Silnik R18A2 czym sie rózni od R18Z4
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
Silnik R18A2 czym sie rózni od R18Z4
Collapse
X
-
Z wiki:
R18A2
Found in:
2006–2011 Honda Civic (European-market FN1 & FK2)
Displacement: 1.8 L; 109.8 cu in (1,799 cc)
Compression: 10.5:1
Bore & stroke: 81 mm × 87.3 mm (3.19 in × 3.44 in)
Power: 140 PS (103 kW; 138 hp) at 6,300 rpm
Torque: 17.7 kg⋅m (174 N⋅m; 128 lb⋅ft) at 4,300 rpm
cruising/economy happens during VTEC under cruising load only.
Redline: 6800 rpm
Fuel Cutoff : 7150 rpm
R18Z4
Found in:
2012-2016 – Honda Civic (European-market FK2)
Displacement: 1.8 L; 109.7 cu in (1,798 cc)
Compression: 10.6:1
Bore & stroke: 81 mm × 87.3 mm (3.19 in × 3.44 in)
Power: 145 PS (107 kW; 143 hp) at 6,500 rpm
Torque: 17.8 kg⋅m (175 N⋅m; 129 lb⋅ft) at 4,300 rpm
Redline: 6800 rpm
Fuel cut off : 7100 rpm
cruising/economy happens during VTEC under cruising load only.
Balancer Shaft on this R18.
Różnice, silnik:
R18A2 <--> R18Z4
Pojemność
1,799 <--> 1,798
Kompresję
10.5:1 <--> 10.6:1
Moc
140PS (103kW; 138HP) przy 6,300 obrotów <--> 145PS (107kW; 143hp) przy 6,500 obrotów
Moment obrotowy
174Nm przy 4300 obrotów <--> 175Nm przy 4300 obrotów
Odcinka
7150 obrotów <--> 7100 obrotów (chociaż z tym jest różnie w zależności od rocznika, wersji ecu i firmware ecu)
Comment