Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Honda City IV (GE4) - Nierówna praca silnika

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Honda City IV (GE4) - Nierówna praca silnika

    Witam, męczę się już trochę z tym problemem więc postanowiłem zapytać na forum bo mi osobiście już skończyły się pomysły

    Mojej hondzie od jakiegoś czasu co jakiś czas migały lekko reflektory ale nie przejąłem się tym problemem za bardzo ponieważ nie uznałem tego jako usterkę która bardzo mi uprzykrza życie, tym bardziej że działo się to dosyć rzadko. Dalej po około miesiącu do problemu dołączyła nierówna praca silnika a bardziej takie mini szarpanie podczas jazdy które czuć głównie na pierwszym, drugim oraz trzecim biegu, wtedy zacząłem się tym interesować ale nagle problem ustał więc uznałem że na razie nie będę grzebał w samochodzie dla kunsztu bo zwyczajnie nie miałem na to czasu. Natomiast od paru dni wróciły obie te dolegliwości plus dodatkowo miga mi kontrolka wspomagania kierownicy ( i tak samo jak miga, tak samo działa, czyli prawie wcale ), nierówna praca nawiewów oraz prawie całkowicie nie działa mi radio gdy jadę, gdy stoję w miejscu np. Na światłach, wszytko wraca do normy, światła nie migają, wspomaganie działa, nawiewy i silnik pracują równomiernie a radio pięknie gra.

    Mi osobiście skończyły się pomysły i nie wiem za bardzo jak się za to zabrać, dzisiaj napiąłem lekko pasek bo myślałem że to wina alternatora i pasek się ślizga ale jednak nie, podczas niewielkiej trasy znów to samo.

    Bardzo proszę o pomoc lub pomysły co to może być, z góry dziękuję.

  • #2
    Sprawdź czy masa jest prawidłowo podłączona. Może przewód/plecionka się przerwały i brakuje masy. Klemy nie zaśniedziałe? Dobrze podłączone (nie luźne)? Przy okazji akumulator można przebadać jak jego żywotność.
    Auto kierownika: Honda Civic VIII gen (FD7) Comfort, R18A2, 2011r. Był Civic VI 1.4 MB2 1995r., Accord VI 1.8 CH6 2001r.
    Auto kierowniczki: Honda Civic VII gen (EU8) LS, Hatchback 5d, D16V1 2004r.

    Comment


    • #3
      Wszystkie masy dzisiaj właśnie „odnowiłem”, zapomniałem o tym wspomnieć. Co do akumulatora to dysponuje tylko prostym testerem który pokazuje tylko stopień naładowania + ewentualnie ładowanie, nic nadzwyczajnego nie wskazywał chociaż nie wiem czy taki test wystarczy.

      Comment


      • #4
        Dzisiaj przetestowałem akumulator w moim lokalnym sklepie motoryzacyjnym i wszystko wyszło dobrze, cały dzień jeździłem i żaden z objawów się nie pojawiał aż do teraz. Stanąłem właśnie na szybko na parkingu i podłączyłem mój tester który wskazał za wysokie napięcie ładowania podczas dodawania gazu, czy może to być wina uszkodzonego regulatora napięcia alternatora?

        Comment


        • #5
          tak, na pewno alternator jest winowajca sytuacji.
          Kierownik Działu Diesla

          Comment

          Working...
          X