Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
Koniec Type R w Europie
Collapse
X
-
Wiecie co te rezygnowanie w Europie z Type R, czy tam Focusa ST, oraz np. teraz takie niskie ceny GTI czy R-ek to chyba wiąże się z wprowadzeniem w 2025r. nowej normy emisji CO2 w spalinach... VW wyprzedaje jak najszybciej R-ki i GTiki w niskich cenach, żeby można było je szybko zarejestrować jeszcze w tym roku, bo pewnie potem już ich nie będą mogli sprzedać.. niestety te wszystkie nowe obostrzenia powodują, że w Europie będą już tylko elektryki i hybrydy, ewentualnie jakieś malutkie silniczki o poj. 1,0.Last edited by Grzechu; 11-06-2025, 09:16.
Comment
-
To bardziej skomplikowane. „Normalni” ludzie nie kupuja hot hatchy bo sa glosne, maja twarde zawieszenie i sa zbednie drogie. „Bogacze” nie kupuja bo nie sa prestizowe :-) Parkuje od lat na parkingu w pracy na klkaset aut. Jest tam moze w sumie kilka Audi S3, pony cars, MX5 a reszta to sieczka uzywek a jak nowe to bardziej sedany/kombi segmentu D albo suwy.
Comment
-
Zamieszczone przez matthew100 Zobacz postaTym samym ostatni Hot Hatch opuści Europę. Focus ST tez w tym roku już się zwinie. Ludzie wolą suwy i hybrydy.
Comment
-
Jakaś prawda w tym jest, bo po niespełna roku w FK8 nadal nie mogę przyzwyczaić się do rozmiaru samochodu po 8 latach w UFO. Co nie zmienia faktu, że CTR ma nadal kompletnie inny charakter od samochodów "cywilnych" o mocnych silnikach, to jednak zupełnie inne wrażenia niż przejażdżka jakimś VAGiem z 2.0 260-280KM. Jasne, grono odbiorców raczej wąskie, ale za to jak wierneAktualnie np. nie mam pojęcia jaki miałby być mój następny samochód po FK8, skoro nie będzie kolejnego CTRa - jasne, pewnie coś rodzinnego jako drugie auto, ale kandydata na generator uśmiechu brak, zostanie wrócić do marzeń o zakupie S2000.
Comment
Comment