Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Civic Si 2008 r. - sonda lambda przed katalizatorem- jakiś zamiennik?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Civic Si 2008 r. - sonda lambda przed katalizatorem- jakiś zamiennik?

    Witajcie!
    Próbuję zlokalizować jakiś zamiennik sondy lambda do mojego Civic'a Si z 2008 r. Obecnie jest założona o takim oznaczeniu: DU5 DENSO 211200-2301 03K25-17. Czy ktoś ma pomysł, gdzie i jaki zamiennik mogę dostać? Na obecną chwilę jedyna możliwość, to zakup oryginału przez salon Hondy i koszt jej jest trochę kosmiczny biorąc pod uwagę, że sondy tej marki chodzą w granicach 500-600 zł (no wiadomo, w zależności od modelu), a i dostępna by była za 3 miesiące. Znalazłem na e-bay jakieś używane egzemplarze, ale czy warto inwestować w używkę, zwłaszcza, że w jednej z nich "kilometrarz" samochodu, z którego ją wyjęto jest dużo wyższy, niż obecnie ja posiadam w swoim modelu Niestety diagnostyka kontrolki "Check engine" pod kompem wskazuje, że winowajcą jest ta sonda i będzie do wymiany, dlatego pytam, czy istnieje może jakiś zamiennik, albo ewentualnie zakup jakiego modelu spasowałby do mojej hondy? Niestety żaden sklep nie był w stanie mi pomóc...Sondy o tym oznaczeniu nie ma nawet w katalogu dostępnym na stronie Denso, co w ogóle jest dziwne Dlatego zwracam się do Was z tym pytaniem. Albo może macie inny pomysł, co może być przyczyną świecenia się tej kontrolki, w szczególności zimą, bo jak przyjdą cieplejsze dni, to ona gaśnie samodzielnie...Z góry dzięki za wszelkie sugestie. Pozdrawiam!

  • #2
    no niestety, z sondami łatwo nie jest, można wtopić kasę idąc "na skróty", na pewno jest to jeden z elementów który nie zaryzykowałbym kupić używki. Nowa 500-600zł? z tym oznaczeniem? no to jeszcze nie jest tak źle. Nie zrozumiałem co kosztuje te 500zł - sondy tej marki? no sonda sondzie nie równa.
    Sklep Ci nie pomoże bo nie wezmą na siebie odpowiedzialności za to że nie zadziała, bo sondy jako elementu elektrycznego oddać nie można. Więc trzeba się 6 razy zastanowić zanim się zdecydujesz na zakup.
    Tu jest zamiennik, może po tym numerze szukaj:
    36532-RRA-004 234-4358




    było by to??
    Oxygen Sensor Rear 36532-RRA-004 For Honda Civic Acura CSX 06-11 2.0L 234-4358 | eBay Motors, Parts & Accessories, Car & Truck Parts & Accessories | eBay!


    najlepiej było by gdybyś podał kod błędu.
    Zamieszczone przez Fifek9012 Zobacz posta
    Albo może macie inny pomysł, co może być przyczyną świecenia się tej kontrolki, !
    Last edited by rambo7; 28-02-2022, 12:41.
    Kierownik Działu Diesla

    Comment


    • #3
      Dzięki za szybką odpowiedź. Więc od początku...A raczej od końca. Z kodem błędu będzie niestety problem, bo zdiagnozował to gość na swoim komputerku i stwierdził, że to sonda jest do wymiany i od tego by zaczął, a nie podał mi numeru kodu Co do podanych przez Ciebie zamienników, to nie wiem, czy podejdą, bo niestety nie znam się na tym Ale będę miał to na uwadze i skonsultuje to z kimś. Osobiście znalazłem takie coś:







      Ale też nie mam pewności, czy to to Według tabelek zamieszczonych pod podanymi linkami, sondy te pasują/są kompatybilne z tymi modelami hond. Ale nie wiem na co jeszcze ewentualnie zwrócić uwagę, żeby nie wtopić...

      Jeśli chodzi o sondy za 500-600 zł, to widziałem po prostu, że z tej firmy niektóre właśnie tyle kosztują Ale ta moja, a raczej z tym oznaczeniem, to koszt rzędu 1300 zł Troszkę mi szkoda takiej kwoty, tym bardziej, że niedawno wymieniłem komplet opon letnich/zimowych, sprzęgło, hamulce

      Edit: znalazłem tu na forum jakąś stronkę, gdzie można znaleźć części, na której faktycznie pokazuje, że ten numer podany przez Ciebie 36532-RRA-004 odpowiada sondzie pasującej do mojej...Hmmm muszę to jeszcze jakoś zweryfikować
      Last edited by Fifek9012; 28-02-2022, 14:20.

      Comment


      • #4
        Oczywiście, że z używką można wtopić i najlepiej kupić nową bo jednak jest gwarancja, że posłuży dłużej. W przypadku mojego auta nowa kosztuje w serwisie 1850zł więc ja byłem zmuszony właściwie od razu szukać używki. Znalazłem używkę, zakupiłem z gwarancją rozruchowa 2tyg - możliwość zwrotu jak każdej części kupionej w necie - zapytałem wcześniej sprzedającego czy mu to pasuje, czy daje gwarancje ze sprawna i sam zaproponował odesłanie w przypadku gdyby nie działała. Podłączyłem - działa do dziś. Podpowiadam takie wyjście bo może się przyda. Dodatkowo możesz kupić taką używkę z dokładnie takiego samego modelu auta jak dobrze poszukasz więc masz w 99% pewność, że będzie pasować.
        Story:Civic: SL-> ED4 D15B2-> EG4 D15B3-> EJ2 D15B7-140KM-> Integra TypeR DC2 B18C6-214KM-> Si FG2 K20Z3-223KM->VolvoC30/SuzukiSS/FiestaST2->FK7 L15B7+
        Now: FL1 Boost Blue L15B7+Honda Forza 125 2023 +Honda HR-V 4x4 1.8 2021+FIT 2012

        Comment


        • #5
          No właśnie pod tymi linkami, co wkleiłem w swoim poście piszą ludzie, że niby pochodzi ta sonda z takiego modelu, jak mój, a przynajmniej do takiego pasuje nie wiem, co o tym myśleć z drugiej strony, kto nie ryzykuje, ten szampana nie pije mam możliwość zakupienia jej w USA i przesłania do siebie, także w razie czego jest też możliwość bezproblemowego zwrotu. Ktoś z rodzinki, którą posiadam w US orientował się też o zakup nowej w USA to koszt w granicach 300$...gdyby dolar był troszkę tańszy, to bym pewnie podjął się zakupu, bo to cena za nową...A tak to nie wiem, jeszcze muszę na spokojnie przemyśleć, czy lepiej dołożyć, czy zaryzykować z którąś z tych używanych Ewentualnie pomyśleć o nowym zamienniku, bo wygląda na to, że można coś wyhaczyć w dobrej cenie

          Comment


          • #6
            W przypadku używki to ja bym szukał w PL w kosztach niższych i terminach szybszych....

            a z nowych to przypadkiem nie pasuje? https://jarusnet.pl/dox-0593
            Last edited by Lcfr; 28-02-2022, 15:07.
            Story:Civic: SL-> ED4 D15B2-> EG4 D15B3-> EJ2 D15B7-140KM-> Integra TypeR DC2 B18C6-214KM-> Si FG2 K20Z3-223KM->VolvoC30/SuzukiSS/FiestaST2->FK7 L15B7+
            Now: FL1 Boost Blue L15B7+Honda Forza 125 2023 +Honda HR-V 4x4 1.8 2021+FIT 2012

            Comment


            • #7
              Zamieszczone przez Fifek9012 Zobacz posta
              Z kodem błędu będzie niestety problem, bo zdiagnozował to gość na swoim komputerku i stwierdził
              no i tu jest niepewność, bo nie wiadomo czym to robił jakim sprzętem i na jakim programie, bywa że są rozbieżności w definicji kodu. Jeśli komuś dasz silnik na diagnostykę, zawsze po proś aby pokazał, kod błędu, spisz sobie, zrób foto, musisz mieć to 100% pewne bo pomyłka to "brnięcie w chaszcze".
              Na podstawie kodu sami tutaj byśmy zweryfikowali ten kod i to co on oznacza i co można zrobić.
              A jak to nie jest sonda tylko np katalizator? ...a sonda pierwsza czy druga ?
              Twoje teraz informacje sa niepewne, lepiej byłoby to zweryfikować i podpiąć się ponownie do jakiegoś innego urządzenia i sprawdzić czy to samo "wypluje".
              Na tym etapie bym nic nie kupował.
              Zajrzyj do YT i poszukaj filmów w USA SI był popularny i sporo tam jest filmów dot problemów z sondą.
              Poszukaj też filmów jak diagnozować kody błędów bez urządzenia, sprawdź czy są jakieś konfiguracje na przyciski na spinacz czy inne metody wydobycia na wyświetlaczu auta kodu.
              Kierownik Działu Diesla

              Comment


              • #8
                Zamieszczone przez Lcfr Zobacz posta
                W przypadku używki to ja bym szukał w PL w kosztach niższych i terminach szybszych....

                a z nowych to przypadkiem nie pasuje? https://jarusnet.pl/dox-0593
                W tym problem, że w Polsce nie ma szans, żeby dostać nawet używaną...Przeszukałem allegro,olx i inne i niestety wszędzie brak...W sklepie żadnym nie znalazłem, ani też zamiennika...Co do tej z linka, to w jaki sposób mogę to sprawdzić? niestety na stronie brak jakichkolwiek danych odnośnie sprzedawanej, a i swoją mam obecnie wpiętą, bo samochód jeździ na co dzień, a jedynym mankamentem jest wyższe spalanie i palący się "Check", na mocy nie traci...A z tego co widzę, to kod silnika się nie zgadza, bo w tej z linku jest K20Z4 a mój silnik to K20Z3 ale też nie mam pewności, musiałbym rzucić okiem...

                Zamieszczone przez rambo7 Zobacz posta
                no i tu jest niepewność, bo nie wiadomo czym to robił jakim sprzętem i na jakim programie, bywa że są rozbieżności w definicji kodu. Jeśli komuś dasz silnik na diagnostykę, zawsze po proś aby pokazał, kod błędu, spisz sobie, zrób foto, musisz mieć to 100% pewne bo pomyłka to "brnięcie w chaszcze".
                Na podstawie kodu sami tutaj byśmy zweryfikowali ten kod i to co on oznacza i co można zrobić.
                A jak to nie jest sonda tylko np katalizator? ...a sonda pierwsza czy druga ?
                Twoje teraz informacje sa niepewne, lepiej byłoby to zweryfikować i podpiąć się ponownie do jakiegoś innego urządzenia i sprawdzić czy to samo "wypluje".
                Na tym etapie bym nic nie kupował.
                Zajrzyj do YT i poszukaj filmów w USA SI był popularny i sporo tam jest filmów dot problemów z sondą.
                Poszukaj też filmów jak diagnozować kody błędów bez urządzenia, sprawdź czy są jakieś konfiguracje na przyciski na spinacz czy inne metody wydobycia na wyświetlaczu auta kodu.
                Sonda pierwsza przed katalizatorem, z tego co mi powiedziano. Na przyszłość będę pamietał, aczkolwiek byłem u dwóch osób z tym i w obu przypadkach się potwierdziło. Jeden z mechaników jeszcze sugerował pogrzebać przy zaworach ale później się rozchorował i nie zdążył mi tego przetestować...Ale oboje mówili o sondzie. Może spróbuje jeszcze raz podjechać i podpiąć auto pod kompa, ale trudno powiedzieć kiedy...

                https://www.youtube.com/watch?v=w4W_dAdrLoM czy o to chodzi, żeby w ten sposób go zdiagnozować? Wybacz, ale jestem zielony w tych tematach auto mi służyło do jazdy z punktu A do punktu B i nawet nie wiedziałem, że jest coś takiego jak procedura startu, czy chociażby jakie było oznaczenie silnika dopiero niedawno zostałem uświadomiony takich rzeczy
                Last edited by rambo7; 01-03-2022, 08:14.

                Comment


                • #9
                  Zamieszczone przez Fifek9012 Zobacz posta
                  W tym problem, że w Polsce nie ma szans, żeby dostać nawet używaną...Przeszukałem allegro,olx i inne i niestety wszędzie brak...W sklepie żadnym nie znalazłem, ani też zamiennika...Co do tej z linka, to w jaki sposób mogę to sprawdzić? niestety na stronie brak jakichkolwiek danych odnośnie sprzedawanej, a i swoją mam obecnie wpiętą, bo samochód jeździ na co dzień, a jedynym mankamentem jest wyższe spalanie i palący się "Check", na mocy nie traci...A z tego co widzę, to kod silnika się nie zgadza, bo w tej z linku jest K20Z4 a mój silnik to K20Z3 ale też nie mam pewności, musiałbym rzucić okiem...
                  Niestety pozostaje Ci szukać dopasowując ilość kabli, wtyczkę oraz opis. Nie wiem jak szukałeś ale jeżeli oznaczeniami to za mało. Czasem ludzie sprzedają "sonda do civic 2.0", "Sonda do civic si" itd itd - jak tak znalazłem swoją za 140zł...
                  Generalnie to awaria sondy z tymi objawami jest prawdopodobna - w tej pierwszej pada grzałka i masz tak jak opisujesz.
                  Po drugie bym sprawdził kod błędu (jak jest dobre urządzenie to samo wyrzuci opis że awaria grzałki sondy)
                  Po trzecie poszukałbym info czy sondy z silników K serii (k20a2, k20a3, k20z4, K20z3) są wymienne - to jest bardzo podobny silnik i jest dużo prawdopodobieństwa że są wymienne. Wiem chyba nawet gdzie takie info zdobyć... Właściciel JHM service powinien wiedzieć
                  Po 4te szukałbym właśnie tym tropem zamiennika, używki. Z tego co pamiętam tam jest zwykła 4przewodowa sonda i znalezienie jej zamiennika jest dużo bardziej prawdopodobne niż np mojej z L15B7 - na 5 żył z tzw. kapturkiem...
                  Po 5te - (nieaktualne bo jest info edit i wiadomo jak wygląda z filmów)
                  Poszukałbym też w necie czy ktoś sprzedaje części od SI - czy sedan czy QP obojętne i dzwonił czy nie ma sondy...
                  takie pomysły by nie wydawać 1300zł mi przychodzą do głowy...



                  EDIT:
                  Generalnie jak poszukałem to ważny jest chyba dla Ciebie numer: DU5 211200
                  Z forum Accorda wychodzi, że ciężko z zamiennikami - temat może się przydać: http://www.accordklubpolska.pl/index...-do-20-155-km/
                  numer oem to chyba: 36531-RBB-003 w przypadku ACCORDA wiec trzeba by poszukać czy także i civic???
                  ????? ------> https://pl.aliexpress.com/item/4000173962663.html
                  więc albo właśnie takie kroki w ciemno z podobnymi aukcjami albo szukanie w PL używki po modelu auta.... - jak ktoś ma rozbite SI to dzwonienie i pytanie...\

                  no to może trochę pomoże żeby wygląd dopasować. Gość ma co prawda nieseryjny kolektor ale sonda chyba jest seryjna więc wiadomo jak wygląda: https://www.youtube.com/watch?v=0NuoP71bsm0 Niestety pokazał wszystko oprócz oznaczenia sondy a ciężko odczytać z pudełka bo akurat tego nie pokazuje...

                  natomiast w tym filmie w 0:46 i 7:29 chyba masz oznaczenia DENSO.... wychodzi że masz szukać DU5 211200


                  i wychodzi mi, że to jest to samo co w przytaczanym powyżej Accordzie bo 36531-RBB-003 = DU5 211200 zamiennie





                  Gdyby mój tok myślenia był ok? to masz sondę za 400zł nową... chyba, że idąc dalej znajdziesz tańszą z oznaczeniem z opisu: Symbol: dox 1424 / dox1424 - którą bardzo prawdopodobne że jest taką samą sondą (nowe oznaczenie czy cos...)


                  EDIT ostatni
                  Zastrzegam, że nie biorę odpowiedzialność za ta dedukcję Pomogłem, poszukałem. Sam bym tak zrobił jak powyżej opisałem.
                  Jednocześnie już znalazłem że sonda o oznaczeniu 36531-RBB-003 = DU5 211200 = Denso DOX-1424
                  potrafi być OK (patrz komentarze)

                  i niby ta sama już nie jest OK nawet do Accorda - cena chyba sugeruje podróbkę niestety...
                  Last edited by Lcfr; 28-02-2022, 22:24.
                  Story:Civic: SL-> ED4 D15B2-> EG4 D15B3-> EJ2 D15B7-140KM-> Integra TypeR DC2 B18C6-214KM-> Si FG2 K20Z3-223KM->VolvoC30/SuzukiSS/FiestaST2->FK7 L15B7+
                  Now: FL1 Boost Blue L15B7+Honda Forza 125 2023 +Honda HR-V 4x4 1.8 2021+FIT 2012

                  Comment


                  • #10
                    Dzięki za wyczerpującą wypowiedź! Tak, ja szukałem samymi oznaczeniami, bo taką dostałem informację, że musi się to wszystko zgadzać, żeby najlepiej kupić taką, jak oryginał, żeby wszystko sprawnie działało. Niestety, nie bardzo szło znaleźć po oznaczeniach, jedynie na e-bay używaną, do których linki podałem wcześniej. Napisałem do dwóch osób zza granicy i zobaczymy, co mi odpiszą łącznie z wysyłką wyjdzie około 200 zł, więc w razie, gdyby nie przyszło to, co chciałem i nie będzie działać, to pójdzie w kosz...lub na sprzedaż Bo nową udało się jedynie zorganizować z salonu Hondy i, jak pisałem wcześniej - koszt 1300 zł, natomiast w usa 320$ dokładnie, bo rozmawiałem z wujkiem właśnie Także na jedno wychodzi. Niestety OEM'a nie znam, pewnie byłoby łatwiej, a nie mam jej jak wyjąć...Mam mechanika, który mi to zrobił, żeby zczytać oznaczenie i kazał szukać, bo samemu klucza nie posiadam Pytałem nawet w różnych sklepach o zamiennik mając ją w ręce i nie udało się nic zdobyć...No nic, postaram się coś zorganizować, bo to nie jest pilne (auto jeździ, a robi się cieplej, więc niewykluczone, że kontrolka sama zgaśnie) a na spokojnie spróbuje coś zorganizować. Dzieki wielkie za nakierowanie mnie na co zwracać uwagę i będę jeszcze szukał, chyba że to, co zamówię z e-bay'a okaże się strzałem w 10 Bo wpisuje jeszcze takie hasła, jak wspomniałeś (honda civic si sonda itd) i wyskakuje coś, ale nie mam pojęcia, czy to to, musiałbym mieć ją w ręce, żeby porównywać, a auto użytkuje na co dzień, więc takie jej wyjęcie wiązałoby się z zostawieniem auta u mechanika lub pod blokiem...Chyba, że uda się wjechać na podnośnik i zrobić fotkę, wtedy będzie trochę łatwiej no ale nie za bardzo mam gdzie, moze coś zorganizuje... Dzieki wszystkim za pomoc! Pozdrawiam!

                    Comment


                    • #11
                      Nic nie musisz wykręcać - na filmach, które wrzuciłem masz raczej dokładny obraz tego co tam jest, wiec masz jak porównać. Tam w 2gim filmiku sadząc po komentarzach była fabryczna sonda i padła. Jak poczytasz wątek accorda to tam cos jest wspomniane, że oni jakoś ją czyścili papierkiem i benzyną i "ożywała". Ale... to chyba wtedy jak jest brudna bo jak padła grzałka (a to byś wiedział mając symbol błędu z interfejsu diagnostycznego o który pytamy - no i najczęściej pada właśnie grzałka) to IMO takie czyszczenie nic nie da...
                      W mojej ocenie musisz szukać takich numerów: 36531-RBB-003 = DU5 211200
                      tyle, że DENSO 211200 ma różne końcówki : 2301, 24xx itd
                      Nie wiem czy to jest zamienne - to może być zamienne i jest oznaczeniem do modelu (civic/accord/crv) ale równie dobrze i nie być... wg mnie jest zamienne bo ma wspólny mianownik 36531-RBB-003
                      Last edited by Lcfr; 28-02-2022, 22:41.
                      Story:Civic: SL-> ED4 D15B2-> EG4 D15B3-> EJ2 D15B7-140KM-> Integra TypeR DC2 B18C6-214KM-> Si FG2 K20Z3-223KM->VolvoC30/SuzukiSS/FiestaST2->FK7 L15B7+
                      Now: FL1 Boost Blue L15B7+Honda Forza 125 2023 +Honda HR-V 4x4 1.8 2021+FIT 2012

                      Comment


                      • #12
                        O kurcze, nie widziałem wczoraj Twoich edycji wcześniejszego posta pisząc swojego kurcze super i jeszcze raz, bardzo, ale to bardzo Ci dziekuję za poświęcenie czasu na znalezienie takich informacji i wyszukanie tych sond szczerze mówiąc, chyba zaryzykuje aby kupić którąś z tych, podanych przez Ciebie...400 zł a 1300 to jednak różnica trzykrotna... Więc nawet gdyby nie podeszła, to nie będzie szkoda takiej kwoty a nuż podejdzie i zgaśnie check, a w razie czego mam 14 dni na odstąpienie od umowy w tych, co podałeś (a może uda się znaleźć jeszcze coś taniej, chociaż i tak te kwoty nie powalają, żeby szukać 5-50 zł taniej) więc może akurat się sprawdzi, a jak nie to ją po prostu oddam (wiadomo, nieużywaną, bo pierw przyrównam starą do tej nowej , czy chociaż gabarytowo jest podobna) Rozumiem, że nie bierzesz odpowiedzialności za swoje rady i nie myśl, że do takowej bym Cię pociągał ale i tak, z tego co wywnioskowałem to ma to wszystko swój logiczny sens i warto w sumie spróbować coś pokombinować Jeszcze się zastanowię, może gdzieś uda mi się znaleźć informacje na ten temat, żeby mieć większą pewność, albo po prostu podejmę ryzyko jedyne, czym ryzykuje, to utrata kasy, no bo z autem chyba nie powinno się nic stać po podpięciu tej? Raz jeszcze dziękuję Pozdrawiam!

                        Comment


                        • #13
                          Ja jeszcze tak odświeżę ten temat,bo w rozmowie z ojcem ustaliłem taki numer sondy oryginalnej: 36531-RA-003 bo taki podano mu w salonie Hondy... Niby podobny do tego,co podano w tym temacie ale jednak jest różnica... myślicie że warto podjąć ryzyko? Znaczy i tak z zakupem go podejmę, ale czy może nie szukać czegoś innego niż z tym oznaczeniem DOX? pisałem do jednego sklepu z allegro w sprawie tej właśnie sondy i dostałem odpowiedź, że po Vin wychodzi, że ta sonda jednak nie podejdzie,a w katalogach wyskakuje im oryginał ale oni go nie posiadają... Także nie wiem,do wieczora jeszcze przemyśle i albo zamówię albo nie...do tego czasu może ktoś jeszcze się wypowie w tym temacie? Z góry dziękuję!


                          Edit:a czy to nie będzie to przypadkiem??? https://allegro.pl/oferta/sonda-lamb...11-11647440277 bo tak szukam i kombinuje a może to to po prostu...Czyli taka,jak podałeś z linku tego jarusnet. Już sam nie wiem... niby tam jest podane oznaczenie silnika k20z4 a ja mówiłem o Z3 ale Z3 to oznaczenie do silnika 198 KM i 147 kW a ja mam 201km i 148 kW więc chyba jednak będzie oznaczenie k20z4 (nie wiem już nie pamiętam a nie mam jak sprawdzić pisząc post, ale patrząc na różne filmiki z Ameryki to jednak byłoby Z3...ehh dramat, najlepiej będzie sprawdzić po prostu)

                          Jeszcze jeden edit: z filmiku na YouTube, który został podany tu w temacie ta sonda, którą gość założył ma oznaczenie Denso 234-9076. Widać to na filmie i spróbowałem wrzucić takie hasło w google i wychodzi, że jest to sonda uniwersalna po prostu... koleś pisał w komentarzach że wszystko działa,check zgasł i w ogóle. Ale oczywiście takowej u nas nie dostanie o tym oznaczeniu a przynajmniej ja nie znalazłem...tak więc chyba po prostu kupię którąś z tych co podałem i będziemy widzieć co się będzie działo bo wszystkie te sondy mają podobne parametry i jedynie różnią się długością kabelka,więc z drugiej strony dlaczego miałoby to nie zadziałać?
                          Last edited by Fifek9012; 02-03-2022, 20:12.

                          Comment


                          • #14
                            Oryginalny numer to 36531-RRA-013
                            Wydaje mi się,że zagrałaby z europejskiego FN2,ale pewności tutaj nie ma
                            Często te uniwersalne nie grają choć denso... kto wie??

                            Comment


                            • #15
                              Jak chcesz przycebulić to tu masz używaną sondę


                              Pasuje do L15A1 oraz K20z3. Te dedykowane do K20z4 mają gładkie końcówki, a te do K20z3 mają przetłoczenia. Moim zdaniem jeden pies. Ma być szerokopasmowa, cyrkonowa, gwint się zgadzać i odpowiednio długi kabelek.
                              Auto kierownika: Honda Civic VIII gen (FD7) Comfort, R18A2, 2011r. Był Civic VI 1.4 MB2 1995r., Accord VI 1.8 CH6 2001r.
                              Auto kierowniczki: Honda Civic VII gen (EU8) LS, Hatchback 5d, D16V1 2004r.

                              Comment

                              Working...
                              X