Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Najlepsze modele Hondy w historii

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    No nie wiem czyje kuleja... moze Twoje?

    Z czasami stjuningowanej do 300KM Integry to jest glupie porownanie. Moze porownajmy uczciwie - jaki czas zrobi zmodowana 500 konna wydmuszka na bazie FK2R?

    Mowilem o autach seryjnych. Gdzies mam czasy na torze z reszta, bo to nie swiadczy o najlepszosci auta dla mnie, ale caloksztalt prowadzenia, frajdy z jazdy, mozliwosci. Kupuje auta po tym jak dobrze sie w nich bawie, a nie ile ich maksymalnie stjuningowane wersje moga wyciagnac na polnocnej petli ...

    Z reszta, w wielu wypadkach FK8 moze byc szybsze od FK2R. Ale dla mnie nie jest tak dzikie juz. Fajniej mi sie jezdzi FK2R. Mialem ze 3 podejscia do zamiany na FK8, mialem je 2 x na weekend... ale kurde nie moge sie przekonac. Wsiadam do FK2R, wciskam +R i temat wymianki na FK8 dla mnie zamieciony.
    Last edited by Alix; 17-03-2022, 19:39.
    ............................C I V I C
    .. generacje . wersje usportowione ..silniki
    . .
    Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

    Comment


    • #17
      Ja aktualnie mam FK2R i FK8 i faktycznie FK2R jest bardziej dzikie i sapie jak szalone
      Lepsza pozycja za kierą jest w FK8 dla mnie - pewnie przez to, że w FK8 łokcie nie wiszą mi w powietrzu. Trochę w FK2R brakuje mi rev match - bo się do niego mocno przyzwyczaiłem.

      Żona ostatnio stwierdziła, że FK2R wygląda lepiej niż i30N którym jeździ na co dzień. Zresztą wgląd tych Hond to jest coś co mnie również bardzo pasuje.

      Comment


      • #18
        Pozycja w FK8 za kiera jest lepsza to zdecydowanie. Ale w FK2R mocniej spieta szpera ktora troche inaczej dociska zakrety czy bardziej "tailhappy" charakter z powodu bardziej szalonej tylnej belki skretnej chociaz powoduja ze auto jest bardziej wymagajace to nadaje mu swoista charakternosc ktora lubie. Z jednej strony w FK8 latwiej jest pojechac na 100% ale z drugiej strony wiecej adrenaliny nawet z wolniejszej jazdy buduje mi starsze autko. Jak masz oba masz na co dzien pewnie lepsze porownanie ode mnie no ale w sumie ze 2tys km za kiera FK8 tez poszalalem - pojechalem nawet specjalnie dwa razy w gorki zeby sie przekonac

        A dzwiek w FK8 no to wiesz... wydech do wymiany dla mnie To byl kolejny killer w perspektywie zmiany auta ze na Remusie w swoim FK2R nauczylem sie juz grac jak na dobrym instrumencie - odpowiednie "kiss the wall" z odcinka czy odpowiednia redukcja i leca salwy dziksze niz te wszystkie sztuczne popcorny w VAGach czy AMG wiec jak sie przesiadalem na seryjne FK8 to mialem w glowie od razu mniej KM Swoja droga do takiej zabawy revmatching trzeba wylaczyc i robic noga wlasny

        Ja jeszcze czasem na nawrotowych patelniach lubie sobie podciac go recznym - ktory jest z reszta swietny seryjnie w FK2R - w przeciwienstwie do wszystkich starszych Hond gdzie OEM byl tak gowniany ze predzej go urwiesz albo zblokujesz niz sie nim powazniej pobawisz, troche lepiej jest w FN2 czy EP3 ale to jeszcze nie to No coz ale w FK8 nie ma go wcale. Ciesze sie ze jednak w Mini JCW bedziemy mieli klasyczny rekaw

        Dlatego tez napisalem ze FK2R doceniam jako czadowa zabawke tak "out of the box". Wyjezdzasz z salonu juz swietnym pakietem, jest co trzeba. Od jazdy po wyglad. Dorzucic wydech i audio i petarda dla mnie. Pierwsze moje auto co wyprowadzilem z salonu i nie sprzedalem przed 100tys km I nie wiem czy sprzedam kiedykolwiek Mialem zmodowana "stara szkole" IVgen, z Hond otarlem sie powaznie o zakup najpierw S2000, potem Integry, ba, nawet FD2, z reszta wszystkie one swietne inwestycyjnie obecnie (szczegolnie jeszcze w miare tanio nabyta kilka lat temu Integra to dzis czysty zysk) ale... jakos to FK2R zostal najblizej serducha.
        Last edited by Alix; 18-03-2022, 09:06.
        ............................C I V I C
        .. generacje . wersje usportowione ..silniki
        . .
        Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

        Comment


        • #19
          No a moim zdaniem bez dwóch zdań najlepszą Hondą w historii całościowo jest FK8 Type R. Pewnie coś w stylu Hondy NSX da większą, bardziej oldschoolową frajdę z jazdy, natomiast FK8 wygrywa swoją wszechstronnością. Ten samochód robi wszystko wybitnie, jest niezwykle dopracowany i to widać.

          I to nie tylko moje zdanie, EVO magazine zdecydowanie się ze mną zgadza

          Redakcja EVO wybierała idealny garaż, 10 najlepszych samochodów, którymi kiedykolwiek jeździli. Type R FK8 na 10 miejscu:
          Civic Type R evo.jpg

          A tu podsumowanie mega testu hot hatchy:
          Civic evo.jpg

          Tak więc dla mnie sprawa jest jasna

          Comment

          Working...
          X