Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Głośna praca przekładni FK8 (podobno)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Głośna praca przekładni FK8 (podobno)

    Koledzy,

    czy w waszych CTR FK8 również słychać odgłosy z pracy przekładni np. przy jeździe po dziurawej drodze, przejazdach kolejowych itd.? Dźwięk jakby coś pukało (metal o plastik, może metal o metal...). Byłem w ASO, odbyła się jazda próbna, stwierdzili że to normalna praca przekładni kierowniczej - ten model tak ma. Dźwięki są dość dobrze słyszalne, aż nie chce mi się wierzyć żeby było to normalne...

    Nie ma znaczenia prędkość z jaką się jedzie, ale nie może to być np. pojedyncza dziura/uskok, leżący policjant. Trzeba jechać jakąś kiepską drogę z licznymi dziurami lub na starym bruku albo przejazdy kolejowe. Wtedy dźwięki są idealnie słyszalne.

    Macie podobne doświadczenia?

  • #2
    Przy skręcie, przejeżdżając międzyczasie po fałdach, dziurach coś czasami puknie, ale na wprost nic, nawet po dziurach.
    Przekładnia, zawias - nie wiem. Tak jakby jakieś dobicie, ale nie luz, bo to byłyby inne dźwięki.

    Comment


    • #3
      U mnie nie ma znaczenia, mogę jechać na wprost, przy skręconych kołach - dźwięk jest taki sam. Chyba zostaje mi inne ASO...

      Myślę o tym aby się przejechać jakimś demo, żeby zbić argument ten typ tak ma...

      Comment


      • #4
        U mnie cisza. Przejedz się demo tak jak mówisz.

        Comment


        • #5
          Panowie,

          jestem po wizycie w drugim ASO. Można powiedzieć że są dwa małe sukcesy

          1. Mechanik stwierdził że rzeczywiście coś jest nie tak, coś stuka i nie jest to zapewne normalne jak to powiedzieli w pierwszym serwisie.
          2. Widać że chcą mi pomóc, a nie olać sprawę tekstem typu "ten model tak ma"

          Podczas wizyty w serwisie zostały zweryfikowane 2 rzeczy. Pierwsza to luźna klapka wlewu paliwa, podobno mieli wcześniej podobny przypadek w zwykłym CIVICU że klapka rezonowała i dawała niepokojące dźwięki podczas jazdy. Niestety to nie to... Następnie dokręcono jedną z osłon pod autem, na początku wydawało mi się że jest lepiej, ale po dłuższej jeździe stuki znowu się pojawiły...

          Jestem umówiony we wtorek na odstawienie auta na cały dzień w celu dalszej weryfikacji. Czy ktoś z Was miał podobny przypadek/doświadczenia? albo jakieś pomysły co to może być?

          Tak jak wspomniałem wcześniej, stuki pojawiają się po jeździe po dziurawej/"łatanej" drodze, musi być kilka dziur pod rząd. Najlepiej jest to słyszalne przy prędkości 40-50 km/h, stuki w mojej ocenie w przedniej części auta, w opinii mechanika - z tyłu. Jest to dźwięk jakby jakiś gumowy element uderzał o metalowy - bądź odwrotnie. To oczywiście moje odczucia, rzeczywistość może być różna Nie na każdej dziurze jest to słyszalne, dziura nie musi być duża, może to być po prostu "łata" na asfalcie, która delikatnie odstaje...

          Comment


          • #6
            U mnie też tak jest. Demo jednego z dealerów też tak miało. Na przejazdach kolejowych, łatach itp przełączam się na comfort i problem znika.

            Comment


            • #7
              Problem rozwiązany - luźna osłona

              Comment


              • #8
                no to o innych stukach mówimy

                Comment


                • #9
                  Zamieszczone przez Kuba#5943 Zobacz posta
                  no to o innych stukach mówimy
                  Niekoniecznie stuk jest specyficzny, inny serwis zastanawiał się nad zawieszeniem, poźniej przekładnią, a tu osłona...sam jestem zaskoczony.

                  Comment


                  • #10
                    ale jaka osłona?

                    Comment

                    Working...
                    X