Bagażnik Golfa VII nadaje się maksymalnie na wyjazdy weekendowe.
Civic jest tutaj nie do pobicia ale nawet nie tylko przez sam bagażnik ale miejsce pod tylną kanapą (magic seats). Ja tam zawsze sporo rzeczy upycham...
No ale i tak mi miejsca brakuje - dzieciaki coraz więcej rzeczy zabierają i dlatego po 7 latach wracam do kombi.
Co do emocji jazdy to masakryczny był poprzedni Auris - kierownica się kręciło jak w beczce ze smołą - zero wyczucia drogi.
Z drugiej strony Civic VIII ma zbyt bezpośredni układ kierowniczy i auto ma tendencję do "myszkowania" po autostradzie powyżej 150 km/h. Trzeba więcej uwagi przykładać przy prowadzeniu.
Ja bym chciał żeby Civic IX Kombi kosztował w Lifestyle 1.6 Diesel ok. 84 tys pln czyli mniej więcej tyle ile kosztuje konkurencja z podobną mocą/osiagami. Wtedy bym kupił kolejny raz Civica.
Civic jest tutaj nie do pobicia ale nawet nie tylko przez sam bagażnik ale miejsce pod tylną kanapą (magic seats). Ja tam zawsze sporo rzeczy upycham...
No ale i tak mi miejsca brakuje - dzieciaki coraz więcej rzeczy zabierają i dlatego po 7 latach wracam do kombi.
Co do emocji jazdy to masakryczny był poprzedni Auris - kierownica się kręciło jak w beczce ze smołą - zero wyczucia drogi.
Z drugiej strony Civic VIII ma zbyt bezpośredni układ kierowniczy i auto ma tendencję do "myszkowania" po autostradzie powyżej 150 km/h. Trzeba więcej uwagi przykładać przy prowadzeniu.
Ja bym chciał żeby Civic IX Kombi kosztował w Lifestyle 1.6 Diesel ok. 84 tys pln czyli mniej więcej tyle ile kosztuje konkurencja z podobną mocą/osiagami. Wtedy bym kupił kolejny raz Civica.
Comment