Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Gorące felgi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Gorące felgi

    Czy to normalne, że po jeździe niezależnie czy długiej czy krótkiej alusy po stronie kierowcy ( zwłaszcza tylna felga, ale przednia też ) są mocno gorące?
    Prawa strona jest tylko lekko ciepła. Klocki hamulcowe mają jeszcze grubość ok 6-7mm. Czym to jest spowodowane?

  • #2
    albo lato i sie nagrzewają od opony albo maja jakies tarcie..ale to zapewne bys uslyszał.

    Comment


    • #3
      Zamieszczone przez berserker Zobacz posta
      Czy to normalne, że po jeździe niezależnie czy długiej czy krótkiej alusy po stronie kierowcy ( zwłaszcza tylna felga, ale przednia też ) są mocno gorące?
      Prawa strona jest tylko lekko ciepła. Klocki hamulcowe mają jeszcze grubość ok 6-7mm. Czym to jest spowodowane?
      po lewej stron9e moga ci trzymac klocki i nagrzewaja tarcze podczas jazdy i dlatego tak masz.zrob to czym predzej bo niebawem lozyska ci sie sypna od goraca;/

      Zamieszczone przez SajmonLP Zobacz posta
      albo lato i sie nagrzewają od opony albo maja jakies tarcie..ale to zapewne bys uslyszał.
      nie ma co sluchac ja tez tak mialem z tylu mi trzymaly bebny delikatnie i sie nagrzewaly felgi a beben byl..goracy;/
      Last edited by R19K10S; 04-08-2009, 00:20. Powód: posty jednego użytkownika jeden po drugim

      Comment


      • #4
        Ja bym na Twoim miejscu rozebral i poczyscil prowadnice moze stoja sruby od zacisku

        Comment


        • #5
          podnies na lewarku hanie i zakrec kolem ,zobaczysz czy stawia opór i czy trze,przyczyn moze byc wiele,czesc chłopaki juz ci napisali

          Comment


          • #6
            mi tak się działo kiedy cylinderek tłoczka hamulcowego z przodu był zasyfiony, poprostu nie wracał i hamulec lekko cały czas trzymał. Wyjmij tłoczek przeczyść zmień uszczelkę i gumy przy tłoczku i wszystko powinno być dobrze... no i jeszcze można sprawdzić prowadnice szczęk z przodu i przesmarować.Z tyłu też tłoczki trzeba sprawdzić i ustawienie szczęk

            Comment


            • #7
              Byłem u mechanika - przesmarował z przodu tą uszczelkę i przeczyścił. Z tyłu natomiast koło wyraźnie ciężej się kręciło to wziął popsikał tylko jakimś sprayem po przyrdzewiałym mechanizmie - mowił że tak ma się kręcić to koło że nic się nie da zrobić z tyłu....
              No ale jak tak może być jak wracam z warsztatu i zajeżdżam na stację benzynową (jakieś 3,4 km), a tylnie lewe koło gorące że nie idzie dotknąć. To przednie które przeczyścił jest już w porządku nie nagrzewa się. Poradźcie co można zrobić z tylnim kołem?

              Comment


              • #8
                Sprawdź stan hamulców z tylu albo masz zapieczony cylinderek albo jakiś pomysłowy henio dokręcił ci za mocno śrubę mocującą i zaczyna ci lecieć łożysko w tylnym kole. Tak czy inaczej trochę pracy cię czeka, więc powodzenia a przy okazji to lepiej żeby to łożysko nie było, bo będziesz miał większe koszty.
                szerokości życzę.

                Comment

                Working...
                X