Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Felga 14x5J/ opona Barum 175/65/R14

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Felga 14x5J/ opona Barum 175/65/R14

    Witam!
    Otóż mam pytanko, czy do owych felg 4x100 14x5J będą pasować oponki
    175/65R14.
    To moje pierwsze samodzielne kupno opon więc proszę o wyrozumiałość:P
    Myślałem o Barum Polaris 2 , co o nich sadzicie ?

    pozdrawiam

  • #2
    barum odradzam strasznie wyja przy predkosciach ponad 130km/h

    Comment


    • #3
      a co innego polecasz?
      I jak tą rozmiarówką , bedzie pasować 175/65R14 ? Obczaiłem już kilka tych kalkulatorów opon do modelu auta i w każdym prawie co innego jako standard do civica wychodzi :/

      Comment


      • #4
        ROzmiar będzie pasował sam właśnie takie kupiłem - będą tylko trochę węższe niż standardowe 185/60. Generalnie zaleca się kupować węższe na zimę. Ja kupiłem Goodyer ultragrip 7+ i jestem zadowolony są bardzo ciche i dobrze się wgryzają w śnieg (dzisiaj sprawdzone) ale gdybym miał jeszcze raz kupować wziąłbym takie same jak letnie 185/60 szczególnie przy tych goodyerach bo nie dość że są węższe to jeszcze bieżnik jest taki że optycznie opona wydaje się węższa

        Comment


        • #5
          te 185/60 miales na feldze 14 ?
          A co do 175/65 , nie są za niskie ?

          Comment


          • #6
            185/60 na 14 alu oryginalnie. A 175/65 założyłem na 14 stalową i jakos nie widac żeby niżej stała, widoczną rożnicą jes szerokość. Jak sprawdzałem na porównywarce to obie różniły sie o 0,8% czyli w granicach dopuszczalnych (do 2% bodajrze)

            Comment


            • #7
              A na której Ci się lepiej jeździło ? 180/60 czy 175/65 ?
              Last edited by Crisu; 15-12-2009, 20:41.

              Comment


              • #8
                na wodzie i sniegu lepsze sa wezsze

                Comment


                • #9
                  a co sądzicie o Dayton DW510 ? Recenzje zbiera niezłe ale wiadomo, 40% piszą sprzedawcy

                  Comment


                  • #10
                    Jak napisał samuraj na zimę na wodę i śnieg zaleca sie węższe żeby sie lepiej wgryzały w śnieg (na lodzie i tak nic nie pomoże)
                    Crisu na której sie lepiej jeździło to kwestia indywidualna zależna od wielu czynników, jak ciśnienie w oponach, stan zużycia opon itd. na szerszych jest pewniejsze prowadzenie przy wysokich prędkościach (chociaż i na zimówkach przy 180 jes ok
                    Generalnie jak ktoś ma zamiar pojeździć samochodem ze 4 lata to moim zdaniem lepiej kupić 4 nowe dobre opony i nie oszczędzać. Tu chodzi przecież o bezpieczeństwo. Aha i nie zakładac nigdy zjechanych opon na tył. MIałem przygode że przy 30 km/h na prostej drodze na śniegu obróciło o 360. Teraz na nowych takie obroty tylko na ręcznym pod auchan

                    Comment


                    • #11
                      Jak napisał samuraj na zimę na wodę i śnieg zaleca sie węższe żeby sie lepiej wgryzały w śnieg (na lodzie i tak nic nie pomoże)
                      Crisu na której sie lepiej jeździło to kwestia indywidualna zależna od wielu czynników, jak ciśnienie w oponach, stan zużycia opon itd. na szerszych jest pewniejsze prowadzenie przy wysokich prędkościach (chociaż i na zimówkach przy 180 jes ok
                      Generalnie jak ktoś ma zamiar pojeździć samochodem ze 4 lata to moim zdaniem lepiej kupić 4 nowe dobre opony i nie oszczędzać. Tu chodzi przecież o bezpieczeństwo. Aha i nie zakładac nigdy zjechanych opon na tył. MIałem przygode że przy 30 km/h na prostej drodze na śniegu obróciło o 360. Teraz na nowych takie obroty tylko na ręcznym pod auchan

                      Pytanko jakie ciśnienie w oponach na zimę? JA napompowałem tak samo jak na lato chociaz wulkanizator radził żeby o 0,2 bara mniej napompować. W necie gdzies czytałem żeby pompować o 0,2 Ba więcej niż latem... I wez tu bądź mądry
                      Last edited by bulb; 16-12-2009, 07:42.

                      Comment


                      • #12
                        Co do ciśnienia to pompuj tyle ile zaleca fabryka
                        Życie jest za krótkie, żeby jeździć dieslem...

                        Comment

                        Working...
                        X