Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Nowy Accord w USA

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Jakby był kropka w kropkę taki sam jak w USA (łącznie z ceną) to myślę, że by się świetnie sprzedawał w jewropie. A dla bardziej wymagających wersja prestige czy coś takiego.
    Swojego czasu w zeszłym roku bodajże, w salonie mówili, że będzie Accord globalny.
    Honda Hybrid 3,4L/100km
    sigpic
    https://www.civicforum.pl/showthread...979#post323979

    Comment


    • #17
      Zamieszczone przez Irbis Zobacz posta
      Takie 3,5 V6 300KM byłoby zwieńczeniem gamy + pakiet TypeS..
      Tylko że to w realu jechałoby gorzej niż K20 Turbo... Na topowy silnik to nie ta bajka. K20T ma moment bliżej V8 niż V6, szczególnie po lewej stronie obrotomierza...
      ............................C I V I C
      .. generacje . wersje usportowione ..silniki
      . .
      Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

      Comment


      • #18

        Ma wszystko żeby trafić na UE i sporo chętnych by się znalazło, tylko chęci Hondy i odpowiednia cena.

        Comment


        • #19
          Ładne zdjęcie
          honda.jpg

          Comment


          • #20
            Wyglada jakby maskownica przodu odpadła
            Civic 8 2.2D -> Civic 8 1.8 -> Civic 9 1.6D -> Golf 7 2.0 TDI -> C 220d 4MATIC -> Lexus GS-F

            Comment


            • #21
              Zamieszczone przez lybra Zobacz posta
              Jakby był kropka w kropkę taki sam jak w USA (łącznie z ceną) to myślę, że by się świetnie sprzedawał w jewropie. A dla bardziej wymagających wersja prestige czy coś takiego.
              Swojego czasu w zeszłym roku bodajże, w salonie mówili, że będzie Accord globalny.
              Globalny to w zasadzie był już IX model (wcześniej zawsze Ameryka miała swojego Accorda, a Japonia [Azja] i Europa swojego - natomiast począwszy od generacji IX jest już tylko jeden model wspólny. Ale, że przy okazji wycofali go prawie całkowicie z Europy to inna sprawa ). Natomiast fakt faktem, że X-tka bardzo dobrze się wpasowuje w obecne trendy europejskie (małe, turbodoładowane silniki). Ale jakoś wątpię, że go do nas wprowadzą w obecnej dominacji wszelakich SUVow. Raczej Honda się skupia na innych rynkach. No ale kto wie ... trzymajmy kciuki.
              Mi się sedany zawsze bardzo podobały i ten nowy Accord uważam, że wygląda świetnie, a z tym 2.0 turbo to pewnie też i nieźle jeździ.
              Jest: 1985 Fiat 126p 650E, 2019 Jeep Compass 4x4 1.4t
              Były: 2002 Honda Civic Sedan 1.6 VTEC, 2015 Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC

              Comment


              • #22
                Zamieszczone przez katana Zobacz posta
                2,0 252KM dobrze wypasiony w aut 10biegowym za jakieś 150-160 byłby super ofertą
                w zwiazku z tym ze zrobilem rozeznanie o rynku Hondy w usa to moge powiedziec ciekawostke co do powyzszego stwierdzeia,
                pan z salonu w dlugiej pogawedce na placu Salonu bardzo niepochlebnie wyrazal sie o Accordzie 10 biegowym automatem, dobrze ze nie slyszal tego jego pzelozony manager, stwierdzial jednoznacznie on amerykanin ze tragedia gorszego dziadostwa nie spotkal. glownie opisywal sposb pracy tej skrzyni szarpanie i ciagle zmienianie biegow.
                Stwierdzil ze jedyne co tam sie nadaje to manualna 6 biegowa skrzynia. Tyko takie auo mi poleca. Bardzo mnie to zdziwilo bo manual w usa to dla mnie dziwne.
                Jak widzicie pisze baz pl czcionki bo jestem swiezo po ogledzinach salonowych.
                Załączone pliki
                Kierownik Działu Diesla

                Comment


                • #23
                  A to ciekawe... bo 9G w Mercu jest bardzo fajna... tez nie wiem do konca po co az tyle biegow, szczegolnie w mocnej turbobenzynie, ale... moze po prostu manuale mu na stocku zalegaja? Tylko ze nie oszukujmy sie. Sam bym dzisiaj nie kupil auta klasy sredniej bez automatu w EU, a co dopiero rynek z mentalnoscia USA.
                  ............................C I V I C
                  .. generacje . wersje usportowione ..silniki
                  . .
                  Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

                  Comment


                  • #24
                    Jeżdziłem tym Acordem w 2.0 benzyna ponad rok temu i z tego co pamiętam było chyba 9 biegów i skrzynia prcowała świetnie nic nie szarpało somochód był z wypozyczlni z pond 40tyś mil przebiegu.Wielka szkoda że nie ma tego modelu w europie albo chociaż tego silnika 2.0 o mocy z tego co pamiętam 250 czy 252 km w cywilnej wersji Civic silnik jest świetny i skrzynia też w moim odczuci prcowała dobrze ,zmieniała biegi dość często ale nie było tego czuć

                    Comment


                    • #25
                      Najnowszy Accord powiela jakiś dziwny trend. Patrzysz na tylną klapę i szybę i myślisz "O super liftback!" Otwierasz a to sedan. To samo Hyundai Sonata, Ford Fusion (Mondeo), Chevrolet Malibu. Załamka.
                      Auto kierownika: Honda Civic VIII gen (FD7) Comfort, R18A2, 2011r. Był Civic VI 1.4 MB2 1995r., Accord VI 1.8 CH6 2001r.
                      Auto kierowniczki: Honda Civic VII gen (EU8) LS, Hatchback 5d, D16V1 2004r.

                      Comment


                      • #26
                        Jak ktoś jest zainteresowany to nowy Accord już jest w PL i to całkiem w dobrej cenie

                        Comment


                        • #27
                          Ogólnie to ostatnio wysyp Civiców X z USA w Polsce.

                          Comment


                          • #28


                            15 tys zł zarobku na aucie. Jak ktoś nie jest w temacie, to żeby wiedzieć ile kosztowało auto sprzedającego, to cenę zakupu mnożymy x2. Auto sprzedane za 10 tys USD x 2 = 20000USD. Przy aktualnym kursie daje to około 77000 zł. Mowa oczywiście o auto rozbitych w niedużym stopniu.
                            Auto kierownika: Honda Civic VIII gen (FD7) Comfort, R18A2, 2011r. Był Civic VI 1.4 MB2 1995r., Accord VI 1.8 CH6 2001r.
                            Auto kierowniczki: Honda Civic VII gen (EU8) LS, Hatchback 5d, D16V1 2004r.

                            Comment


                            • #29
                              W cale się nie dziwię, patrząc na ceny na aukcjach Civic X, z resztą nie samych aukcjach jak na otomoto ile jest civiców X w cenie około 40/50k tylko często z 2.0 Sam ostatnio myślę o sedanie X z US and A tylko w 1.5

                              Comment


                              • #30
                                Coraz popularniejsze robi się ściąganie lekko bitych aut z USA, mam już dwóch sąsiadów którzy ściągnęli 3 letnią Mazdę 3 i 3 letniego Hyundaia tucsona, przebiegi rzędu 30-40tys.km.. cena aut wychodzi prawie 2x mniejsza niż by kupić w Polsce... sam się zastanawiam, czy w przyszłości nie skorzystać z tegoż sposobu..
                                Moja łódka Civic..
                                Mój "klekocik" Ceed..
                                New... "Japończyk" e:Hev 2.0
                                Coś na temat olejów..

                                Comment

                                Working...
                                X