Wczoraj miała miejsce premiera nowej CR-V. Mnie....się nie podoba. Może znów na żywo mnie zaskoczy , jak było z Civic Xgen. Mam nadzieję, że wersja na EU będzie troszkę inaczej wyglądała w środku. Ale to raczej mało możliwe. Z tego co rozumiem napęd hybrydowy jest dłubnięty lekko,"następnej generacji" i ma teraz 204KM zamiast 184..... Szału jak dla mnie nie ma.
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
Premiera CR-V VIgen 2023
Collapse
X
-
Jak dla mnie duży krok na przód. Wciąż brakuje paru rzeczy i wciąż multimedia nie nadążają za teraźniejszymi standardami, ale nie wyprzedzam faktów. Są ciagłe aktualizacje itd. Moim skromnym zdaniem gdyby nie brak parasola w postaci finansowania jakie ma Toyota - widywalibyśmy częściej je na ulicach.
-
Mnie się też nie podoba. Trzeba wziąć pod uwagę, że nowa CRV jest ogromna, to konkurent dla Highlander, CX60, ogromne auta. Nie bardzo rozumiem sens takich pojazdów. Jak dużą trzeba mieć rodzinę, ile rzeczy wozić żeby takie auto miało sens. "Stara" CRV jest ogromna, a nowa jest jeszcze większa. Te 208km przy tej masie sprawi, że będzie katalogowo z 10s do setki
Comment
-
Jak kogoś stać, to czemu nie? Tj z elektrykami wszędzie kloce grubo powyżej 2 ton, tj enyaq, id4, ioniq5 czy ev6, wiec hybrydy też się rozrastają, a i tak te pół tony mniej ważą. Aczkolwiek 204KM to nawet nie poziom obecnej Ravki 222KM, nie wiem kiedy i czy w ogóle skończy się ten pusty pęd na suvy, crossovery i inne podniesione dziwactwa i do łask powróci klasa średnia, coupe czy ogólnie jakaś niska, aerodynamiczna forma nadwozia.
Comment
-
Zamieszczone przez Jozin Zobacz postaMnie się też nie podoba. Trzeba wziąć pod uwagę, że nowa CRV jest ogromna, to konkurent dla Highlander, CX60, ogromne auta. Nie bardzo rozumiem sens takich pojazdów. Jak dużą trzeba mieć rodzinę, ile rzeczy wozić żeby takie auto miało sens. "Stara" CRV jest ogromna, a nowa jest jeszcze większa. Te 208km przy tej masie sprawi, że będzie katalogowo z 10s do setki
Troche historia analogiczna jak z RAV4 od Toytoya. Kiedyś to auto na bazie Corolli. Potem urosło i dostało swoją płytę podłogową, więc zrobili Corollę Cross.
Comment
-
Zamieszczone przez Jozin Zobacz postaNie bardzo rozumiem sens takich pojazdów. Jak dużą trzeba mieć rodzinę, ile rzeczy wozić żeby takie auto miało sens.
Comment
-
Mnie się bardziej podoba poprzednia generacja CVR. Nawet się może i trochę zastanawiam nad zmianą X na CRV. Właśnie patrząc na to jak wykorzystuje auto suv może nie być złym pomysłem. Civic XI mi nie leży, jak już ma być dupowóz to chyba wolę CRV, wolniejsze będzie pewnie z 0,5 s. Mnie ten nowy design Hondy nie leży, w środku już kompletnie, trochę Mazda, trochę Passat, ble. Honda była znana z odważnego designu a tera jakieś nudne te auta robią.
Comment
-
Ja miałem do wyboru posiadanie dwóch samochodów i...? Popatrzyłem, pojeździłem,pomierzylem i wyszło, że CR-V załatwia mi temat. Nigdy nie byłem zwolennikiem dużych samochodów ale....teraz się zastamawiamy z żoną czy wrócimy z kolejnym codziennym autem do hatcha.
Coś jest na rzeczy , że mało kto kupuje te auta, które powodują szybsze tętno. Mazda 3 przez estetów uznana za wizualne cudo - ze świecą na ulicach szukać, Stinger ledwo widoczny a już z V pod maską..... , Type-R świetny ale ilość sztuk sprzedanych myślę że niższa od Civica 1.0 a przecież podobna pakownosć i użyteczność..... Jest jeszcze parę ładnych i świetnych aut, które można wymienić. Czemu tak kiepsko się sprzedają i nie zawsze jest to kwestia ceny ? Może dlatego, że do podniesienia adrenaliny a i owszem ale rano w powszedni dzień chcemy wsiadać w zupełnie co innego. Nie wszyscy, ale większość tak. Sorry...... Swoją drogą warto spojrzeć na wymiary CR-V a na ten przykład Passata, Octavi, Audi... Poza wysokością serio zajmuje tak więcej miejsca na parkingu? ������ Drugie auto jeśli będzie - będzie szybkie, niskie, głośne, małe, pełne emocji, bez bagażnika, spalanie bez znaczenia. Tak. Na wolny weekend po tygodniu pracy w CR- V. Ja tak wybrałem. Ale czy CR- V VI gen będzie następnym codziennym? Na ten moment odpowiedź bardziej na " nie".
Comment
-
Zamieszczone przez montada Zobacz postaNa ten moment odpowiedź bardziej na " nie".Logikę myślenia miałem podobną jak opisałeś. Ja się kręcę wokół komina głównie, tutaj hybryda powinna spalić mnie niż X. Dlaczego CRV VI nie będzie kolejnym autem, za duże, czy w ogóle porzucasz ten temat?
Comment
-
Zamieszczone przez Jozin Zobacz postaNo to mi dałeś do myślenia Logikę myślenia miałem podobną jak opisałeś. Ja się kręcę wokół komina głównie, tutaj hybryda powinna spalić mnie niż X. Dlaczego CRV VI nie będzie kolejnym autem, za duże, czy w ogóle porzucasz ten temat?
Idąc do pointy - na ten moment bardziej na nie bo na monitorze czy w TV po prostu o wiele mniej mi się podoba od obecnej generacji. Moja obecna jest dla mnie taka "amerykańska" wizualnie i jakaś. Ale co ważniejsze, jak będę chciał zmienić auto za jakieś pewnie 3 lata, to może już tak duży samochód być mi niepotrzebny i wtedy na moim horyzoncie pojawia się ....ZR-V
Comment
-
Ktoś jednak te hothatche kupuje, bo praktycznie każdy producent (oprócz Mazdy czy Kii) w ofercie je ma. Nie samą ekonomią też człowiek żyje, inaczej wszyscy wybierali by nowe Dacie w lpg.
Co do przesiadki z Xgen 1,0 na Crvke hybrid, to rozumiem, poza komfortem czy pakownością zyskuje się też dynamikę i tą 0-100, jak też nawet powyżej 100(choć tu pewnie w mniejszym stopniu), więc na każdym kroku plus. Natomiast przesiadka z Xgen 1,5turbo na Crv 2,0 hybrid już taka kolorowa nie będzie, o ile kręcąc się po mieście jest w miarę podobnie (oprócz wycia), o tyle w trasie może być niemiłe zaskoczenie, bo od 100 w górę jest przepaść, zarówno w dynamice (co oczywiste), ale też w spalaniu (oporów powietrza i masy nie da się oszukać). Poza tym pozycja za kierownicą, jak i samo prowadzenie Civic vs Crv, to również przepaść. Jak przesiadłem się z X gen na Leona Cupre St, to przez chwilę czułem się jak w dużo wyższym aucie, bo nie da się tak zespolić z autem jak w Hondzie, ale mimo wszystko, to nadal kompakt, a przesiadka do takiej Crvki, to może być szok.
Comment
-
Zamieszczone przez katana Zobacz postaKtoś jednak te hothatche kupuje, bo praktycznie każdy producent (oprócz Mazdy czy Kii) w ofercie je ma. Nie samą ekonomią też człowiek żyje, inaczej wszyscy wybierali by nowe Dacie w lpg.
Zamieszczone przez katana Zobacz postaPoza tym pozycja za kierownicą, jak i samo prowadzenie Civic vs Crv, to również przepaść. Jak przesiadłem się z X gen na Leona Cupre St, to przez chwilę czułem się jak w dużo wyższym aucie, bo nie da się tak zespolić z autem jak w Hondzie, ale mimo wszystko, to nadal kompakt, a przesiadka do takiej Crvki, to może być szok.Jak podjeżdża obok mnie RAVka to czuję się jak w hatchu. Serio. Polecam przetestować
Zamieszczone przez katana Zobacz postaNatomiast przesiadka z Xgen 1,5turbo na Crv 2,0 hybrid już taka kolorowa nie będzie, o ile kręcąc się po mieście jest w miarę podobnie (oprócz wycia), o tyle w trasie może być niemiłe zaskoczenie, bo od 100 w górę jest przepaść, zarówno w dynamice (co oczywiste), ale też w spalaniu (oporów powietrza i masy nie da się oszukać).
Comment
-
CRV zapewnia lepszą dynamikę w mieście, 0-60km/h jest szybciej niż w Civic X 1.5.
W CRV siedzi się faktycznie niżej niż w innych suv, ale dla mnie przepaść do Civica, trudno się przestawić.
CRV przy 140km/h będzie paliła 1-1.5 litra więcej od Civic 1.5 manual, przy cvt może byc podobnie bo więcej pali.
Comment
-
Zamieszczone przez Jozin Zobacz postaCRV zapewnia lepszą dynamikę w mieście, 0-60km/h jest szybciej niż w Civic X 1.5.
Zamieszczone przez Jozin Zobacz postaW CRV siedzi się faktycznie niżej niż w innych suv, ale dla mnie przepaść do Civica, trudno się przestawić.
Zamieszczone przez Jozin Zobacz postaCRV przy 140km/h będzie paliła 1-1.5 litra więcej od Civic 1.5 manual, przy cvt może byc podobnie bo więcej pali.
Najważniejsze pytanie brzmi - czy potrzebujesz takiego auta?
Comment
Comment