Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Szpera - dziwne zachowanie

Collapse
X

• Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

• Szpera - dziwne zachowanie

Siemka,

Zamontowałem u siebie torsena i poza tym, że jeździ się lepiej mam jedną bardzo dziwną obserwację.
    Mianowicie auto jakby miało zwiększone opory ruchu do przodu - szybciej się zatrzymuje, szczególnie widoczne przy niskich prędkościach => to natomiast jestem w stanie sobie wytłumaczyć po prostu zwięszkonymi oporami w mechaniźmie różnicowym.
    Jednak to co mnie najbardziej zastanawia/niepokoi, to bardzo duże opory przy jeździe do tyłu - auto zatrzymuje się jakby miał lekko zaciągnięty hamulec ręczny.
    Spotkaliście się z czymś takim ??? jeszcze przy płytce może bym to zrozumiał(chociaż nie mam wogóle doświadczenia)

PS>
    Hamulce wyeliminowane, geometria ustawiona

Ja po założeniu torsena z Mfactory nie zauważyłem żadnych z powyższych objawów. Samochód toczy się swobodnie do przodu jak i do tyłu.
    Nie mam pojęcia co może być powodem takiego zachowania, ale pierwszy raz słyszę żeby miało to coś wspólnego ze szperą.

Jedyne co mi przychodzi do głowy to że podczas składania skrzyni biegów poszło coś nie tak, ja sam rozbierałem i składałem swoją skrzynię i nie bardzo mam pojęcie co można tam "skopać" ale może się da. Zakładam oczywiście że przed zmianą szpery samochód zachowywał się normalnie
    Last edited by grzes41gt; 07-12-2022, 00:17.
    Moja ko-Hanka http://www.civicforum.pl/showthread....ck-Mój-TYPE-R

Szerszeń by grzes41gt https://www.civicforum.pl/showthread...�-by-grzes41gt
    sigpic

Comment

Zamieszczone przez kazazel Zobacz posta
      Hamulce wyeliminowane, geometria ustawiona