Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

LPG w Type-r

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Zabrzmialo jak z folderu i z ust gaziarza Wiem co miałem, wiem za co płaciłem, wiem co dobieralem a po pojechaniu na max. od 30 tys. przebiegu na gazie check sie pojawiał. Ani niby najlepsi gaziarze na Dolnym Śląsku, ani forumowicze forum lpg ani nawet Toyota nic tym nie potrafily zrobić.

    Czemu jezdzicie Hondami a nie Alfa Romeo? Ja jeżdżę bo nie wierzę wloszczyznie pod maska. A teraz popatrzcie sie kto robi instalacje LPG Wiele wtryskow gazowych trzyma parametry tylko pierwsze kilkadziesiat tys. km ... Dlatego żeby to pojezdzilo np. w fabrycznej instalacji Skody od 4tys. rpm silnik jedzie w 100% na Pb i to w "idealnym do gazu" silniku 1.6MPI
    ............................C I V I C
    .. generacje . wersje usportowione ..silniki
    . .
    Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

    Comment


    • #62
      Jedni piszą że lpg jest ok i nie widzą problemu, inni zaś, że "nigdy więcej" albo "ja to bym w życiu nie zamontował lpg"

      BTW: Alix ;
      Na dzień dzisiejszy w Polsce są projektowane i produkowane jedne z lepszych wtryskiwaczy jak i reszta komponentów (sterowniki, reduktory itp.)
      Wtryskiwacze Keihin ----> made in Japan (tak jak nasze kolektory dolotowe)
      Last edited by majkel79; 17-02-2015, 14:39.
      Civic VIII 1.8 Executive

      Comment


      • #63
        Zamieszczone przez Hayabusa Zobacz posta
        Na dzień dzisiejszy w Polsce są projektowane i produkowane jedne z lepszych wtryskiwaczy jak i reszta komponentów (sterowniki, reduktory itp.)
        Wtryskiwacze Keihin ----> made in Japan (tak jak nasze kolektory dolotowe)
        Jesli chodzi o polskie produkty to przykladem jest AC STAG, ktory za swoj sterownik STAG 4 QBOX otrzymal wyroznienie INPRO Award 2012.

        Nie teki gaz straszny jak go maluja. A domena ze podzespoly LPG sa tylko z wloch odchodzi do lamusa.
        Last edited by majkel79; 17-02-2015, 14:39.
        The 1st. - EJ9
        The 2nd. - ES7
        The 3rd. - FD7
        The 4th. - CU2
        ------------------------------------------------------------------

        ------------------------------------------------------------------

        Comment


        • #64
          Sorry wywolalem niepotrzebna burze... w sumie przez prawie 10 lat pewnie sporo sie z LPG zmieniło jak piszecie...
          ............................C I V I C
          .. generacje . wersje usportowione ..silniki
          . .
          Autka: 4gen żelazko ED7 / 8gen ufo FK2 / 9gen Type R / Jaguar XJ-SC / Jaguar F-Type R / Mini F56 JCW / Nasz kanał LEGO

          Comment


          • #65
            Zamieszczone przez Alix Zobacz posta
            Sorry wywolalem niepotrzebna burze...
            burze czasem sa potrzebne A tak na powaznie to bylo ledwo mzy dzdzy szczy
            The 1st. - EJ9
            The 2nd. - ES7
            The 3rd. - FD7
            The 4th. - CU2
            ------------------------------------------------------------------

            ------------------------------------------------------------------

            Comment


            • #66
              Po to jest forum żeby swoją wiedzę poszerzać.
              Civic VIII 1.8 Executive

              Comment


              • #67
                Zamieszczone przez Pablo90 Zobacz posta
                W pierwszej chwili myślałem nad kupnem type r, ale właśnie szkoda by było mi gazować silnik, który nastawiony jest na osiągi i wysokie obroty.
                No chyba nie do końca: https://www.wykop.pl/link/2007688/53...-obalamy-mity/

                Comment


                • #68
                  ale Dodge Charger nie jest nastawiony na osiągi , po prostu taki jest, raptem wozidło na zakupy.
                  Kierownik Działu Diesla

                  Comment


                  • #69
                    LPG można założyć prawie do wszystkiego. Tylko z drugiej strony w jakim celu? Jeśli kogoś stać na Type-R, Chargera czy inną Carrerę to po grzyba go gazować? Na paliwo nie starcza? Bez jaj. Jak ktoś ładnie kiedyś podsumował - kupowanie Porsche i zakładanie w nim gazu to trochę tak jak kupowanie topowej kreacji od Prady i przyszycie do niej funkcjonalnych kieszonek.
                    LIVE WELL • LOVE MUCH • LAUGH OFTEN
                    sigpic

                    Moja była Hanula... niestety ;(

                    Comment


                    • #70
                      No można i tak do tego podejść Majkel. Ale kupić Type R to nie majątek, bo za 25-30 tys można już mieć, przynajmniej gen VII. A jak ktoś dużo jeździ, to trochę na to siana idzie. Nie rozumiem zakładania lpg jak ktoś jeździ autem w niedzielę do kościoła czy na zakupy. Ale gdy ktoś robi rocznie 30000 km, to lpg się opłaca. Chyba, że to auto służbowe - to wtedy wiadomo, pieprzy się spalanie jak na firmę, nie swoją oczywiście ; )

                      Comment


                      • #71
                        Wolność Tomku w swoim autku .

                        Comment


                        • #72
                          Witam mam instalacje w ep3, komp STAG 300 ISA II ( auto adaptacja mapy gazowej na podstawie mapy benzynowej) wtryskiwacze MATRIX jakość ta sama co HANA tylko mają plus że są rozbieralne w razie zanieczyszczenia a HANĘ trzeba wymienić i reduktor tłokowy MAGIC JET BIG na 350KM spalanie gazu identyczne co benzyny średnio 10l w mieście, na trasie przy prędkości do 120 można zejść do 8,5l
                          instalacja rewelacyjna zero jakichkolwiek problemów, żadnej awarii przez 90 tys km w 3 lata, byłem dość przeciwny instalacjom gazowym ale postanowiłem zaryzykować i nie żałuję 100km za 18zł

                          Comment


                          • #73
                            Zamieszczone przez Ralf_R Zobacz posta
                            Witam mam instalacje w ep3, komp STAG 300 ISA II
                            A jak wygląda sprawa w Typerce z zaworami? Regulujesz co 20000 km? nie ma problemów z gniazdami zaworowymi? bo są opinie, że w K20 szybko się wypalają przy instalacji lpg.

                            Comment


                            • #74
                              Jeżeli ktoś prawidłowo wystroi instalacje to nie będzie problemu z zaworami

                              Wysłane z mojego myPhone_AXE_LTE przy użyciu Tapatalka
                              Civic VIII 1.8 Executive

                              Comment

                              Working...
                              X