Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Czy warto instalować lubfikator

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Czy warto instalować lubfikator

    Witam wszystkich, niedawno kupiłem honde civic z 2015 rroku, i jest gaz, czytam różne rzeczy, że np. Honda nie nadaje się z tym silnikiem pod gaz jedni chwała jedni zachwycaja, chciałbym uniknąć niektórych napraw i zastanawiam się nad montażem lubfikatora, myślicie że warto? Proszę Was o opinię, i porady, i czy to gazownik może zrobić czy mechanik

  • #2
    Odpuść sobie ten wynalazek. Dbaj tylko o: regularną wymianę filtrów LPG, mieszanka powietrze-lpg ma być nie za uboga, regulację luzów zaworowych (co 30-40tys. =>zależy jaka szkoła) i będziesz jeeeeździł.

    Comment


    • #3
      Filtry wymieniał będę co 10 tys, tak samo jak olej, regulacje luzow ostatnio zrobiłem, więc następna za około 37 tys, właśnie tak czytałem o tych wynalazkach, jedni to mają i chwała, drudzy nie mają i się zastanawiają haha, ale dzięki za odpowiedź

      Comment


      • #4
        Lubryfikator jest wg mnie zbędny.
        Ja przeglądy instalacji robiłem co 10 tyś km. Olej wymieniałem wg wskazań co ok. 15-18 tys km. A regulację zaworów robiłem co drugi przegląd olejowy. I przez cały okres jazdy na LPG nie miałem żadnych problemów. Pamiętaj. Jak dbasz tak masz
        Powietrze świszcze pod uszczelkami szyb przy 330 km/h, czy to normalne?!
        Była: Honda CIVIC IX 1.8 2013, Jest: Mazda CX-5 2.0 2017

        Comment


        • #5
          Pamiętaj żeby filtr fazy lotnej był minimum z poliestru, a najlepiej z włókna szklanego wkład. Żadna bibuła.
          Jeśli będziesz tankował na firmowych stacjach, a filtr fazy ciekłej jest gdzieś ukryty to możesz spokojnie wymieniać go co drugą wymianę filtra fazy lotnej.

          Lubryfikację odpuść sobie. Robi syf w dolocie, a nic nie daje.

          Comment


          • #6
            Super, wielkie dzięki za porady, różne rzeczy piszą na ten temat jak i na temat gazu w hondach a zwłaszcza w silnikach 1.8 vtec. Pierwszy raz mam gaz i nie chce popełnić dużego błędu przy jego eksploatacji, na czytałem się że remont głowicy potrafi kosztować do 2 tys zł a żeby tego uniknąć można założyć lubfikator.

            Comment


            • #7
              Powiem Ci z własnego doświadczenia w poprzedniej Hondzie miałem założona instalacje z lubryfikatorem a do obecnej założyłem już instalacje bez niego. Silniki te bardzo dobrze chodzą z instalacją gazową i wiem to osobiście bo na gazie zrobiłem w ufo ponad 120 tys i zero problemów.Najważniejsze tak jak piszą przedmówcy dbać o filtry, regulacje zaworów i wszystko będzie w porządku jeśli jest dobrze założona bo to też moim zdaniem ważne.
              MOJA CZARNULA - http://www.civicforum.pl/showthread....455#post240455

              Comment


              • #8
                Jeśli chcesz mieć pewność, że głowicą będzie długo działać to podłącz komputer i podejrzyj korekty paliwowe. Na benzynie powinny być podobne jak na gazie.

                Comment


                • #9
                  Oo dzięki za podpowiedź po nowym roku podjadę na komputer i go podłącze, jeszcze raz dzięki za rade

                  Comment


                  • #10
                    Tylko to w czasie jazdy trzeba sprawdzić.

                    Comment


                    • #11
                      A to myślę że nie będzie żadnego problemu, ale dzięki za tą informację!!

                      Comment

                      Working...
                      X