Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Silnik R18A2 czym sie rózni od R18Z4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Silnik R18A2 czym sie rózni od R18Z4

    Silnik R18A2 czym sie rózni od R18Z4

  • #2
    Z wiki:

    R18A2
    Found in:
    2006–2011 Honda Civic (European-market FN1 & FK2)
    Displacement: 1.8 L; 109.8 cu in (1,799 cc)
    Compression: 10.5:1
    Bore & stroke: 81 mm × 87.3 mm (3.19 in × 3.44 in)
    Power: 140 PS (103 kW; 138 hp) at 6,300 rpm
    Torque: 17.7 kg⋅m (174 N⋅m; 128 lb⋅ft) at 4,300 rpm
    cruising/economy happens during VTEC under cruising load only.
    Redline: 6800 rpm
    Fuel Cutoff : 7150 rpm

    R18Z4
    Found in:
    2012-2016 – Honda Civic (European-market FK2)
    Displacement: 1.8 L; 109.7 cu in (1,798 cc)
    Compression: 10.6:1
    Bore & stroke: 81 mm × 87.3 mm (3.19 in × 3.44 in)
    Power: 145 PS (107 kW; 143 hp) at 6,500 rpm
    Torque: 17.8 kg⋅m (175 N⋅m; 129 lb⋅ft) at 4,300 rpm
    Redline: 6800 rpm
    Fuel cut off : 7100 rpm
    cruising/economy happens during VTEC under cruising load only.
    Balancer Shaft on this R18.

    Różnice, silnik:
    R18A2 <--> R18Z4
    Pojemność
    1,799 <--> 1,798
    Kompresję
    10.5:1 <--> 10.6:1
    Moc
    140PS (103kW; 138HP) przy 6,300 obrotów <--> 145PS (107kW; 143hp) przy 6,500 obrotów
    Moment obrotowy
    174Nm przy 4300 obrotów <--> 175Nm przy 4300 obrotów
    Odcinka
    7150 obrotów <--> 7100 obrotów (chociaż z tym jest różnie w zależności od rocznika, wersji ecu i firmware ecu)

    Comment

    Working...
    X