Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Upływ prądu z akumulatora Honda CR-V III

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Upływ prądu z akumulatora Honda CR-V III

    Cześć

    Mam problem w aucie Honda CR-V III z 2007r. 2.0 benzyna.
    Rozładowuje mi się akumulator, pomimo że ma ok 1 roku.
    Przez noc postoju w garażu napięcie na akumulatorze spada ponad 1V.
    Przy odpiętej klemie nie spada w ogóle - także raczej akumulator jest ok.
    Przy odpięciu klemy minusowej i wpięciu szeregowo amperomierza pobór prądu skacze: raz jest 0,54A za kilkanaście sekund 0,22A. I tak skacze cały czas.
    Czy wg was jest to duży pobór, który może rozładowywać akumulator?

    Doszedłem też do tego, ze po wypięciu bezpiecznika nr 23 w komorze silnika pobór spada do zera.
    Odnalazłem informacje, że ten bezpiecznik odpowiada za: 10A Światła cofania, system audio, złącze diagnostyczne (DLC), zestaw wskaźników, immobilizer, jednostka elektroniki nadwozia (MICU), nawigacja, zestaw głośnomówiący (Hands Free), syrena kontrolna alarmu, czujnik ultradźwiękowy

    Z czym mogę mieć problem?

  • #2
    Odłącz wtyczkę od zestawu głośno mówiącego.
    Pobór prądu wróci do normy.
    Dokładane moduły w aso z tych lat mają właśnie ten problem, czy to Accord czy Crv.


    Zaraz zapytasz gdzie to jest, więc proszę :

    Last edited by slepak; 14-11-2024, 21:30.

    Comment


    • #3
      Dziękuję za podpowiedź

      Tak zrobię

      Comment


      • #4
        Chciałbym bardzo podziękować za wskazówkę.
        Wypiąłem ten moduł i prąd upływu z akumulatora jest teraz na poziomie 17 mA .
        Akumulator już się nie rozładowuje.

        Comment


        • #5
          Cieszę się że mogłem pomóc i problem rozwiązany , sam moduł można też naprawić jak potrafisz operować lutownica(wszystko w linku powyżej)

          Comment


          • #6
            proszę, jak na CF.pl udaje się działać nawet z CR-V . Ważne że jest informacja zwrotna o skuteczności diagnozy i naprawie! .
            Kierownik Działu Diesla

            Comment


            • #7
              Dzięki unifikacji fuckup z modułami Johnson Controls występuje we wszystkich modelach Hondy

              Comment

              Working...
              X