Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Luz zaworowy przy LPG

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Tak jak poprzednio pisałem, luzy sobie sprawdziłem.
    Pierwsza kontrola wykona była po przejechaniu ok 40tys km na lpg - nic nie musiałem regulować.
    Kolejną kontrolę wykonałem w lutym tego roku.
    Nie było żadnych różnic wobec luzów, z poprzednich pomiarów, ale doszukawszy się wartości prawidłowych zdecydowałem się zmniejszyć luzy do wymiarów zalecanych.
    Korektę wykonałem tak na ssących jak i na wydechowych zaworach.
    Przyznam szczerze, że w styczniu słyszałem lekki klepanie, więc zabrałem się za robotę..
    Po regulacji luzów wszystko jest ok, aktualnie doprowadziłem dodatkowo poprawki w mapach gazowych, pojeżdżę do przyszłego roku, tak,żeby dystans był bardziej okazały i kolejny raz podniosę mapę zaworową dla kontroli.
    Przygotuję sobie dodatkowo uszczelkę pod kapę, bo do tej pory nie wymieniłem a wygląda już nieciekawie, choć na razie nie cieknie..

    Czy Reinz będzie wystarczający dla hondy ?

    Comment


    • #17
      Zamieszczone przez zadra Zobacz posta

      Czy Reinz będzie wystarczający dla hondy ?
      Oczywiście. Tylko pamiętać o dolaniu silikonu na łączeniu przy łańcuchu rozrządu, większa kropla jak ziarnko grochu TU wyjaśnia..
      Dokręcić do oporu, ale bez wielkiej siły i trzyma jak złoto. Jak będą tanie to weź sobie dwie, szkoda płacić za każdą przesyłkę przy takiej taniosze.

      Comment


      • #18
        Ja nie stosuje żadnej pasty uszczelniającej, tylko oryginalna uszczelka jeszcze od nowości w moim r20a3.

        Comment

        Working...
        X