Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Sprzęgło, jak chodzi? Jakie nowe?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Sprzęgło, jak chodzi? Jakie nowe?

    Hej Wam,
    Stałem sie posiadaczem TypeR 2007 , nie mam porównania do innych i stąd moje pytanie czy u was również sprzęgło dość ciężko chodzi (jak w dieselu) i ma mały skok tzn. pomiędzy wciśniętym pedałem a puszczonym ok. 6cm. wyglada mi to jakby bylo zapadnięte ale biegi wchodzą lekko.
    Jakie polecacie nowe (poza OEM)?

    Witamy się w dziale powitań, nie w dziale technicznym, zarazem powinien być to pierwszy wpis. Regulamin pkt 2.
    Last edited by rambo7; 19-07-2017, 08:31. Powód: Regulamin pkt 2.

  • #2
    Przepraszam,
    Jak edytowac ten post?

    Comment


    • #3
      Nie mam żadnych przeskoków i chodzi lekko, ja również mam z 2007 roku. Miałeś już wymieniane? ile ma przebiegu?
      Zapraszam do obserwowania i komentowania: RED ===DREAM===TYPE R

      Comment


      • #4
        Przeskoków nie ma ale zakres sprzegła pomiedzy luzem a braniem sprzegła to jakies 6cm . 148k km rzekomo wymieniane rok temu przez poprzedniego właściciela (brak papierów potwierdzających)

        Comment


        • #5
          Dziś jeszcze trochę pośmigam, sprawdzę jak ja mam i napiszę dziś wieczorem Moim zdaniem na ok. 6cm to ok ale co do wymiany sprzęgła dowiesz się tylko rozbierając skrzynie a pewnie teraz nie wymieniasz . Wszystkie biegi a w szczególności 2 dobrze Ci wchodzi?
          Zapraszam do obserwowania i komentowania: RED ===DREAM===TYPE R

          Comment


          • #6
            Zamieszczone przez MateuszG Zobacz posta
            Hej Wam,
            Stałem sie posiadaczem TypeR 2007 , nie mam porównania do innych i stąd moje pytanie czy u was również sprzęgło dość ciężko chodzi (jak w dieselu) i ma mały skok tzn. pomiędzy wciśniętym pedałem a puszczonym ok. 6cm. wyglada mi to jakby bylo zapadnięte ale biegi wchodzą lekko.
            Jakie polecacie nowe (poza OEM)?

            Witamy się w dziale powitań, nie w dziale technicznym, zarazem powinien być to pierwszy wpis. Regulamin pkt 2.
            Sprzęgło w FN2 przy w miarę normalnej eksploatacji wytrzymuje ok. 100tyś. km. Powinno "chodzić" lekko bez jakichkolwiek oporów, sam pedał może "chrupać" i skrzypieć (prowadzona akcja serwisowa Hondy).
            Jeżeli chodzi o wybór nowego, to wszystko zależy jaką autko ma obecnie moc lub w niedalekiej przyszłości jaką chcesz osiągnąć.
            Jeżeli auto jest niegrzebane lub +- 250 kM i tyleż samo momentu to w zupełności wystarczy OEM, Exedy - lepiej jak już to brać stage 1, na temat podstawowego opinie są różne z przewagą na nie. 250 i więcej to jeżeli nie chcesz mieć problemów z montażem i późniejszą eksploatacją to oczywiście TODA lub Mugen Copper Fiber, "chodzą" bardzo podobnie do OEM i nie trzeba być i nie trzeba być inż. żeby je ustawić.

            Comment


            • #7
              Mateusz u mnie jest tak samo( no może ciutke szybciej) a mam 93 tyś przejechane i już czuje,że pomału za jakieś 5-6 tyś będę wymieniał u siebie, tak jak kolega wyżej napisał, sprzęgło zazwyczaj wytrzymuje 100 tyś, zależy od stylu jazdy. Jeśli masz 148 i było coś wymieniane to nie powinno nic się dziać. Sprawdź przy bardziej agresywnej jeździe jak Ci wchodzą biegi.
              Zapraszam do obserwowania i komentowania: RED ===DREAM===TYPE R

              Comment


              • #8
                jakbyś miał blisko to zapraszam do Mechanika Samochodowa Kraków , ponieważ tam ci dokładne po kolei sprawdzą całe auto i doradzą co z tym sprzęgłem może być nie tak a co jest ok z innymi częściami w twoim aucie bo auto to zawsze rożne dźwięki jak się psuje wydaje.

                Comment


                • #9
                  Biegi zaczynają trochę gorzej wchodzić, wydaje mi się że kończy się sprzęgło bo poprzedni właściciel założył tani zamiennik.

                  Comment


                  • #10
                    odświeżę troszkę bo mam podobnie. Też mi pedał chodzi dość "ciężko", podobnie jak u Ciebie ponoć było robione "chwilę temu" no ale... u Ciebie pomogła wymiana? Faktycznie było już zużyte? Jeśli tak to chyba czeka mnie więcej wymian bo biegi też lekko nie się nie zapinają :P

                    Comment


                    • #11
                      Zamieszczone przez MarcinFN2 Zobacz posta
                      odświeżę troszkę bo mam podobnie. Też mi pedał chodzi dość "ciężko", podobnie jak u Ciebie ponoć było robione "chwilę temu" no ale... u Ciebie pomogła wymiana? Faktycznie było już zużyte? Jeśli tak to chyba czeka mnie więcej wymian bo biegi też lekko nie się nie zapinają :P
                      Dla FN2, przebiegiem krytycznym dla sprzęgła, przy w miarę normalnej eksploatacji, jest ok. 100tyś. km, rozmawiamy o silniku nie modzonym. Przyczyną może być oczywiście wyeksploatowane sprzęgło ale również zacierający się wysprzęglik (np. poprzez niewymieniany płyn hamulcowy). W przypadku skrzyni biegów może pomóc wymiana oleju (serwisowo chyba co 100tyś.). Takie wróżenie z fusów.

                      Comment


                      • #12
                        Wracam do tematu bo wymieniłem olej w skrzyni. Przypadkiem natknąłem się na markę Yacco, pogrzebałem, poczytałem i....kupiłem :P Zalałem Yacco bvx 500x 75w80 i O NIEBO LEPIEJ przy wymianie do silnika chyba też zaleje Yacco

                        Comment

                        Working...
                        X