Zwracam się do Was z prośbą o poradę dla mojego przyjaciela z Hondą CR-V drugiej generacji z 2002 roku z silnikiem 2.0 VTEC / 150KM w benzynie (z tego co mi wychodzi z Wikipedii to będzie chyba K20A4) - auto ma niby potwierdzony (3. właściciel, pełna dokumentacja, wszystko w PL) przebieg 109 tys. km - a bierze zaskakująco dużo oleju - 1/2 skali na bagnecie na niecały tysiąc kilometrów
To trochę zaskakujące przy tak niskim przebiegu
Auto jeździ też na dziwnym oleju jakimś 5W50 - czyli już ktoś coś pod tym kątem kombinował... Zbliża się wymiana, myślimy o jakimś 10W40 zgodnie z instrukcją (np. Valvoline albo Shell Helix), ale nie wiem czy i na ile to pomoże... Jak myślicie, co może być problemem? Bo na Ten Typ Tak Ma to IMO zdecydowanie za dużo!


Comment