ostatnio czytałem artykuł i było napisana ze skrzynie lubią się psuć i tu moje pytanie bo wyczytałem ze warto wymienić olej w skrzyni i tez bylo zeby zrobic regulacja luzu zaworowego ? Bo u mnie sprzeglo jest troche twarde nie bierze od dolu ale 2 biek nie raz trzeba poprawiac zeby wrzucic ? Mial ktos do czynienia z jakimiś problemami w skrzyni ? bo jestem kompletnie zielony w tych tematach
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
Skrzynia w Fn2
Collapse
X
-
A masz jakąś dokumentację albo możesz sprawdzić czy luzy zaworowe i olej w skrzyni były wymieniane? Od tego warto zacząć, może ktoś to nie tak dawno robił, wtedy szkoda zachodu. Niestety w usportowionym aucie czasem skrzynia ma ciężkie życie, może być niestety tak z tego co piszesz, że np. synchronizator 2 biegu jest niesprawny... ale trudno to zdiagnozować z klawiatury kompa............................C I V I C
.. generacje . wersje usportowione ..silniki
.
.
Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO
-
Zamieszczone przez mario86 Zobacz postaA twardość sprzęgła od czegoś zależy ?
Comment
-
nie wiem szczerze samochód ma przejechane 125 tys ,jak bylo traktowane bo jestem 4 użytkownikiem z tego moj poprzednik mial je 6 miesiecy bo mieszka w norwegii i nie oplacalo mu sie trzymac , jest z salonu Polskiego,a 2 wlasciciel z Poznania mial swoj warsztat , sprzęgło jest twardsze niz np u moich rodzicow w octavi bierze w miare bo jak naciskam i puszczam od podlogi to bierze
Comment
-
Zamieszczone przez mario86 Zobacz postanie wiem szczerze samochód ma przejechane 125 tys ,jak bylo traktowane bo jestem 4 użytkownikiem z tego moj poprzednik mial je 6 miesiecy bo mieszka w norwegii i nie oplacalo mu sie trzymac , jest z salonu Polskiego,a 2 wlasciciel z Poznania mial swoj warsztat , sprzęgło jest twardsze niz np u moich rodzicow w octavi bierze w miare bo jak naciskam i puszczam od podlogi to bierze
Comment
-