
        W ogóle.... to ja wierzę w drugiego człowieka. Teraz jest czas na ratowanie finansów a u niektórych producentów ratowanie by przetrwać, w ogóle. Na bank rozłoży się to wszystko w czasie, bo zastoje w produkcjach były i jeszcze będą z wiadomej przyczyny. Nic nie działa pełna parą więc i technologie trwają cierpliwie na papierach kreślarskich. Ale jak zacząłem, kiedy wszystko się poukłada, jestem pełen wiary, że nie tylko na civicforum są fani prawdziwej motoryzacji. Tam, za biurkami koncernów motoryzacyjnych też siedzą ludzie, którym benzyna płynie w żyłach. Znajdą sposób by nas poruszyć. Jeszcze pojawią się auta, które będziemy wieszać nad łóżkami. Niestety trafiliśmy na moment "przewalenia technologicznego". Słusznie czy nie ale chyba sami sobie po duuużej części od bardzo dawna pracowaliśmy na to co jest teraz. Ale jeśli myślimy nie tylko o sobie a także o naszych dzieciakach, to myślę, że warto zacisnąć zęby i poczekać cierpliwie. Cholera, mało kto lubi za kierownicą nudę i ciszę za każdym zakrętem.....A nowy H-RV, no nie jest obiektem westchnień. Ale będzie się sprzedawał. Na tym forum w liczbie mocno ograniczonej ale ....Daewoo Matiz też się sprzedawał. A i byli tacy co z zazdrością patrzyli jak bez remontu kolejne przejeżdżały 300 tyś.km. I wcale nie było to tak dawno.
        A tak w ogóle, to eko świat nie zaczął się z pierwszym Priusem i kolejnymi hybrydami kilka lat temu. Eko zaczęło się z pierwszym zamontowanym katalizatorem, później doszły DPF, ostatnio GPF....No starali się jak mogli. Jak pokazuje obecna sytuacja i znane nam motoryzacyjne plany na przyszłość, przed nami jest już ściana.

        Comment


        • #64
          "Morawiecki: Mam absolutnie pozytywne zdanie o Merkelowej, Sarkozym czy jak się ten nowy nazywa... Hollande i tak dalej. Że oni w takim świecie, jak dzisiaj są, gdzie przez pięćdziesiąt lat ludziom się wydawało, że zawsze będzie lepiej, emerytury będą dość wysokie, żyć będziemy coraz dłużej, służba zdrowia będzie za darmo ku*** i edukacja za darmo, oni tą krzywą, która wiesz tak szła co do oczekiwań, oni muszą ją odkręcić, nie. I takie rzeczy się dzieją. […] To co robi Merkelowa... Ona działa na najważniejszych rzeczach społeczeństwa czyli oczekiwaniach. Management of expectations. Jak ludzie ci zapier*** za miskę ryżu, jak było w czasach po drugiej wojnie światowej i w trakcie, to wtedy gospodarka cała się odbudowała.

          (…) My nie wiemy, ale być może zakończy się to dobrze, jeżeli my ludzie, we the people, prawda, a już zwłaszcza we the people w Niemczech czy w Hiszpanii, we Francji, musimy obniżyć nasze oczekiwania. Bo jak obniżymy, to w ślad za tym wszystko pójdzie dobrze, się da zreperować. Będziemy zapier*** i rowy, ku*** kopać, a drudzy będą zakopywać, będziemy zadowoleni. Będziemy (…) wtedy my jako ludzie mniejsze firmy mieć emerytury. Mniejsze oczekiwania.

          Matuszewska: No, ale to jest trudne.

          Morawiecki: To... To jest trudne. To będzie... To (…) dziesięć do dwudziestu lat lub wojnę.

          Matuszewska: Tak.

          Morawiecki: Nie chcemy tej wojny, więc to, co robi Merkel, jak się nazywa... Obama, prawda i tak dalej, fantastyczna robota.

          Chwilę później Matuszewska dodaje, że „przyzwyczaić się do lepszej sytuacji jest daleko łatwiej niż do gorszej”, na co Morawiecki odpowiada: „Najlepszym sposobem zawsze była wojna. Wojna zmienia perspektywę w pięć minut.”

          W 2013 to na nikim wrażenia nie robiło
          W ogóle... to lepiej już było.

          Comment


          • #65
            Bardziej trafnego podsumowania nowej HRV nie znajdziecie

            Comment


            • #66
              Jakby ktoś się chciał przejechać - na razie w ograniczonym czasie i na zapisy

              Zapraszamy na Road Show - jazdy testowe nową HR-V e:HEV u dealerów Hondy!
              W grudniu kalendarium prezentuje się następująco:
              2-4 grudnia, JKK MOTO, Katowice
              5-8 grudnia, KOLACZEK, Wieliczka
              6-8 grudnia, WYSZOMIRSKI PUŁAWSKA, Warszawa
              9-10 grudnia, KRĘŻEL & KRĘŻEL, Kraków
              9-10 grudnia, AUTO WITOLIN, Warszawa
              11-12 grudnia, ARHER, Kraków
              11-13 grudnia, ARIES MOTOR, Warszawa
              13-14 grudnia, D&D, Wrocław
              14-15 grudnia, SMH TORUŃ
              15-17 grudnia, HONDA PARK, Łódź
              16-17 grudnia, NOVA MOTOR, Bydgoszcz
              18-19 grudnia, GŁUCHY SZCZECIN
              18-19 grudnia, ŻAGIEL AUTO, Lublin
              20-22 grudnia, SIGMA CAR, Rzeszów
              20-21 grudnia, GŁUCHY, Gorzów Wielkopolski
              22 grudnia, MOJSIUK, Stare Bielice
              23, 27 grudnia, KEMAG, Bielsko-Biała
              23, 27 grudnia, DASZUTA, Olsztyn
              28-30 grudnia, WYSZOMIRSKI PUŁAWSKA, Warszawa
              28-30 grudnia, HONDA PLAZA, Warszawa
              28-30 grudnia, ARIES MOTOR, Warszawa
              28-30 grudnia, AUTO WITOLIN, Warszawa
              31 grudnia, KUCZA, Rybnik
              31 grudnia, HONDA LESZNO
              Skontaktujcie się z wybranym salonem i zarejestrujcie na stronie: https://formularzkontaktowy.honda.pl/

              Comment


              • #67
                Dzisiaj w AŚ jest porównanie nowej HRV z CX30 (2.0 122) i 2008 (1.2T 130). Generalnie chwalili hybrydę Hondy w mieście, ale na trasie szału nie było - puchnie...
                Czas HRV 0-100 9.4, najlepiej w teście, ale różnice były niewielkie 0.2-0.3s, 0-130 już odwrotnie - rywale byli o 0.2s szybsi.
                Spalanie w teście: Honda 6.8, CX-30 7.2, 2008 najwięcej - nie pamiętam.
                HRV miała najsłabsze hamulce z całej tróki i nagrosze wyciszenie. Trochę słabo jak za taką cenę...

                Comment


                • #68
                  Czyli to o czym cały czas wcześniej nt Civica i hybryd Hondy pisaliśmy, świetny zryw, a potem klapa. Toyota ch-r 2,0hybrdid cenowo wychodzi podobnie, a na trasie jedzie całkiem przyzwoicie do 130 w ok 13 sek, więc o 3, 4 sek lepiej niż hrvka.
                  Pozostaje mieć nadzieje, że w Civicowej hybrydzie coś poradzą na tą słabość przy wyższych prędkościach.

                  Comment


                  • #69
                    Na trasie niestety te auta są zwykłymi benzyniakami, z prymitywnymi silnikami żeby w układzie hybrydowym wyżyły i nie ma tu żadnej magii. Pytanie ile paliła HRV 1.5T, bo z tego co kojarzę to okolice średniej 7miu litrów były spokojnie osiągalne, a 200kg elektrobalastu zjada część potencjalnych oszczędności z hybrydy. A tamto to auto jechało przy każdej prędkości i było ponad 45tys. tańsze... Marketingowy krok do przodu będący realnymi dwoma krokami w tył... Oglądałem dzisiaj nową HRV w salonie, bo robiłem przegląd swojego. Nie powiem, wnętrze fajne i wygląd spoko. Stołki trochę konkretniejsze niż były, ale nie taka fajna skórka jak w HRV Sport. Ale sami sprzedający wyrażają się o tym aucie w taki sposób, że się jazdy próbnej kolejną taką hybrydką odechciewa Z resztą po wczorajszym pojeżdżeniu Mini byłbym jeszcze bardziej niesprawiedliwy dla tego auta w ocenie, bo przepaść jeszcze bardziej by się rzucała w oczy... może innym razem.
                    ............................C I V I C
                    .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                    . .
                    Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                    Comment


                    • #70
                      Dokładnie, może jak ktoś się przesiądzie ze starej hrv 1,5 130KM cvt, to może jakiś progres przynajmniej w mieście poczuje
                      Z drugiej strony jak zobaczy cenę, to tj w przypadku jazza pójdzie do konkurencji.

                      Comment


                      • #71


                        No coz... jak mantra powtarzane w swiecie hybryd... startuje ladnie, jedzie ladnie z rolki od 30stki i dobra dynamika do 60-70, potem juz silnik pracuje a przy 120stu juz po prostu wyje. No i ta cena...
                        ............................C I V I C
                        .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                        . .
                        Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                        Comment


                        • #72
                          W tej kasie można mieć xceeda gt 204KM, jak już ktoś chce coś podwyższonego albo Atece 2,0tsi 4×4 190KM, Toyote ch-r 2,0 hybrid, czyli auta na bazie klasy C, a nie szczudlaka B klasy. Honda odjechała umysłowo o czym świadczy śladowa sprzedaż Jazza (chociaż ja nigdy jeszcze takiej nie widziałem na ulicy), masakra.

                          Comment


                          • #73
                            Kompaktowy szczudlak ToyToya to RAV4. Platforma TNGA jest gdzies posrodku miedzy B a C takze CH-R to tez miejski szczudlak i to mniej pojemny od HR-V.
                            ............................C I V I C
                            .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                            . .
                            Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                            Comment

                            Working...
                            X